Horadiz Ağbənd yolu Zəngəzur dəhlizinə yaxınlaşır
Xalq qazeti saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
150 kilometrlik magistralın 95 faizi hazırdır
Azərbaycan və Türkiyə prezidentlərinin təməlini qoyduğu Horadiz – Cəbrayıl – Zəngilan – Ağbənd avtomobil yolu (Zəngəzur dəhlizi) həm Azərbaycan, həm də region üçün strateji layihələrdən biri hesab olunur. Bu yol müasir nəqliyyat infrastrukturunun bir parçası olmaqla yanaşı, siyasi, iqtisadi və geosiyasi əhəmiyyət də daşıyır. Layihə reallaşdıqdan sonra regionda yeni iqtisadi əlaqələrin qurulmasına, logistika imkanlarının genişlənməsinə, ticarət yollarının şaxələnməsinə və beynəlxalq əməkdaşlığın möhkəmlənməsinə mühüm töhfə verəcək.
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin açıqladığı məlumata əsasən uzunluğu 123,6 kilometr olan əsas yolda tikinti işlərinin artıq 95 faizi yekunlaşıb. Bu, yolun yaxın gələcəkdə istifadəyə verilməsinə real zəmin yaradır. Ümumilikdə, layihə çərçivəsində 149,9 kilometr uzunluğunda yolun çəkilməsi nəzərdə tutulur ki, bunun 123,6 kilometri əsas magistraldır. Yolun eni 14-21 metr, torpaq yatağının eni isə 21,5-29,5 metr təşkil edir. 4-6 hərəkət zolağından ibarət yol gələcəkdə minlərlə avtomobilin fasiləsiz hərəkətini təmin etməklə regionun tranzit potensialını daha da gücləndirəcək.
Layihənin miqyası təkcə yolun uzunluğu ilə ölçülmür. Onun çərçivəsində iri infrastruktur elementləri də inşa olunur. Belə ki, ümumi uzunluğu 20 min 249 metr olan 260 dairəvi və 55 düzbucaqlı borunun çəkilməsi, 3 781 metr uzunluğunda 55 alt keçidin, 2 090 metr uzunluğunda 28 körpünün, 26 336 metr uzunluğunda 8 yol qovşağının, 12 032 metr uzunluğunda 3 tunelin və 1 500 metr istinad divarının tikintisi nəzərdə tutulub. Bu göstəricilər təkcə bir avtomobil yolunun deyil, bütöv bir nəqliyyat şəbəkəsinin formalaşdırıldığını nümayiş etdirir.
İnşaat işləri yüksəkkeyfiyyətli materiallar və qabaqcıl texnologiyalar əsasında həyata keçirilir. Torpaq yatağının hazırlanması, layların sərilməsi və yol geyiminin döşənməsi üzrə işlərin böyük hissəsi artıq tamamlanıb. Layihə çərçivəsində 61 milyon 386 min 373 kubmetr torpaq işləri görülüb, 950 min kubmetr asfaltın döşənməsi nəzərdə tutulub. Bu işlər yolun möhkəmliyini, uzunömürlülüyünü və keyfiyyətini təmin edən əsas amillərdəndir.
Tunellərin tikintisində də mühüm irəliləyişlər var. Artıq ümumi uzunluğu 13 032,8 metr olan tunellərdə qazma və püskürtmə beton işləri yekunlaşıb. Körpülərin də böyük hissəsi hazırdır: 28 körpüdən 22-si istifadəyə verilmək üzrədir. Onların 16-sı su ötürücü, 12-si isə yol ötürücü funksiyasını daşıyır. Bundan əlavə, 55 alt keçidin, 258 dairəvi və 47 düzbucaqlı borunun tikintisi artıq başa çatdırılıb.
Horadiz–Cəbrayıl–Zəngilan–Ağbənd avtomobil yolu Hacıqabul–Horadiz–Ağbənd–Zəngəzur dəhlizi magistralının bir hissəsi kimi Azərbaycanın digər bölgələrini Naxçıvan Muxtar Respublikası ilə birləşdirəcək. Bu, həm ölkə daxilində iqtisadi əlaqələrin möhkəmlənməsi, həm də Azərbaycanın beynəlxalq tranzit qovşağına çevrilməsi baxımından böyük strateji əhəmiyyət daşıyır.
Layihənin reallaşması ilə Azərbaycan region ölkələri üçün yeni iqtisadi imkanlar yaradır. Zəngəzur dəhlizinin işə düşməsi Orta Dəhliz layihəsinin səmərəliliyini daha da artıracaq. Çin–Avropa yükdaşımalarının sürətli və təhlükəsiz şəkildə həyata keçirilməsi mümkün olacaq, Azərbaycanın geosiyasi çəkisi isə yüksələcək.
Bu yolun istifadəyə verilməsi regionda iqtisadi inteqrasiyanı sürətləndirəcək, ticarət dövriyyəsini artıracaq və yeni əməkdaşlıq formatlarının yaranmasına təkan verəcək. Azərbaycanın güclənən tranzit imkanları həm ölkəyə əlavə maliyyə gəlirləri gətirəcək, həm də regionun sabitliyi və təhlükəsizliyi üçün mühüm baza yaradacaq.
Beləliklə, Horadiz–Ağbənd avtomobil yolunun tam istifadəyə verilməsi ilə Azərbaycan nəqliyyat xəritəsində yeni bir mərhələyə qədəm qoyacaq. Bu yol regionun gələcək iqtisadi inkişafını, beynəlxalq əməkdaşlığını və siyasi sabitliyini təmin edən strateji damardır.
Nurlan ABDALOV
XQ


