Fənni yaxşı bilən şagirdin güzəştə ehtiyacı yoxdur İlqar Orucov
525.az portalından verilən məlumata əsasən, Icma.az bildirir.
“Dövlət İmtahan Mərkəzinin sədri Məleykə Abbaszadə bildirib ki, aparılan təhlillər göstərir ki, abituriyentlərin riyaziyyat fənni üzrə imtahan nəticələrin gözlənilən səviyyədən aşağıdır. Bunu iki səbəbi var. Birincisi məktəblərdə sözügedən fənn zəif tədris olunur. Bunun nəticəsidir ki, qəbul imtahanlarında iştirak edən şagirdlər riyaziyyat fənnindən zəif nəticə göstərirlər. İkinci bir səbəbdə odur ki, Dövlət İmtahan Mərkəzi imtahan suallarını tərtib edərkən riyaziyyat fənninfən çətinlik səviyyəsinin yüksək olmasına üstünlük verir. Nıticədə də abituriyentlərin imtahan nəticələri zəif olur”.
Bunu 525.az-a Azərbaycan Gənc Alim, Doktorant və Magistrlər Cəmiyyətinin sədri, fəlsəfə doktoru İlqar Orucov deyib. O bildirib ki, bu gün məktəblərdə riyaziyyat fənninin lazımi səviyyədə tədrisinə nail olunmalıdır. Riyaziyyatın tədrisi daha dərin biliklər üzərində qurulmalı, digər sahələr üzrə təhsil alan şagirdlərin də bu fənn üzrə savadı ən azı funksional səviyyədə təmin edilməlidir:
“Riyaziyyat bütün elmlərin təməlini təşkil edir. Buna görə də məktəblərdə riyaziyyatın yüksək səviyyədə tədrisi üçün düzgün məzmun seçilməlidir. Tədris metodikasının müasirləşdirilməsi də ehtiyac var. Dövlət İmtahan Mərkəzi də suallarda müəyyən yumşaldılmala getsə yaxşı olar. Amma mən hesab edirəm ki, uşaqlara riyaziyyat fənni yüksək səviyyədə tədris edilməli və onların fənni lazımi səviyyədə mənimsəməsinə çalışılmalıdır. Fənni yaxşı bilən şagirdin güzəştə ehtiyacı yoxdur. Çünki imtahanlarda öz biliyi sayəsində yüksək nəticə göstərir”.
Sevinc QARAYEVA


