Londondan NyuYorka 54 dəqiqəyə çatmaq mümkün ola bilər Mask yeni layihəsini təqdim etməyə hazırlaşır AzPolitika onlayn siyasiictimai qəzet
Amerikalı iş adamı İlon Mask London və Nyu-Yorka şəhərləri arasında tunel inşa etmək istəyir.
“AzPolitika” xarici KİV-ə istinadla xəbər verir ki, məsələ Maskın “X” sosial media platformasında bir istifadəçi ilə müzakirəsi zamanı gündəmə gəlib. İstifadəçi yazıb ki, Maskın “SpaceX” şirkəti insanları bir saatdan az müddətdə dünyanın istənilən nöqtəsinə daşıyacaq “Starship Earth to Earth” layihəsi üçün Tramp hökumətindən razılıq ala bilər.
25 milyard dollarlıq bu layihəyə görə, qatarların Atlantik okeanının altından çəkilən tuneldə saatda 4800 kilometr sürətlə hərəkət edə bilərlər. Layihə həyata keçiriləcəyi təqdirdə sərnişinlər bir saatdan az müddətdə Londondan Manhettenə çata biləcəklər. Qeyd edək ki, hazırda təyyarə ilə eyni marşrut təxminən səkkiz saata bərabardir.
Məlumata görə, hazırda dünyanın ən sürətli qatarı Çindədir. “Şanxay Maqlev” qatarı saatda 300 kilometr sürətlə hərəkət edir. Əvvəllər 430 km sürətə çata bilən bu qatarın sürəti 2021-ci ildə azaldılıb. Maskın tunel layihəsində vakuum texnologiyası və reaktiv mühərrikdən istifadə edərək səyahət müddətini cəmi 54 dəqiqəyə endirmək hədəflənir.
Ancaq mühəndislərə görə, bu layihənin həyata keçirilməsi demək olar ki, qeyri-mümkündür. Qeyd olunur ki, Atlantik okeanının dərinliklərində belə bir layihəni icra etməyin müxtəlif çətinlikləri var. Belə ki, Atlantik okeanı dəniz səviyyəsindən təxminən 5500 metr dərinliyə çatır. Bu dərinlikdə alimlər əvvəlcə dəniz dibinin geoloji quruluşunu araşdırmalı və mümkün qırılma xətlərini müəyyən etməlidirlər. Ancaq bu qiymətləndirmədən sonra belə, bazanın tuneli etibarlı şəkildə dəstəkləmək üçün çox yumşaq olduğu ortaya çıxıb. Üstəlik, 5500 metr dərinlikdə suyun təzyiqi tikintiyə mane olan digər amildir.
“Belə dərin sular dənizin dibindəki qayalara ciddi təzyiqlər yaradır və bu da qazılan tunel üçün problemlər yaradır”, - deyə mühəndislərdən biri bildirib. Ancaq ən böyük maneə Atlantik okeanının ortasında, Orta Atlantik silsiləsində yerləşən nəhəng vulkanik bölgədir. Bu aktiv vulkanik bölgə Amerika qitəsini Avropa və Afrikadan ayıran kontinental plitələrin hərəkəti nəticəsində əmələ gəlir.
Bununla belə, daha kiçik miqyaslı tunel layihələri perspektivli nümunələr təqdim edir. Hazırda Baltik dənizinin altında tikilən Fehmarn tuneli Almaniyanın şimalını Danimarkanın cənubu ilə birləşdirəcək. Cəmi 18 kilometr uzunluğunda olan bu tunel göstərir ki, lazımi şərait yaradıldıqda belə layihələr mümkündür.
Layihə üzərində işləyən Danimarkanın “Femern A/S” şirkətinin sözçüsü Deniz Yuxem “Euronews Travel”-a açıqlamasında deyib:“Bu tunel Danimarka və Almaniya arasında daha sürətli və etibarlı əlaqə təmin edərək, gündəlik nəqliyyatı xeyli asanlaşdıracaq. 18 kilometrlik sualtı tunel ən yaxşı həll yolu kimi qiymətləndirilib, çünki o, ətraf mühitə daha az təsir göstərir, hava şəraitinə daha az həssasdır və daha qənaətcildir”.
Fehmarn Tunelinin 2029-cu ildə tamamlanması planlaşdırılır və bütün dünyada böyük marağa səbəb olacağı gözlənilir.
“AzPolitika.info”