Deputat: Məktəbdaxili qiymətlərlə imtahan nəticələri arasında kəskin fərq araşdırılmalıdır
Demokrat.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Bakı üzrə attestat qiymətləri əla olan abituriyentlərindən 3,95 %-i 200 baldan aşağı nəticə göstərib. Bu barədə Dövlət İmtahan Mərkəzinin nəşr etdiyi 2024-2025-ci tədris ili üçün tələbə qəbulu və ümumi təhsil müəssisələri üzrə buraxılış imtahanlarının nəticələrinə dair elmi-statistik materialların əks olunduğu “Abituriyent 12” jurnalında qeyd olunub.
Demokrat.az-a açıqlamasında deputat Ceyhun Məmmədov deyib ki, son günlər bəzi məktəblərdə şagirdlərin məktəbdaxili qiymətləndirmə göstəriciləri ilə Dövlət İmtahan Mərkəzinin təşkil etdiyi imtahan nəticələri arasında ciddi fərqlər müşahidə olunub:
“Belə ki, məktəb qiymətləri yüksək olsa da, imtahanda əldə edilən nəticələr zəif olub. Bu, sistemli problemin əlamətidir və məsələ ciddi şəkildə araşdırılmalıdır. Məsələ ilə bağlı müvafiq qurumlar Elm və Təhsil Nazirliyi, DİM və yerli təhsil idarələri qiymətləndirmə meyarları və tətbiq olunan praktikanı yenidən nəzərdən keçirməlidir. Bu uyğunsuzluğun səbəbləri müxtəlif ola bilər. Buna məktəbdaxili süni qiymət şişirtməsi, qiymətləndirmə meyarlarının uyğunsuzluğu, psixoloji gərginlik və ya ümumi tədris keyfiyyətinin aşağı olması aiddir. Məsələ təkcə statistik fərqlə bitmir, bu ziddiyyət şagirdlərin gələcək təhsil imkanlarına və cəmiyyətin təhsilə olan inamına birbaşa təsir göstərir. Aidiyyəti qurumlar tərəfindən bu fərqlərin səbəbləri təhlil edilməli, məktəblərdə şəffaflıq və obyektivliyin təmin olunması istiqamətində zəruri tədbirlər görülməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
Demokrat.az-a açıqlamasında deputat Ceyhun Məmmədov deyib ki, son günlər bəzi məktəblərdə şagirdlərin məktəbdaxili qiymətləndirmə göstəriciləri ilə Dövlət İmtahan Mərkəzinin təşkil etdiyi imtahan nəticələri arasında ciddi fərqlər müşahidə olunub:
“Belə ki, məktəb qiymətləri yüksək olsa da, imtahanda əldə edilən nəticələr zəif olub. Bu, sistemli problemin əlamətidir və məsələ ciddi şəkildə araşdırılmalıdır. Məsələ ilə bağlı müvafiq qurumlar Elm və Təhsil Nazirliyi, DİM və yerli təhsil idarələri qiymətləndirmə meyarları və tətbiq olunan praktikanı yenidən nəzərdən keçirməlidir. Bu uyğunsuzluğun səbəbləri müxtəlif ola bilər. Buna məktəbdaxili süni qiymət şişirtməsi, qiymətləndirmə meyarlarının uyğunsuzluğu, psixoloji gərginlik və ya ümumi tədris keyfiyyətinin aşağı olması aiddir. Məsələ təkcə statistik fərqlə bitmir, bu ziddiyyət şagirdlərin gələcək təhsil imkanlarına və cəmiyyətin təhsilə olan inamına birbaşa təsir göstərir. Aidiyyəti qurumlar tərəfindən bu fərqlərin səbəbləri təhlil edilməli, məktəblərdə şəffaflıq və obyektivliyin təmin olunması istiqamətində zəruri tədbirlər görülməlidir”.
Leyla Turan
Demokrat.az
Bu mövzuda digər xəbərlər:Elmin Nuri: Məktəb rəhbərliyi də məktəbdaxili qiymətləndirmələrin aradan qaldırılmasını istəyirlər
16 İyul 2025 13:48
İmtahan tədrisin yekununda olmalıdır, məntiqsizdir... Deputat
31 May 2025 18:08
İmtahan nəticələri AÇIQLANDI
05 May 2025 16:38
İmtahan nəticələri açıqlandı
11 İyul 2025 12:55
Baxış sayı:127
Bu xəbər 04 İyun 2025 19:28 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















