KOB Evlərində 14 xidmət Hər biri izahlı şəkildə təqdim olunur
Icma.az, Redaktor.az portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.
“KOB evlərinin xidmətlərin əlçatan, şəffaf əhatəli, eyni zamanda müştəri məmnuniyyətini təmin etməkdən ibarətdir”.
Redaktor.az xəbər verir ki, bu fikirləri Azərbaycan Dövlət Su Ehtiyatları Agentliyinin 9 ay üzrə su təchizatına qoşulma sahəsində görülən işlərlə bağlı keçirdiyi mətbuat konfransında “İri Şəhərlərin Birləşmiş Su Təchizatı Xidməti” PHŞ-in Strateji İnkişaf və ASAN Mərkəzlərlə işin təşkili şöbəsinin “ASAN Xidmət” və KOB Evləri ilə işin təşkili və müraciətlərin qəbulu sektorunun müdiri Bəhruz İsrafilov bildirdi.
“Bu xidmətlərin əlçatan, şəffaf əhatəli, eyni zamanda müştəri məmnuniyyətini təmin etməkdən ibarətdir.
Daha öncə də qeyd edildiyi kimi, mövcud xidmətlərə daha yeddi xidmətin əlavə olunması və beləliklə də xidmətlərin sayının 14-ə çatdırılması, ilk növbədə, bu istiqamətdə atılacaq addımlıqdan vətəndaşlara və müraciət edəcək digər bizim istehlakçılarımıza maarifləndirilməsi oldu ki, bununla bağlı olaraq biz xidmətlərin ümumiləşdirilib, buklet, kitabça formasında hazırlanmasını həyata keçirdik və bu kitabçaları xidmət növlərinə təqdim etdik, yerləşdirdik ki, vətəndaşlarımız xidmətləri almamışdan öncə xidmətlərlə bağlı məlumat alsınlar”.
Nuriyyə NATİQQIZI


