Icma.az
close
up
RU
İş qrafikini dəyişməklə tıxaclar aradan qalxmayacaq EKSPERT

İş qrafikini dəyişməklə tıxaclar aradan qalxmayacaq EKSPERT

Icma.az bildirir, Sherg.az portalına istinadən.

İctimai nəqliyyat növlərini inkişaf etdirmək əsas hədəf olmalıdır


“Mobilliyin təmini üçün avtobus, trolleybus xətləri, yeraltı relsli nəqiyyat növü kimi metro, yerüstü relsli nəqliyyat növü kimi isə tramvay və şəhərətrafı dəmiryolu şəbəkəsi olmalıdır”


Bakı və ətraf ərazilərdə nəqliyyat yükünü azaltmaq və ictimai nəqliyyat sisteminin effektivliyini artırmaq məqsədilə  2025–2026-cı illəri əhatə Dövlət Proqramında dəyişkən iş qrafiki ilə bağlı təkliflər də yer alır. Təklifə görə, dövlət orqanları, təhsil və tibb müəssisələri, eləcə də digər hüquqi və fiziki şəxslər üçün fərqli iş rejimlərinin müəyyən edilməsi nəzərdə tutulur. Müvafiq qurumların aparacağı təhlillər əsasında müxtəlif sahələr üzrə işəgəlmə və işdən çıxma saatlarında dəyişikliklər ediləcək. Beləliklə, insanların eyni vaxtda yollara axışmasının qarşısı alınacaq və nəqliyyat sistemində yaranan sıxlıq azalacaq. Bəzi dövlət və özəl sektor müəssisələrində distant iş rejiminin tətbiqi də nəzərdə tutulur. Bununla yanaşı, iş yerlərinin dəyişkən qrafik əsasında fəaliyyət göstərməsi işçilərə daha rahat hərəkət etmək imkanı yaradacaq və iş-nəqliyyat balansını optimallaşdıracaq. Dəyişikliklərin məqsədi Bakı və ətraf ərazilərdə nəqliyyat infrastrukturunu təkmilləşdirmək, şəhərdaxili sıxlığı azaltmaq və ümumi hərəkət rahatlığını təmin etməkdir. Eyni zamanda, özəl sektorun bu prosesə innovativ həllərlə qoşulması təşviq olunacaq. Bu tədbirlər nəticəsində həm iş, həm də nəqliyyat rejimi daha çevik və rahat olacaq, insanlar isə sıxlıq probleminə görə vaxt itirmədən gündəlik həyatlarına davam edə biləcəklər. Qeyd edilir ki, beynəlxalq təcrübədə iş qrafiklərinin optimallaşdırılması üçün müxtəlif modellər tətbiq olunur. Nəqliyyat sıxlığını azaltmaq və işçilərin məhsuldarlığını artırmaq üçün ən ideal çıxış yollarından biri fleksibil (elastik) iş saatlarıdır. Dünyada nəqliyyat sıxlığını azaltmaq üçün ən ideal iş saatları aşağıdakı kimi müəyyən edilib:

07:00–15:00 (Erkən başlayanlar üçün)

08:00–16:00 (Standart iş vaxtı)

09:00–17:00 (Ənənəvi iş rejimi)

10:00–18:00 (Gec başlayanlar üçün).


Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev “Sherg.az“a açıqlamasında bildirdi ki, insanların mobillik ehtiyacları var. İnsanlar gün ərzində hərəkət edir və belə alınıb ki, indiyədək daha çox fərdi nəqliyyatla hərəkətə üstünlük verilib. İnsanlar daha çox fərdi nəqliyyat vasitələri ilə səfərlər təşkil edirlər və bu da küçə-yol şəbəkəsinin yüklənməsinə, uzun müddətli tıxaclara səbəb olur, şəhəri iflic vəziyyətinə gətirir: 


- Yalnız iş qrafiklərində dəyişikilik etməklə, dəyişkən qrafik təşkil etməklə tıxac problemini həll etmək mümkün olmaz. Burada mütləq kompleks tədbirlər həyata keçirilməlidir. Həll yolları nədir? Çeşidlilik və üstünlüyü təmin etməklə, maliyyə dayanıqlığı təmin edilməklə ictimai nəqliyyat növlərini inkişaf etdirmək. Ötən il ərzində, qısa bir zamanda nə etmək olardısa, edildi. Ayrılmış avtobus zolaqları, qısa məsafələrdə həll üçün mikromobillik zolaqları təşkil olundu. Bunun sayəsində ictimai nəqliyyatda sürət artdı və sərnişin sayı da artdı. Yaxın 5 il ərzində plan nədən ibarətdir? Yerüstü sürətli və eyni zamanda daha çox sərnişin daşıya bilən, daha uzunmüddətli istifadə olunan tramvay xətlərinin çəkilməsi, yeraltı nəqliyyat növü və yenə də daha sürətli və eyni zamanda daha çox sərnişini eyni vaxtda daşıya bilən metronun yeni stansiyalarının tikintisini reallaşdırmaq. Bu tədbirlərlə yanaşı iş saatlarının başlanma və bitmə vaxtlarının dəyişikliyi də həyata keçirilərsə, o zaman biz tıxac problemini həll edə və fərdi nəqliyyat vasitələrindən ictimai nəqliyyata kütləvi keçidə nail ola biləcəyik. Amma bu işləri etmədən yalnız iş saatlarını dəyişəcəyiksə, istənilən nəticə əldə edilməz. Əsas məsələlərdən biri şəhərə axının parçalanmasıdır. Biz şəhərə niyə və nəylə daxil oluruq, məsələ bundadır. Bakıya girişdə dairəvi yolun tikintisi nəzərdə tutulur. Burada məqsəd şəhərə daxil olmadan sürətli əlaqənin təmin edilməsi, fərdi nəqliyyatla səfərlərə təsir edib onları digər növlərə yönəltməkdir. Bu kompleks tədbirlər görüləcəyi təqdirdə, bəli, iş saatlarının dəyişməsi, dəyişkən iş qrafiki də effektiv olacaq.   


R.Ağamirzəyev ötən əsrin 70-ci illərindən etibarən ictimai nəqliyyatda dəyişən statistikanı təqdim etdi: 

- 1970-ci ildə Bakıda 1.265.500 nəfər əhali yaşayırdı. 1967-ci il noyabrın 6-da Bakı metropolitetinin 5 stansiyası — Bakı Soveti, 26 Bakı Komissarı, 28 Aprel, Gənclik və Nəriman Nərimanov stansiyaları və 9.2 km-lik yeraltı xətləri olan birinci növbəsi istismara verilib. 1966-cı ildə Bakıda tramvay xətlərinin uzunluğu artıq 102,5 km-ə çatırdı. Bakıda ilk trolleybus xətti 1941-ci il dekabrın 5-də istifadəyə verilib. 7,5 km uzunluğunda olan xətdə 15 trolleybus olub. Bakıda trolleybus şəbəkəsinin inkişafının əsas mərhələsi 1970-80-ci illərə düşür. Əgər 70-ci illərin əvvəllərində cəmi 10 marşrut var idisə, 80-ci illərin əvvəllərində şəbəkə 32 marşrutla maksimum 300 kilometr uzunluğa çatırdı. İki qaraj var idi. Ümumi Bakı şəhərətrafı xətlərində elektrik qatarların hərəkəti üçün təqribi 148 km istifadə olunub. XX əsrdə Bakıda tramvaylar ictimai nəqliyyat sistemindən intensiv şəkildə sıxışdırılıb. 2004-cü ildə tramvay şəbəkəsinin sonuncu xətti olan metronun "Xətai" stansiyası - "Montin bazarı" nəhayət bağlandı və söküldü.  Fəhlə-sənaye şəhərimizin ayrılmaz hissəsi olan Bakı tramvayının 80 illik tarixi başa çatdı. Metro 40.7 km məsafədə günlük 627 min sərnişin daşıyır. Şəhərətrafı dəmiryolu 91 km uzunluğunda günlük 37 min sərnişin, 2160 avtobus 1,2 mln. sərnişin daşıyır. İctimai nəqliyyatda çoxnövlülüyün təmini əsas məsələdir. Mobilliyin təmini üçün avtobus, trolleybus xətləri, yeraltı relsli nəqliyyat növü kimi metro, yerüstü relsli nəqliyyat növü kimi isə tramvay və şəhərətrafı dəmiryolu şəbəkəsi olmalıdır. 

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:59
embedMənbə:https://sherg.az
archiveBu xəbər 11 Fevral 2025 08:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

DOGE səmərəliliyi qeyd ediləndən aşağı ola bilər

13 Aprel 2025 23:11see147

Premyer Liqa: Araz Naxçıvan Kəpəz lə heç heçəyə razılaşdı

13 Aprel 2025 19:17see139

Şəhid mayorun xanımına vəzifə verildi FOTO

14 Aprel 2025 09:50see138

Çində küləklə bağlı narıncı xəbərdarlıq elan edilib

14 Aprel 2025 05:53see134

Netanyahu: Hədəfimiz israilli məhbusları azad etməkdir

14 Aprel 2025 19:44see129

Elektrikli avtomobillər qlobal istiləşmə ilə mübarizədə faydasızdır

14 Aprel 2025 07:57see129

Azər Bağırov 0:0 ı belə şərh etdi

13 Aprel 2025 20:54see126

Bakı və İrəvan bizə arxalana bilər Tiflis

13 Aprel 2025 19:06see125

Günah müğənnilərdə deyil, onlardadır

14 Aprel 2025 16:46see123

Hollivud şirkətləri filmləri Trampın istədiyi formada çəkəcək

15 Aprel 2025 05:18see119

Tumların beyinə faydası sübut olundu

15 Aprel 2025 05:43see119

Həkim rusların hansı kateqoriyasına Pasxa üçün yalnız bir yumurta yeyə biləcəyini söylədi

14 Aprel 2025 13:20see119

Yeniyetmə İlham Əliyev Çayka avtomobili ilə

13 Aprel 2025 21:03see117

Suriya təhlükəsizlik qüvvələri SDF ilə koordinasiyada Hələbdə yerləşməyə başlayıb

13 Aprel 2025 21:21see117

Ağdərəyə növbəti köç karvanı yola salınıb (Yenilənib)

14 Aprel 2025 08:53see116

Laçına enən ilk təyyarə bu ölkəyə məxsus olub

13 Aprel 2025 19:48see113

Rusiyanın ən çox miqrant uşaqların yaşadığı 3 regionun adı çəkilib

13 Aprel 2025 22:56see112

Neft bazarında narahatlıq yaradan dalğalanma: Bu, Azərbaycan üçün hansı nəticələr doğura bilər?

14 Aprel 2025 04:52see109

Ən çətin xəstəliklərdən biri olan Borderline şəxsiyyət pozğunluğunun əlamətlərini bilirsinizmi?

15 Aprel 2025 00:22see109

Qan təzyiqini artıran bir nömrəli məhsul…

14 Aprel 2025 04:45see108
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri