“İbtidai təhsildə boşluqlar yuxarı pillələrdə nəticələri zəiflədə bilər” ELÇİN ƏFƏNDİ
Icma.az, Gununsesi saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.
Son illərdə təhsil sistemində aparılan islahatlar göstərir ki, xüsusilə ibtidai təhsildə müəllimlərin məşğulluq forması və iş rejimi ciddi yenilənməyə ehtiyac duyur.
Müəllimlərin saat hesabı və yarımştat fəaliyyətlə, yalnız ara-sıra məktəbə gələrək dərs deməsi ibtidai siniflərdə davamlılığı pozur, şagirdlərin inkişafında boşluqlar yaradır.
Halbuki məhz ibtidai təhsil bütün digər təhsil pillələri üçün təməl rolunu oynayır. Bu mərhələdə keyfiyyətin zəif olması, sonrakı orta, tam orta, peşə və ali təhsildə də problemlərin yığılmasına səbəb olur.
Bəs ibtidai sinif müəllimlərinin saat hesabı və yarımştat məşğulluq modelindən çıxarılıb daimi iş rejiminə keçirilməsi ibtidai təhsilin keyfiyyətinə necə təsir göstərə bilər?
Bu addım şagirdlərin nəticələrində hansı uzunmüddətli dəyişikliklər yarada bilər?
Mövzu ilə bağlı Gununsesi.info-ya danışan təhsil eksperti Elçin Əfəndi vurğulayıb ki, strateji təhsil pilləsi olan ibtidai təhsilə marağı artırmaq vacibdir:
“Elm və Təhsil Nazirliyinin açıqlamasında qeyd olunan faktlar əlbəttə ki, reallığı əks etdirir. Çünki biz əgər daha mütləq təhsil keyfiyyətindən danışırıqsa və ümumiyyətlə başqa ölkələri nümunə gətirərək onların təhsil sistemini daha uğurlu hesab ediriksə, deməli, həmin ölkələrdə mövcud olan təhsil sistemindəki müsbət məqamlar bizim ölkəmizdə də ən azından əks olunmalıdır. Bunun üçün də təbii ki, biz daha çox strateji təhsil pilləsi olan ibtidai təhsilə marağı və diqqəti artırmalıyıq. Bunun üçün daha çox güclü akademik göstəriciləri, təhsil göstəriciləri yüksək olan peşəkar müəllim kollektivi formalaşdırmalıyıq”.
Ekspertin sözlərinə görə, ibtidai təhsildə yaranan boşluqlar yuxarı təhsil pilləsinə keçdikdə şagirdlərin davamiyyətini və fənlərə maraq və meyillərini azaldır və burada ailələrin də övladlarına verdiyi dəstək mühüm zərurətə çevrilir:
“Nəticə etibarilə onları artıq 9-cu sinifdə ya təhsil prosesindən ümumiyyətlə yayınan görürük, çoxu əmək fəaliyyətinə cəlb olunur və yaxud da bəzi hallarda təəssüf ki, erkən nikaha cəlb olunmağa cəhd göstərilir .Ailələr övladlarında təhsilə qarşı nə qədər maraq oyadırlarsa, əlbəttə, bir o qədər də daha uğurlu nəticələr əldə etmək mümkün olar.
Eyni zamanda, yuxarı təhsil pilləsinə çatanda da 11-ci sinfi bitirdikdən sonra bəziləri sadəcə 11 illik attestatla kifayətlənir və təhsillərini istər orta ixtisas, istər peşə təhsili, istərsə də ali təhsil istiqamətində davam etdirmirlər. Ona görə də biz yenə də ibtidai təhsil pilləsinin üzərində, hansı ki strateji təhsil pilləsidir – məhz ibtidai təhsil pilləsi – burada çox dayanmalıyıq və burada çalışmalıyıq ki, daha uğurlu nəticələr əldə edək“.
Elçin Əfəndi bildirib ki, ibtidai təhsildə marağı artırdıqda, təhsilin növbəti pillələrində davamlılıq da təmin olunur.
Gülxanım Əliyeva
Bu mövzuda digər xəbərlər:
Baxış sayı:24
Bu xəbər 14 Noyabr 2025 15:56 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















