Gələcəyin həkimlərinin imtahanlarında 75% zəif nəticə: Tələbələri öyrətmək üçün material yoxdur
Icma.az, Oxu.az saytına istinadən bildirir.
2024-cü ilin imtahan statistikasında əvvəlki illərin məzunlarının nəticələrinin aşağı olması diqqət çəkib.
Oxu.Az xəbər verir ki, "Abituriyent 12" jurnalında dərc olunan rəsmi hesabatda əvvəlki illərin məzunlarının əksəriyyətinin imtahandan məqbul bal toplaya bilmədikləri qeyd olunur.
İmtahanlarda iştirak üçün qeydiyyatdan keçən namizədlərin 36.09%-i rezidenturaya qəbul olub. Bu kateqoriyaya aid olan abituriyentlərin 75%-dən çoxunun 40 baldan aşağı nəticə göstərdiyi qeyd olunub ki, bu da onların müvafiq keçid balını toplaya bilmədikləri faktını ortaya qoyur.
Əvvəlki illərin məzunlarının imtahan nəticələrinin niyə bu qədər aşağı olması sualına cavab tapmağa çalışdıq.
Dövlət İmtahan Mərkəzindən (DİM) Oxu.Az-ın sorğusuna cavab olaraq, əsas səbəb kimi namizədlərin hazırlıq səviyyəsinin aşağı olduğu göstərilib.
Qeyd olunub ki, rezidenturaya qəbul qaydalarına əsasən, baza fənləri üzrə biliklərin qiymətləndirilməsi imtahanının (I mərhələ) nəticəsi "məqbul" və ya "qeyri-məqbul"la qiymətləndirilir, "məqbul" alanlar 5 (beş) il ixtisas fənləri üzrə biliklərin qiymətləndirilməsi imtahanına buraxılırlar.
"Baza fənləri üzrə biliklərin qiymətləndirilməsi imtahanında (I mərhələ) namizədlərə 100 test tapşırığı təqdim olunur, hər bir test tapşırığına düzgün cavab 1 (bir) balla qiymətləndirilir, səhv cavablar namizədin imtahan nəticəsinə təsir göstərmir. Bu imtahanda toplanılması mümkün 100 baldan 40 və ya daha artıq bal toplayan namizədlərin nəticəsi "məqbul"la qiymətləndirilir.
Onlar yaradılmış bu əlverişli şəraitdən istifadə edərək baza fənləri üzrə biliklərin qiymətləndirilməsi imtahanında hələ tələbə olarkən iştirak edirlər və daha hazırlıqlı tələbələr "məqbul" nəticə əldə edirlər (40 və ya daha artıq bal toplayırlar).
Buna görə də rezidenturaya qəbulun I mərhələsində iştirak edənlərin əksəriyyətini ayrı-ayrı illərdə "məqbul" nəticə əldə edə bilməyən namizədlər təşkil edirlər.
Aparılan elmi-statistik təhlillər göstərir ki, bu imtahanda nəticələrin aşağı olmasının əsas səbəbi namizədlərin əksəriyyətinin ötən illərdə "məqbul" nəticə əldə edərək növbəti mərhələdə (ixtisas fənləri üzrə biliklərin qiymətləndirilməsi imtahanında) iştirak hüququ qazanmaları və beləliklə, imtahanda iştirak edən namizədlər arasında "məqbul" nəticə əldə edə bilməyən namizədlərin xüsusi çəkisinin artmasıdır.
Nəticələrin aşağı olmasında əsas səbəblərdən biri də imtahan iştirakçıları arasında daha çox əvvəlki illərdə rezidenturaya qəbul ola bilməyənlərin üstünlük təşkil etməsidir", - deyə məlumatda bildirilir.
Məsələyə münasibət bildirən professor Adil Qeybulla isə Oxu.Az-a açıqlamasında rezidentura imtahanlarının faydasız olduğunu və tibb sahəsi üçün heç bir məna daşımadığını vurğulayıb.

O qeyd edib ki, əslində, rezidentura imtahanları qardaş Türkiyədə vardı. Bu imtahanlar bir müddət Türkiyədə həkim çatışmazlığı vaxtı ortaya çıxmışdı və hamıya tətbiq olunurdu.
"Hesab edirəm ki, ABŞ, Almaniya, İngiltərə və s. kimi ölkələrdə belə imtahan yoxdursa, demək ki, buna bir lüzum yoxdur. Çünki əslində, rezidentura imtahanlarından əvvəl tələbələr ayrı-ayrı fənlər üzrə nəzəri tibdən, sonra klinik tibdən imtahan verirlər, ondan sonra isə rezidentura sisteminə başlamalıdırlar.
Bu, öyrətmə sistemidir. Burada imtahan vermək tələbələri pərən-pərən salır. Ona görə tələbələrin bir qismi çıxıb başqa ölkələrə gedir, mütəxəssis olur.
Təsəvvür edin ki, Kembric, Oksford kimi tibb məktəblərinə imtahan yoxdur. Sadəcə, təhsil, tədris prosesi kifayət qədər çətindir. Bizdə isə imtahan verib Tibb Universitetinə qəbul olanların, demək olar ki, hamısı diplom alır. Əsl problem də elə budur", - deyə A.Qeybulla qeyd edib.
Tibb elmləri doktoru onu da vurğulayıb ki, bu gün bütün gücü tədrisə sərf etmək lazımdır.
"Bu cür mənasız imtahanlar özünü doğrultmayıb. Sertifikasiya imtahanı 20 ilə yaxındır, keçirilir, bizim təbabət onunla nə qədər inkişaf edib? Hesab edirəm ki, rezidentura imtahan sistemi yox, rezidentura sisteminin özü dəyişməlidir. Təsəvvür edin ki, rezidenturaya uşaqlar daxil olurlar, amma onları öyrətmək üçün material yoxdur, xəstə yoxdur, sığorta yoxdur. Təsəvvür edin ki, Tibb Universitetinin iki klinikası sığorta ilə işləyə bilmir. Bu halda rezidentura sistemi necə çalışa bilər? Ona görə deyirəm ki, biz nəticəyə istinad etməliyik. Əgər bu nəticə gəlib Azərbaycan tibbini beynəlxalq səviyyəyə çatdırmırsa, deməli, problem var. Bu problemi həll etməliyik. Bu mənasız imtahanları ləğv etməli, əslində, öyrətmə sisteminin özünü təkmilləşdirməliyik", - deyə A.Qeybulla bildirib.
Əzizə İsmayılova


