Icma.az
close
up
RU
Deyildiyi qədər deyilmiş

Deyildiyi qədər deyilmiş

Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.

Alimlər metabolik pozğunluqlar, artıq çəki və 2-ci tip diabet riski ilə əlaqəli qaraciyər xəstəliyi olan MASLD-li insanlarda Navelina portağallarının gündəlik istehlakının qan parametrlərinə təsirini araşdırıblar.

"Cebheinfo.az" xəbər verir ki, "Nutrients" jurnalında dərc olunan tədqiqatda 60 nəfər iştirak edib. Dörd həftə ərzində bir qrup gündə 400 qram portağal yeyib, digəri isə yeməyib. 

Bütün iştirakçılara eyni pəhriz tövsiyələri verilib və nəticələri qarışdırmamaq üçün spirtli içkilərdən və digər polifenollarla zəngin qidalardan çəkinmələri istənilib.

Alimlər geniş çeşiddə qan yağlarını və onların maddələr mübadiləsi ilə əlaqəsini təhlil ediblər. Xüsusilə xolesterol, yağ turşuları və onların nisbətlərinə diqqət yetirilib ki, bu da bədəndəki iltihabi prosesləri əks etdirə bilər.

Nəticələrə görə, statistik cəhətdən əhəmiyyətli dəyişikliklər qeydə alınmayıb. Bu, o deməkdir ki, portağalların qan parametrlərini və ya qaraciyər funksiyasını əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdırdığı deyilə bilməz.

Lakin tədqiqatçılar bəzi zəif tendensiyaları qeyd ediblər. Portağal qrupu "zərərli" yağ turşularında bir qədər azalma və daha "iltihab əleyhinə" profilə doğru bir qədər dəyişiklik göstərib. Yaxşı xolesterol (HDL) ilə əlaqəli yağ turşularının nisbətlərində də dəyişikliklər qeyd edildi, lakin bu dəyişikliklər qəti nəticələr çıxarmaq üçün çox kiçik idi.

Sadə dillə desək, bəzi göstəricilər bir qədər daha yaxşı görünürdü, lakin təsir zəif idi və statistik olaraq sübut olunmayıb. 

Xəzər 
"Cebheinfo.az"

Problemlərinizi bizə yazın, şahidi olduğunuz hadisələri çəkib göndərin

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:162
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 23 Aprel 2026 22:24 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ölkənin taleyini dəyişə biləcək tapıntı 6 kilometr boyunca qızıl aşkarlanıb

13 Avqust 2026 00:53see320

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see308

Livitt istefa verdi

13 Avqust 2026 00:16see249

Limonlu su arıqlamağın möcüzəvi yolu deyil

12 Avqust 2026 23:23see233

57 yaşlı Ceylo yataq geyimində görüntülərini yaydı (Foto)

13 Avqust 2026 01:01see189

Politoloq: Naxçıvanın qarşısında böyük inkişaf imkanları açılır

12 Avqust 2026 18:18see188

Oynaqlardakı ağrıya dəfnə yarpağı kömək edir? AÇIQLAMA

14 Avqust 2026 13:31see183

Avtomobil almaq istəyən şəxsi belə aldatdılar (Video)

13 Avqust 2026 01:31see176

Atletiko Alvaresi əvəz etmək üçün namizəd tapıb

13 Avqust 2026 00:14see173

Bel ağrısının səbəbi bu xəstəlik ola bilər

12 Avqust 2026 23:29see171

Günəş tutulmasından fərqli görüntülər FOTOLAR

13 Avqust 2026 02:53see169

Ulduz futbolçu ondan ötrü 1 ci arvadını boşayıb yenidən evlənib (Fotolar)

13 Avqust 2026 03:06see168

İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları

13 Avqust 2026 04:05see167

“Apache” qəzaya uğradı Ölənlər var Video

13 Avqust 2026 04:14see165

Nazir: ABŞ “Amerika Qalxanı” müttəfiqlərinin hərbi potensialının gücləndirilməsinə kömək etməyə hazırdır

13 Avqust 2026 05:12see165

Beyin travmalarının müalicəsi üçün meduzalardan preparat hazırlandı

12 Avqust 2026 21:21see164

Trampın kürəkəni Qəzza ilə bağlı danışıqlar üçün İsrailə gedir

14 Avqust 2026 01:50see162

ABŞ ın Texas ştatında hərbi helikopter qəzasında 2 nəfər ölüb

13 Avqust 2026 03:06see161

Mahirin komandası pley offda

14 Avqust 2026 02:18see161

Toya çatmaq üçün təyyarənin arxasınca qaçdılar Video

14 Avqust 2026 03:48see159
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri