Icma.az
close
up
RU
İnsult riski olanlar bu şirəni içsin

İnsult riski olanlar bu şirəni içsin

Medicina saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.



Gündə bir stəkan portağal suyu insult riskini dörddə bir dəfəyə qədər azaldır.

Medicina.az xəbər verir ki, Hollandiyalı alimlərin apardığı araşdırmaya görə, gündəlik bir stəkan portağal suyu içmək ölümcül insult riskini 24% azaldır.

Təcrübədə 20-70 yaş arası 35.000 insan iştirak edib. Təzə meyvə şirələri uzun müddətdir ki, sağlam hesab olunur.

Lakin həkimlərin tərkibində çoxlu şəkər olması barədə xəbərdarlıqlarına görə onlara maraq azalıb.

İndi isə tədqiqatlar açıq şəkildə göstərir ki, portağal suyunun insultdan qorunmaq kimi faydaları, yüksək şəkər tərkibinə görə potensial zərərdən daha çoxdur. Təbii ki, insult riskini artıra və ya azalda biləcək digər amillər də nəzərə alınıb. Bu düzəlişdən sonra həftədə 4-8 stəkan portağal suyu içməyin insult riskini 24% azaltdığı məlum oldu.

İnsanlar hər iki gündən bir portağal suyu içsələr belə, insult riski yenə də 20% azalıb. Portağal suyu ürək xəstəliklərinin azalmasına kömək etdi; onu içənlərdə bu nisbət 12-13% daha aşağı idi. Şirələrdə qan damarlarımızı zədələnmədən qoruyan bir çox təbii bitki maddələri var.


Aygün Musayeva


Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:143
embedMənbə:https://www.medicina.az
archiveBu xəbər 22 Dekabr 2025 21:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see347

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see247

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see231

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see230

DÇ 2026 nın açılış mərasimi baş tutdu VİDEO

12 İyun 2026 01:07see210

Makrona gələ bilməyəcəyini dedi

12 İyun 2026 01:11see204

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see201

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see194

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see191

Tramp Cey Kleytonun Milli Kəşfiyyat direktoru vəzifəsinə namizədliyini irəli sürüb

12 İyun 2026 01:16see180

“Qeyri neft ixracı 8,1% artaraq 3,6 milyard dollara çatıb”

12 İyun 2026 12:16see176

Elvin Cəfərquliyev üçün Qarabağ klubuna rəsmi təklif gəlməyib

12 İyun 2026 12:15see176

Azərbaycanlı mollalar kütləvi qətlə yetirilir ŞOK

13 İyun 2026 02:47see174

Meksika tribunasından gələn səs izləyiciləri bezdirdi: Səbəb bu imiş

12 İyun 2026 03:49see173

DÇ 2026: Meksika mundiala CAR üzərində qələbə ilə başladı

12 İyun 2026 01:09see172

Naxçıvan Dövlət Filarmoniyasının kollektivi Türkiyədə səfərdə olub

12 İyun 2026 03:47see165

Media: Gələn həftənin əvvəlində ABŞ və İran arasında anlaşma memorandumu imzalanacaq

12 İyun 2026 04:13see165

Emiliano Martines dünya çempionatında Argentinaya kömək edə biləcək

12 İyun 2026 12:17see165

Aygün Kazımova məzunlarla bir arada Geyimi gündəm oldu

13 İyun 2026 11:00see156

DURSUN HƏSƏNOV QƏFİL VƏFAT EDİB: Tanınmış şəxsin qardaşıdır FOTO

12 İyun 2026 15:55see151
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri