Icma.az
close
up
RU
Leninqradda metro tuneli fəlakəti şəhərin mərkəzi yerə batırmış FOTO

Leninqradda metro tuneli fəlakəti şəhərin mərkəzi yerə batırmış FOTO

Avtosfer saytından alınan məlumatlara görə, Icma.az xəbər verir.

1974-cü il aprelin 8-də Leninqrad (indiki Sankt-Peterburq) metrosunun tarixində böyük fəlakət baş verib. Qrunt suları tunelləri dağıdıb, şəhərin mərkəzi yerin altına batmağa başlayıb. Tikintinin tələsik olması nəticəsində yaranan qəza metro tikintisi texnologiyalarında və qaydalarında dəyişikliklərə səbəb olub.

Bu hekayənin başlanğıcı 1960-cı illərin sonlarına, Sov.İKP-nin 25-ci qurultayına hazırlıqların getdiyi vaxta (24 fevral 1976-cı ildə başlanmış) təsadüf edib. Qurultayın qarşısına qoyulan vəzifə yeni metro tunelinin tamamlanması olub. Göstərilən müddətə qədər işləri yerinə yetirmək üçün metro inşaatçıları tələsik qazıntı aparmaq qərarına gəliblər və Neva çayının yeraltı yatağı olan Konvenski adlanan ərazidə tunel inşa ediblər.

Çayın yatağı boyunca birbaşa diametri altı metr olan iki boru quraşdırılıb. Uzunluğu 450 metr olan “Lesnaya” və “Ploşad Mujestva” stansiyaları arasındakı tunellər (birincisi ikincidən 14 metr aşağıdır) bir neçə atmosfer su təzyiqi ilə dördüncü dərəcəli su ilə doymuş çöküntülərin və sudaşıyan qumların qalınlığından keçməli olub. Nəticədə “Ploşad Mujestva” dünyanın ilk dərin stansiyasına çevriləcəkmiş.

İşlər yeraltı qurğuların tikintisi zamanı qeyri-sabit qruntların dondurulmasından istifadə edilməklə aparılıb. Bununla belə, bu xüsusi sahədə inşaatçılar məşğul olduqları elementlərin miqyasını və gücünü düzgün qiymətləndirməyiblər. 8 aprel 1974-cü ildə saat 16:30 radələrində aşağı tuneldə kəşfiyyat quyuları qazılarkən donmamış süxur aşkar edilib.

V. V. Skripnikovun komandası donmuş tunelin üzlüyündə kəşfiyyat quyusu qazıb. Qazma qurğusu çıxarılanda qəflətən çuxurdan su fışqırıb. Bir müddət sonra istinad divarı partlayıb. Qurulan tunelə su-qum qarışığı axmağa başlayıb. Axının gücü saatda təxminən 200 kubmetr olub. Öncə su və qum axınını dayandırmaq mümkün olmayıb. Lakin şaxtaçılar dəstəsini yuxarı tuneldən tamamilə çıxarmaq böyük çətinliklə də olsa mümkün olub. Xəttin qalan hissəsini su basmasından xilas etmək üçün “Lesnaya” stansiyasında tələsik şəkildə hər birinin qalınlığı 3 metr olan iki beton istinad qoyulub. Qəza tunelləri güclü beton tıxaclarla bağlanıb.

Görülən işlərə baxmayaraq torpağın çökməsi nəticəsində səthdə dərinliyi 3 metr olan oval çökəkliklər yaranıb. Şəhərin mərkəzi küçələrindəki asfaltlar dağılıb, tramvay relsləri sıradan çıxıb. Bəzi binalar təhlükəli şəkildə əyilib, “Qırmızı Oktyabr” zavodunun inzibati binası tamamilə yararsız vəziyyətə düşüb. Erroziya zonasından yuxarıda yerləşən Sovet Ticarət İnstitutunun çoxmərtəbəli binası dağılmaq təhlükəsi ilə üz-üzə qalıb. “Lesnaya” stansiyasının yaxınlığında tikinti səddi çəkməklə batmış qumun metro tunellərinə keçməsinin qarşısını almaq mümkün olub.

Qəza yeri lokallaşdırıldıqdan sonra sual yaranıb: nə etməli? Tikinti davam etməli idi, amma necə? Seçmək üçün bir neçə həll yolu olub. Birinci variant köhnə marşrut boyunca, yeraltı axının üstündə və ya aşağısında dolama tunellər tikmək, ikincisi, təhlükəli hissədən yan keçmək üçün xəttin marşrutunu dəyişdirmək. Marşrutun yuyulma zonasının altından keçməsi məqsədilə bir reysdən digərinə keçmək üçün iki eskalator reysi və əlavə yeraltı vestibüllər tikmək lazım olub. Odur ki, plana əsasən hər iki metro stansiyanın dərinliyi normanı ötüb. Eyni zamanda əhalinin sıx məskunlaşdığı ərazidə çoxlu binaları sökmək, kommunal xətləri köçürmək lazım olub.

Hər iki variant tikintinin əhəmiyyətli dərəcədə ləngiyə biləcəyini ortaya çıxarıb və bu, ən yüksək kürsüdə əyləşənlərin maraqlarına təsir edib. Təkrar qazıntılar üçün mənfi 196 dərəcə qaynama nöqtəsi olan maye azotdan istifadə etmək qərara alınıb. Bu üsuldan dünya praktikasında ilk dəfə istifadə edilib.

Erroziyanı dayandırmaq üçün SSRİ-nin azot istehsal edən bütün zavodlarından mallar Neva sahilindəki şəhərə çatdırılıb. Nəticədə buz-qrunt maneəsinin yaradılması və süxurun dondurulması işləri sürətlə aparılıb. 1975-ci ildə “Akademiçeskaya” - “Ploşad Lenina” hissəsində müntəzəm nəqliyyat başlayıb.

Qəza yerlərində sensorlar quraşdırılıb və tunelə daim nəzarət edilib. 1984-cü ilə qədər divarların sərtliyi zəifləyib, 1990-cı illərin əvvəllərində burada su və qum hiss olunmağa başlayıb. Tunellər bir-birinin üstündə yerləşdiyi üçün yuxarı hissə çökməyə başlayıb. Beləliklə, 1995-ci ildə Sankt-Peterburqun şimalı onu şəhər mərkəzi ilə birləşdirən metrosuz qalıb. İki stansiya arasında pulsuz avtobus işə salınıb və Sankt-Peterburqun 300 illiyi üçün xəttin bərpasına başlanılıb. İşlər 2004-cü ildə başa çatdırılıb.(musavat)

Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
seeBaxış sayı:121
embedMənbə:https://avtosfer.az
archiveBu xəbər 10 Sentyabr 2025 13:49 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qara və Ağ Məryəm Bağırova yazır

08 Dekabr 2025 14:14see2066

Slovakiya Avropa İttifaqının üzvü kimi Azərbaycanın bu istiqamətdə yaxın partnyorudur

08 Dekabr 2025 20:48see246

Azad Şabanov “Qızım” mahnısını təqdim etdi VİDEO

08 Dekabr 2025 14:39see242

Bakı Sumqayıt yolu ilə bağlı PROBLEM Dayanacaq olsun

09 Dekabr 2025 16:57see218

Kimlər gün ərzində 2 3 litr su içə bilər? Terapevtdən AÇIQLAMA

08 Dekabr 2025 17:33see203

Azərbaycan xarici ölkələrə yumurtanı neçəyə satır?

09 Dekabr 2025 22:08see175

Müdafiə Naziriliyi əhalini təşvişə düşməmməyə çağırır

08 Dekabr 2025 09:51see163

Ömrün ağırlığı çökmüş vərəqlər Rafael Hüseynov yazır

08 Dekabr 2025 09:43see161

bp nin insan hüquqlarına maarifləndirici dəstəyi

09 Dekabr 2025 11:05see146

İsa bəy Hacınski haqqında gecikmiş KİTAB

08 Dekabr 2025 17:39see140

Slovakiya Azərbaycanın Avropada etibarlı strateji tərəfdaşıdır

08 Dekabr 2025 18:38see140

Rəqsanə efirdə AĞLADI VİDEO

08 Dekabr 2025 22:01see138

DTX də başlanılan cinayət işi Aslan Həsənova HÖKM OXUNDU

09 Dekabr 2025 09:17see136

Krımın işğalından sonra məhkəmə şəkişmələri səngimək bilmir

08 Dekabr 2025 09:52see132

Tramp: ABŞ Ukraynada nizamlanma üzərində işləməyə davam edir

09 Dekabr 2025 02:25see131

Ərdoğan Orbanla görüşdü: 16 razılaşma...

08 Dekabr 2025 18:47see130

MPL: Turan Tovuz un Qəbələ sınağı, Neftçi Sabah la derbiyə çıxır

08 Dekabr 2025 09:03see129

Çinli avtomobilindəki cızığa görə 3 nəfəri öldürdü

08 Dekabr 2025 09:44see129

Bakıda yeni mənzili ən ucuz bu ərazilərdən almaq mümkündür

08 Dekabr 2025 18:46see129

KİV: Toni Bleyer Trampın Qəzza planından kənarlaşdırılıb

09 Dekabr 2025 03:17see127
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri