İsraildə fırıldaqçılıqla bağlı 24/7 dəstək xidmətləri yaradılacaq
Bizimyol saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.
Bizimyol.info xəbər verir ki, yeni tələblərə əsasən, banklar müştərilərinə hər zaman, istirahət günləri də daxil olmaqla, 24 saat ərzində xidmət göstərməli və fırıldaqçılıq və ya ödəmə xidmətləri ilə bağlı sui-istifadə şübhəsi yaranarsa, peşəkar xidmətlər təqdim etməlidir.
Bundan əlavə, təlimatda qeyd edilib ki, dəstək xidmətinə cavabın gözləmə müddəti zəngin başlanğıcından altı dəqiqəni keçməməlidir. Bu, digər məsələlərlə bağlı (məsələn, bank hesabları, onların bağlanması və nasazlıqların aradan qaldırılması ilə bağlı) edilən zənglər üçün nəzərdə tutulan qanunlarla eynidir. İctimaiyyət yeni təlimatla bağlı şərhlərini 14 sentyabr tarixinədək təqdim edə bilər.
Bank Nəzarəti Departamenti vurğulayıb ki, əsas faktor əlçatanlıqdır, çünki bir çox fırıldaqçılıq hadisələri gecə saatlarında və ya şənbə günü baş verir, bu zaman müştəri müdafiəsiz qalır. Cinayətkarlar hesabdan pul çəkməyə davam edir və hücum bir neçə saat ərzində dayanmadan və ya heç bir müşahidə edilmədən davam edir.
Bu təlimat, xüsusən də internetdə artan fırıldaqçılıq halları fonunda qəbul edilib. Bir çox cinayətkarlar, istifadəçiləri zərərli keçidlərə keçməyə və ya şəxsi məlumatlar təqdim etməyə məcbur etmək üçün məlumatsızlıq və insan zəifliklərindən, məsələn, təzyiq hissi və ya panikadan istifadə edirlər.
Bank Nəzarəti Departamentinin rəhbəri Daniyel Xahiyaşvili: "Bank Nəzarəti Departamentinin əsas məqsədlərindən biri, bank hesabları və ödəmə mexanizmləri ilə bağlı fırıldaqçılıq halları sayının artmasını nəzərə alaraq, maliyyə fırıldaqçılığı ilə mübarizəyə dəstək verəcək müxtəlif tədbirlərin qəbuluna kömək etməkdir", deyə qeyd edib.
Qadir, Bizimyol.info


