İş qrafikini dəyişsək, tıxaclar azalacaq? FƏRQLİ FİKİRLƏR
Icma.az, Bakivaxti-ə istinadən bildirir İş qrafikini dəyişsək, tıxaclar azalacaq? FƏRQLİ FİKİRLƏR.
"Bakı şəhərində və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunun təkmilləşdirilməsinə dair 2025-2030-cu illər üçün Dövlət Proqramı"nda dövlət orqanları və müəyyən müəssisələrinin iş rejiminin dəyişkən qrafikə əsasən təşkil edilməsi nəzərdə tutulub.
İş saatlarının qrafikinin dəyişdirilməsi tıxacların azalmasında nə kiçi rol oynaya bilər?
![](https://bakivaxti.az/backend/ckfinder/userfiles/images/yeni1/yeni20/rahimov/yeni22/yeni21/yeni23/yeni24/yeni24/yeni27/yeni25/yeni28/yeni29/yeni21/yeni22/yeni28/yeni30/yeni33/yeni34/yeni33/yeni35/yeni36/yeni37/yeni39/yeni40/yeni41/yeni42/yeni42/yeni43/yeni44/yeni45/yeni46/yeni46/yeni47/yeni48/yeni50/yeni51/yeni49/yeni52/yeni53/yeni55/elmme.jpg)
Elməddin Muradlı: İş saatı qrafikinin bu cür dəyişməsi tıxaclara yaxşı mənada təsir edəcək
Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən nəqliyyat eksperti Elməddin Muradlı bildirib ki, iş saatlarının dəyişdirilməsi ilə bağlı ciddi təhlillər aparılmalıdır. İş vaxtının hansı saatlarda olması problem yaratmaz və s. kimi məsələlər düşünülməlidir.
Ekspert hesab edir ki, birdən birə belə rejimə keçmək düzgün deyil, amma bununla bağlı maraqlı yanaşmalar da var:
“Məsələn, iş saat 07:00-da başlayıb 16:00-da, 08:00-da başlayıb 17:00-da bitə bilər. Hətta bəzi özəl və dövlət müəssisələrində 10:00-da başlayıb 19:00-da da bitə bilər. Buna səbəb isə hər kəsin eyni saatda işə başlayıb eyni saatda işdən çıxmasıdır. Düzdü, müəyyən sahələrdə işə saat 08:00-da başlanılır, digərlərində isə 09:00-da. Bu saatların fərqləndirilməsi nəqliyyat axınını parçalıyır. İş saatı qrafikinin bu cür dəyişməsi tıxaclara yaxşı mənada təsir edəcək”.
Müsahibimiz qeyd edib ki, bu, yaxşı təklifdir, lakin gərək mütəmadi şəkildə nəzarətdə saxlanılıb, əməl olunsun:
“Elə müəssisələr var, bildirəcək ki, işçiyə maaş verirəm, mən dediyim saatda gəlməlidir. Yaxud da saxta siyahı verəcək ki, mənim 50 işçim var 25-25 bölüb, ayrı saatlara salacam, amma bu, sadəcə sözdə qalacaq. Buna isə Əmək Müfəttişliyi güclü nəzarət etməlidir ki, belə hallar baş verməsin”.
Onun sözlərinə görə, müəyyən işlər var ki, onlayn qaydada görmək mümkündür. Belə işçiləri nəzərə alıb evdən işləmələrinə şərait yaradılsa, daha yaxşı olar, ancaq müəssisə müdirləri işçilərin onlayn şəkildə işləməsini qəbul edə bilmir, sanki maaşı havadan verirmiş kimi qəbul edir.
E.Muradlı bildirib ki, əslində, iş yerləri işçilərin daşınması üçün sevislər nəzərdə tutmalıdır:
“Tutalım ki, bir zavodda 1000 işçi varsa, onun 400-ü şəxsi maşından istifadə edir. Bu da tıxaca təsir edir. Ancaq servislərin olması tıxacın azalmasında nisbətər rol oynayar”.
![](https://bakivaxti.az/backend/ckfinder/userfiles/images/yeni1/yeni20/rahimov/yeni22/yeni21/yeni23/yeni24/yeni24/yeni27/yeni25/yeni28/yeni29/yeni21/yeni22/yeni28/yeni30/yeni33/yeni34/yeni33/yeni35/yeni36/yeni37/yeni39/yeni40/yeni41/yeni42/yeni42/yeni43/yeni44/yeni45/yeni46/yeni46/yeni47/yeni48/yeni50/yeni51/yeni49/yeni52/yeni53/yeni55/rahhh.jpg)
Rauf Ağamirzəyev: İş saatının sürüşdürülməsi heç bir nəticə verməyəcək
Mövzu ilə bağlı Bakıvaxtı.az-a açıqlama verən nəqliyyat sahəsi üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev isə bildirib ki, təkcə iş saatının dəyişdirilməsi ilə heç nə dəyişmir. Onun sözlərinə görə, Dövlət proqramında qeyd olunur ki, bütün bəndlər icra olunduğu təqdirdə, həmçinin iş saatının dəyişdirilməsi müsbət nəticə verə bilər:
"Gün ərzində 300 min avtomobil şəhərə daxil olursa, onun müəyyən bir qismini ictimai nəqliyyata yönləndirmək üçün ictimai nəqliyyatda yeniliklər etmək lazımdır. Müəyyən sahələr yenidən qurulmalıdır, qatarların, stansiyaların sayı artırılmalıdır, elan olduğu kimi şəhərin daxilində metro, tramvay tikilməlidir. Belə olan halda, iş saatının qrafikinin dəyişdirilməsinin tıxaca müsbət qatqısı ola bilər. Yəni, şərait yaradılmalıdır ki, insanlar fərdi nəqliyyatla yox, ictimai nəqliyyatla hərəkət etsinlər".
Ekspert qeyd edib ki, yollarımızda tıxacın saatının pik olduğu anlayış artıq itib. Hər saat tıxac müşahidə olunur, ona görə iş saatının sürüşdürülməsi belə vəziyyətdə heç bir nəticə verməyəcək.
"Avtobus zolağının çəkilməsi ilə müşahidə edirik ki, avtobusda sürət və sərnişin artıb, amma tək avtobus zolağı ilə 3 milyondan artıq əhalisi olan şəhərin tıxacını idarə etmək olmaz. Şəhərin onurğa sütunu yerüstü nəqliyyatdır. Şəhərətrafı dairəvi yolların tikilməsi, ümumiyyətlə dövlət proqramında qeyd olunan məqamların hər birinin icrası tıxacın azalmasında müsbət rolunu göstərəcək".
Nuriyyə Musayeva
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)