Icma.az
close
up
RU
Leninqradda metro tuneli fəlakəti şəhərin mərkəzi yerə batırmış FOTO

Leninqradda metro tuneli fəlakəti şəhərin mərkəzi yerə batırmış FOTO

Avtosfer saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

1974-cü il aprelin 8-də Leninqrad (indiki Sankt-Peterburq) metrosunun tarixində böyük fəlakət baş verib. Qrunt suları tunelləri dağıdıb, şəhərin mərkəzi yerin altına batmağa başlayıb. Tikintinin tələsik olması nəticəsində yaranan qəza metro tikintisi texnologiyalarında və qaydalarında dəyişikliklərə səbəb olub.

Bu hekayənin başlanğıcı 1960-cı illərin sonlarına, Sov.İKP-nin 25-ci qurultayına hazırlıqların getdiyi vaxta (24 fevral 1976-cı ildə başlanmış) təsadüf edib. Qurultayın qarşısına qoyulan vəzifə yeni metro tunelinin tamamlanması olub. Göstərilən müddətə qədər işləri yerinə yetirmək üçün metro inşaatçıları tələsik qazıntı aparmaq qərarına gəliblər və Neva çayının yeraltı yatağı olan Konvenski adlanan ərazidə tunel inşa ediblər.

Çayın yatağı boyunca birbaşa diametri altı metr olan iki boru quraşdırılıb. Uzunluğu 450 metr olan “Lesnaya” və “Ploşad Mujestva” stansiyaları arasındakı tunellər (birincisi ikincidən 14 metr aşağıdır) bir neçə atmosfer su təzyiqi ilə dördüncü dərəcəli su ilə doymuş çöküntülərin və sudaşıyan qumların qalınlığından keçməli olub. Nəticədə “Ploşad Mujestva” dünyanın ilk dərin stansiyasına çevriləcəkmiş.

İşlər yeraltı qurğuların tikintisi zamanı qeyri-sabit qruntların dondurulmasından istifadə edilməklə aparılıb. Bununla belə, bu xüsusi sahədə inşaatçılar məşğul olduqları elementlərin miqyasını və gücünü düzgün qiymətləndirməyiblər. 8 aprel 1974-cü ildə saat 16:30 radələrində aşağı tuneldə kəşfiyyat quyuları qazılarkən donmamış süxur aşkar edilib.

V. V. Skripnikovun komandası donmuş tunelin üzlüyündə kəşfiyyat quyusu qazıb. Qazma qurğusu çıxarılanda qəflətən çuxurdan su fışqırıb. Bir müddət sonra istinad divarı partlayıb. Qurulan tunelə su-qum qarışığı axmağa başlayıb. Axının gücü saatda təxminən 200 kubmetr olub. Öncə su və qum axınını dayandırmaq mümkün olmayıb. Lakin şaxtaçılar dəstəsini yuxarı tuneldən tamamilə çıxarmaq böyük çətinliklə də olsa mümkün olub. Xəttin qalan hissəsini su basmasından xilas etmək üçün “Lesnaya” stansiyasında tələsik şəkildə hər birinin qalınlığı 3 metr olan iki beton istinad qoyulub. Qəza tunelləri güclü beton tıxaclarla bağlanıb.

Görülən işlərə baxmayaraq torpağın çökməsi nəticəsində səthdə dərinliyi 3 metr olan oval çökəkliklər yaranıb. Şəhərin mərkəzi küçələrindəki asfaltlar dağılıb, tramvay relsləri sıradan çıxıb. Bəzi binalar təhlükəli şəkildə əyilib, “Qırmızı Oktyabr” zavodunun inzibati binası tamamilə yararsız vəziyyətə düşüb. Erroziya zonasından yuxarıda yerləşən Sovet Ticarət İnstitutunun çoxmərtəbəli binası dağılmaq təhlükəsi ilə üz-üzə qalıb. “Lesnaya” stansiyasının yaxınlığında tikinti səddi çəkməklə batmış qumun metro tunellərinə keçməsinin qarşısını almaq mümkün olub.

Qəza yeri lokallaşdırıldıqdan sonra sual yaranıb: nə etməli? Tikinti davam etməli idi, amma necə? Seçmək üçün bir neçə həll yolu olub. Birinci variant köhnə marşrut boyunca, yeraltı axının üstündə və ya aşağısında dolama tunellər tikmək, ikincisi, təhlükəli hissədən yan keçmək üçün xəttin marşrutunu dəyişdirmək. Marşrutun yuyulma zonasının altından keçməsi məqsədilə bir reysdən digərinə keçmək üçün iki eskalator reysi və əlavə yeraltı vestibüllər tikmək lazım olub. Odur ki, plana əsasən hər iki metro stansiyanın dərinliyi normanı ötüb. Eyni zamanda əhalinin sıx məskunlaşdığı ərazidə çoxlu binaları sökmək, kommunal xətləri köçürmək lazım olub.

Hər iki variant tikintinin əhəmiyyətli dərəcədə ləngiyə biləcəyini ortaya çıxarıb və bu, ən yüksək kürsüdə əyləşənlərin maraqlarına təsir edib. Təkrar qazıntılar üçün mənfi 196 dərəcə qaynama nöqtəsi olan maye azotdan istifadə etmək qərara alınıb. Bu üsuldan dünya praktikasında ilk dəfə istifadə edilib.

Erroziyanı dayandırmaq üçün SSRİ-nin azot istehsal edən bütün zavodlarından mallar Neva sahilindəki şəhərə çatdırılıb. Nəticədə buz-qrunt maneəsinin yaradılması və süxurun dondurulması işləri sürətlə aparılıb. 1975-ci ildə “Akademiçeskaya” - “Ploşad Lenina” hissəsində müntəzəm nəqliyyat başlayıb.

Qəza yerlərində sensorlar quraşdırılıb və tunelə daim nəzarət edilib. 1984-cü ilə qədər divarların sərtliyi zəifləyib, 1990-cı illərin əvvəllərində burada su və qum hiss olunmağa başlayıb. Tunellər bir-birinin üstündə yerləşdiyi üçün yuxarı hissə çökməyə başlayıb. Beləliklə, 1995-ci ildə Sankt-Peterburqun şimalı onu şəhər mərkəzi ilə birləşdirən metrosuz qalıb. İki stansiya arasında pulsuz avtobus işə salınıb və Sankt-Peterburqun 300 illiyi üçün xəttin bərpasına başlanılıb. İşlər 2004-cü ildə başa çatdırılıb.(musavat)

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:116
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 10 Sentyabr 2025 13:49 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Bu həftə saatlar qış vaxtına qurulacaq

24 Oktyabr 2025 16:17see313

Türkiyə Universitetləri — Dünyada Tanınan Müasir Təhsil 2025

24 Oktyabr 2025 16:02see264

İsveç hökuməti 1990 cı illərdən bəri ən böyük vergi islahatını planlaşdırır

25 Oktyabr 2025 03:10see235

Ermənilər nə etdi, nə edə bilmədi?.. Əkbər QOŞALI YAZIR

25 Oktyabr 2025 16:23see192

Makrondan Trampa DƏSTƏK:Rusiyaya sanksiya dönüş nöqtəsidir

24 Oktyabr 2025 07:18see143

Dinamo Kiyev in əfsanəvi futbolçusu, üçqat SSRİ çempionu İvan Yaremçuk Polşada həbs edilib

24 Oktyabr 2025 15:49see142

Dünyanın ən yaxşı hava limanı şəlalə və damdakı hovuzla seçilib

24 Oktyabr 2025 22:42see138

Hər gün mixək çubuğu çeynəyin...

24 Oktyabr 2025 05:57see135

HƏMAS dan Qəzza açıqlaması: Yerinə yetirmişik

24 Oktyabr 2025 19:42see133

İdman etməyin faydaları

24 Oktyabr 2025 12:06see131

Tramp Kolumbiya və Meksikanın narkokartellərin nəzarəti altına keçdiyinə inanır

24 Oktyabr 2025 05:19see129

Ailəsi şəhid olduğunu 12 gün sonra öyrəndi

25 Oktyabr 2025 13:02see127

“Toppuş bacı”nın qızı EFİRƏ ÇIXDI: “Dilarə xanım mənə anamı xatırladır” VİDEO

25 Oktyabr 2025 00:35see126

Flavinyo küsgündü: “Neftçi” ilə danışmışdıq ki...

24 Oktyabr 2025 11:12see125

“Daim təhlükə altındayıq” Sakinlərdən ŞİKAYƏT

24 Oktyabr 2025 18:31see124

Gənclərdə ürək xəstəlikləri: Alimlər sağlam qalmağın yollarını araşdırıblar

25 Oktyabr 2025 07:44see123

“Zirə” “Sumqayıt”la üz üzə YENİLƏNİR

25 Oktyabr 2025 11:58see122

Nazirliklərə məxsus avtomobillər satışa çıxarıldı QİYMƏTLƏR

24 Oktyabr 2025 19:31see121

Maduro ABŞ la gərginlik fonunda sülhə çağırıb

25 Oktyabr 2025 04:28see121

Vüqar Bayramov: Təhsil sektorunda gender yanaşmanın nəzərə alınmasına ehtiyac var

24 Oktyabr 2025 16:31see121
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri