Icma.az
close
up
RU
Kişilərdə yaşlanmanı gecikdirən 6 QİDA

Kişilərdə yaşlanmanı gecikdirən 6 QİDA

Redaktor.az portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.

Yeni elmi araşdırma kişilərdə yaşlanma prosesini yavaşlada biləcək altı bitki mənşəli qidanı müəyyən edib.

Redaktor.az xəbər verir ki, “Aging” adlı elmi jurnalda yayımlanan tədqiqatın nəticələrinə görə, bu qidalar insanın xronoloji yaşından çox, hüceyrə yaşını əks etdirən epigenetik yaşı azaldaraq bioloji saatı geriyə çevirə bilər.

Araşdırmada iştirak edən 50–72 yaş arası 48 sağlam kişi üzərində aparılan müşahidələr, metil adaptojenlər adlı təbii maddələrin orqanizmdə yaşlanma prosesini yavaşlatmaqda təsirli olduğunu göstərib. Bu maddələr əsasən bitki mənşəli qidalarda olur.

Epigenetik yaşı azaltmaqda faydalı hesab edilən 6 qida belədir: Yaşıl çay, oolong çayı, zəncəfil, bibəriyyə, sarımsaq, qırmızı meşə meyvələri (çiyələk, moruq, böyürtkən və s.).

Mütəxəssislər bildirir ki, bu araşdırma epigenetik yaşlanma ilə qidalanma arasında əlaqəni anlamaq üçün başlanğıc nöqtəsidir. Gələcəkdə bu sahədə daha geniş və müxtəlif iştirakçı qrupu ilə aparılacaq araşdırmaların nəticələri daha ümumiləşdirilə bilən olacaq.

Bitki əsaslı qidalanma və veganlıq 2010-cu illərdən etibarən daha geniş yayılmağa başlasa da, xüsusilə ABŞ-da ətə olan maraq yenidən artmaqdadır.

The New York Times qəzetinin aprel ayında dərc etdiyi “Ət yenidən süfrələrdə və siyasətdə” adlı məqaləsində qeyd olunur ki, amerikalıların illik ət istehlakı 2022-ci ildə azalsa da, 2024-cü ildə yenidən artaraq 104,6 milyard dollarla rekord səviyyəyə çatıb.

Ekspertlər bildirirlər ki, əhalinin əksəriyyəti hələ də zülal ehtiyacını daha asan şəkildə ət məhsullarından qarşılamağa üstünlük verir. Bununla belə, yeni elmi tədqiqatlar bitki mənşəli qidaların sağlamlıq baxımından vacibliyini bir daha ortaya qoyur.

Nuriyyə NATİQQIZI

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:144
embedMənbə:https://redaktor.az
archiveBu xəbər 07 İyul 2025 13:23 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Gənclərimizi müasir elmi trendlərlə tanış etmək çox vacibdir”

11 İyun 2026 21:09see411

Vüsal Aslanovun müşaviri AZCON un layihə rəhbəri təyin edilib

12 İyun 2026 15:07see255

Bu gün Dünya Çempionatı başlayır Açılış matçının saatı

11 İyun 2026 09:12see235

Nevroloqlarımız İstanbul konfransında

11 İyun 2026 12:02see213

284 saylı məktəbdə birinci sinfə qəbul ləğv olunub? VİDEO

10 İyun 2026 23:51see205

Çində yeraltı detektor xəyali neytrinolar haqqında məlumat əldə edib

11 İyun 2026 12:01see201

Günəşdən qoruyucu krem əvəzinə bundan istifadə olunur

12 İyun 2026 04:27see200

Karapetyanın bloku Ermənistanda seçkilərin nəticələrinin ləğv edilməsini tələb edir

12 İyun 2026 12:13see198

Bu rayonda 122 hektarda aqropark yaradılacaq AÇIQLAMA

12 İyun 2026 04:07see187

Bir dəqiqəyə bir kiloqram bal yedi

11 İyun 2026 01:11see184

Vuçiç istefa verəcək: “Sizə xəbər verəcəyəm”

11 İyun 2026 13:32see183

Azərbaycanda yeni bankın yaradılması TƏKLİFİ Faizlər daha əlçatan olacaq

11 İyun 2026 16:24see178

Vuçiç Baş nazir olmaq istəyir

11 İyun 2026 03:08see177

Makrona gələ bilməyəcəyini dedi

12 İyun 2026 01:11see170

Son zənglə bağlı valideynlərə çağırış edildi

11 İyun 2026 13:29see157

Fransa 2027 ci il prezident seçkiləri öncəsi xarici müdaxilələrə qarşı tədbirləri açıqlayıb

12 İyun 2026 12:17see157

Evdə pişik saxlamaq uşaqlarda astmanı ağırlaşdırmır ARAŞDIRMA

12 İyun 2026 03:47see156

Qeydiyyat yoxdursa, vətəndaş da yoxdur: “Qara biznes”ə qapı açılıb

11 İyun 2026 17:00see155

Messi yenidən DÇ nin qalibi olmaq şanslarını dəyərləndirdi

12 İyun 2026 12:17see154

DÇ 2026 nın açılış mərasimi baş tutdu VİDEO

12 İyun 2026 01:07see153
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri