® “Coca Cola Azərbaycan”ın “Coca Cola Paylaş” kampaniyası geri qayıdır!
Azertag portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
“Coca-Cola Azərbaycan” aprelin 10-dan iyunun 30-dək çoxdan gözlənilən “Coca-Cola Paylaş” kampaniyasını yenidən həyata keçirir. Kampaniya çərçivəsində “Coca-Cola Klassik” və “Coca-Cola Sıfır Şəkər” məhsullarının 500 millilitr, 1 litr, 1,5 litr və 2 litrlik qablaşdırmalarında Azərbaycanda ən çox istifadə olunan insan və qrup adları əks olunmuş butulkalar satışa çıxarılıb.
Bu unikal kampaniya xüsusilə rəqəmsal dünyanın "yerli sakinləri" sayılan Z nəslinin real həyatda daha çox ünsiyyət və iştirakını təşviq etmək məqsədi daşıyır. Ad yazılmış “Coca-Cola” butulkaları rəqəmsal aləmin keçici münasibətləri əvəzinə, üz-üzə qurulan səmimi əlaqələrin rəmzinə çevrilir. “Coca-Cola Paylaş” kampaniyası insanlara dostluğun, əyləncənin və birgə yaşanan anların dəyərini xatırladır. Burada söhbət sosial şəbəkələrdəki bəyənmə və paylaşma düymələrindən deyil, əsl həyatın içində baş verən, unudulmaz paylaşımlardan gedir.
Kampaniya çərçivəsində “Coca-Cola” Azərbaycanda bir yeniliyə də imza atır. Belə ki, satışda təxminən 100 ad təqdim olunsa da, adını butulkalarda tapmayanlar üçün fərdi dizayn imkanı yaradılıb. İştirakçılar “Gənclik Mall”da, iri supermarket şəbəkələrində quraşdırılacaq xüsusi stendlərə yaxınlaşaraq öz adlarını “Coca-Cola” butulkalarının üzərinə çap etdirə bilərlər.
Qeyd edək ki, “Coca-Cola Paylaş” kampaniyası Azərbaycanda ilk dəfə 2014-cü ildə həyata keçirilib və böyük maraqla qarşılanıb. On bir ildən sonra “Coca-Cola” bu uğurlu təşəbbüsü Z nəslinə xitabən rəqəmsallaşan dünyada orijinal və emosional əlaqə formalarını təşviqi üçün yenidən təqdim edir. Kampaniya göstərir ki, sevdiklərinlə münasibət qurmaq üçün bəzən sadəcə bir butulka “Coca-Cola” və səmimi bir paylaşım kifayət edir.


