Dərslər buna görə dayandırılmadı Ekspert açıqladı
Tribuna-dan alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Son iki həftə ərzində ölkədə davam edən güclü qar və buzlaşma səbəbindən məktəblərdə davamiyyət ciddi şəkildə azalıb. Hava şəraitinin çətinləşməsi şagirdlərin məktəbə gedib-gəlməsini təhlükəyə atsa da, dərslərin rəsmi olaraq dayandırılması ilə bağlı qərar verilməməsi qanunvericiliyin bu hissədə boşluğundan asılıdır.
Bu sözləri Tribunainfo.az-a açıqlamasında təhsil eksperti Kamran Əsədov deyib. O qeyd edib ki, bir çox ölkədə hava şəraiti ilə bağlı dərslərin dayandırılması haqqında qərarlar mərkəzi və yerli hökumətlər tərəfindən verilir. Azərbaycanda isə məktəblərin bağlanması qərarı yalnız Təhsil Nazirliyi və Fövqəladə Hallar Nazirliyi tərəfindən koordinasiya olunduqdan sonra verilir:

“Hazırda dərslərin dayandırılmamasının bir neçə əsas səbəbi var. İlk növbədə, tədrisin davamlılığı prioritet sayılır. Son illərdə pandemiya dövründə dərslərin uzun müddət dayandırılması təhsil prosesinə mənfi təsir edib. 2020-2021-ci illərdə Azərbaycanda orta məktəblər təxminən 6 ay müddətində tam və ya qismən bağlanıb, bu da şagirdlərin bilik səviyyəsində ciddi geriləmələrə səbəb olub. Beynəlxalq araşdırmalar göstərir ki, pandemiya dövründə təhsil fasilələri nəticəsində qlobal miqyasda şagirdlərin riyaziyyat və oxu bacarıqlarında orta hesabla 6 aylıq geriləmə olub. Azərbaycan hökuməti də bu təcrübədən nəticə çıxararaq, dərslərin dayandırılmasını son variant kimi nəzərdən keçirir.
Havanın kəskinləşməsi səbəbindən dərslər dayandırılsa, alternativ kimi onlayn təhsilə keçid təklif edilə bilər. Lakin pandemiya dövründə onlayn təhsilin səmərəsiz olduğu üzə çıxıb. Xüsusilə bölgələrdə internetin keyfiyyətinin aşağı olması, bəzi ailələrdə texniki avadanlığın olmaması və müəllimlərin onlayn dərs metodlarına tam uyğunlaşmaması bu seçimi çətinləşdirir.
Fövqəladə Hallar Nazirliyi və Bakı Şəhər İcra Hakimiyyəti yolların açıq saxlanılması üçün texnikalarla işləyir. Bu baxımdan, məktəblərin bağlanmasını tələb edən kütləvi bir fövqəladə vəziyyət hələ ki, qeydə alınmayıb. Əgər məktəblər bağlanarsa, bu, valideynlər üçün də əlavə problemlər yarada bilər. İşləyən valideynlər uşaqlarının evdə qalması üçün alternativ həll yolları tapmaq məcburiyyətində qalırlar. Xüsusilə tibb və ictimai xidmət sahələrində çalışan valideynlər üçün bu, əlavə çətinlik yarada bilər”.
K.Əsədov bildirib ki, hazırkı vəziyyətdə Azərbaycanda məktəblərin tamamilə bağlanması əvəzinə daha çevik və fərqli yanaşmalar tətbiq edilə bilər:
“Hər bölgənin hava şəraiti fərqlidir. Ona görə də, ümumi ölkə miqyasında bağlanma əvəzinə, yerli icra hakimiyyətlərinə və məktəb rəhbərliklərinə bu qərarı qəbul etmək səlahiyyəti verilməlidir. Şagirdlərin təhlükəsizliyi valideynlərin qərarına buraxılmalıdır. Əgər bir ailə hesab edirsə ki, uşağı məktəbə gedərkən təhlükə ilə üzləşə bilər, onda həmin şagirdin devamsızlığına görə heç bir cəza tədbiq edilməməlidir. Qış aylarında məktəblərdə isinmə sistemləri və məktəb servislərinin fəaliyyəti gücləndirilməlidir. Bu halda, şagirdlərin məktəbə gəlməsi daha təhlükəsiz olar.
Son nəticədə, Azərbaycanda dərslərin dayandırılmaması hökumətin təhsil sistemini dayanıqlı saxlamaq cəhdinin bir hissəsidir. Lakin hava şəraiti daha da pisləşərsə və davamiyyət kritik həddə düşərsə, yaxın günlərdə dərslərin qismən və ya tamamilə dayandırılması ilə bağlı qərar verilə bilər”.
Nigar

