Mağazaya müştəri necə cəlb edilir?
Icma.az bildirir, News24 portalına istinadən.
Əgər yerləşdiyi məkandan asılı olmayaraq bir mağazanız varsa, əsas məqsədiniz insanların mağazanıza daxil olmasını təmin etməkdir. Başqa sözlə, mağazanıza gələnlərin sayını artırmaq, insanların məhsullarınızı gözdən keçirməsini istəyirsiniz.
Lakin bu gün onlayn alış-verişin daha asan olması, küçə mədəniyyətinin azalması, böyük pərakəndə şəbəkələrinin hər şeyi satması və parkinq problemi kimi səbəblərə görə insanların bir mağazaya daxil olub alış-veriş etmə ehtimalı əvvəlkindən daha da çox azalıb. Əgər siz də “mağazama müştəri gəlmir, müştəri cəlb etmək üçün nə edə bilərəm?” deyənlərdənsinizsə, o zaman mağazanıza müştəri cəlb etmək üçün bir neçə məqama diqqət etməlisiniz.
Ağıllı marketinq üsulları ilə mağazanıza daha çox insan cəlb edə bilərsiniz.
News24.az valyuta.az-a istinadla bununla bağlı bir neçə tövsiyyəni təqdim edir:
Görünən olun
Bu çox sadədir… İnsanlar mağazanızı görməlidirlər ki, içəri girib alış-veriş etsinlər. Bəzən ən izdihamlı küçədə yerləşən mağaza belə çoxları tərəfindən görməzlikdən gələ bilər. Ucuz və keyfiyyətli məhsullar satsanız belə, yaxınlıqdakı parlaq reklam lövhəli bir mağaza daha çox diqqət çəkə bilər.
Araşdırmalar göstərir ki, insanlar bir insan və ya obyekt haqqında 7 saniyə içində fikir formalaşdırır. Bu da göstərir ki, bir mağaza sahibi kimi insanları cəlb etmək və onlarda müsbət hisslər yaratmaq üçün çox qısa vaxtınız var.
Maraqlı və cəlbedici vitrin dizayn edin
Analar günü, sevgililər günü və digər xüsusi günlərdə mağaza vitrinlərinə baxmaq hələ də insanlar üçün maraqlıdır. Vitrin dizaynı diqqət çəkici və maraqlı olmalıdır. Sanki kitab üz qabığı kimi ilk təəssürat yaratmalıdır.
Bundan əlavə, mağazanın girişində ən çox satılan və ən sevilən məhsulları yerləşdirmək faydalıdır. İnsanlar mağazaya girən kimi “aaa, nə maraqlı şeylər varmış” desinlər.
Mağazanızın adını yazdırdığınız lövhəyə xüsusi diqqət edin
Araşdırmalara görə əgər mağazanızın adını yazdırdığınız lövhə yoxdursa, yoldan keçən insanların təxminən 35%-i sizi ümumiyyətlə fərq etmir. Burada parlaq, LED işıqlı lövhədən danışmırıq, sadəcə mağazanın adı və əlaqə nömrəsi yazılmış sadə bir lövhə kifayətdir.
Mağaza qarşısına məhsulları tanıdan stendlər də qoymaq olar. Məsələn, restoranların qarşısında olan "aşpaz fiqurları” kimi. Girişə rəngli şarlar asmaq xüsusilə uşaqlara xitab edən mağazalar üçün çox effektivdir.
Mağaza qarşısında işçilərin ucadan müştəri çağırması müştəridə mənfi təəssürat yarada bilər. İnsanlar bu cür davranışı “müştəri yoxdur” əlaməti kimi qiymətləndirirlər.
Qapıya “Açıqdır” yazılan işarə qoyun
Açıq və ya bağlı olduğu bilinməyən bir mağazaya daxil olmaq insanlarda tərəddüd yaradır. Bu tərəddüdü aradan qaldırmaq üçün qapıya sadəcə “AÇIQ” yazmaq kifayətdir. Həmçinin, iş saatları və istirahət günlərini göstərən lövhə də əlavə edin.
Qapının önünə “Xoş gəldiniz” yazısı olan bir xalça sərmək də insanlarda VIP təəssüratı yaradar.
Əgər restoran sahəsindəsinizsə, girişdə bitkilər, yaşıl dekorlar istifadə etmək insanları daha çox cəlb edə bilər.
Özünüzü tanıdın
Sadəcə mağazada oturub müştəri gözləməklə iş olmur. Sizin aktiv şəkildə müştəri cəlb etməniz, işinizi tanıtmanız lazımdır. Rəqabətli bazarda öndə olmaq üçün marketinqə diqqət yetirməlisiniz.
Endirim həmişə cəlbedicidir
İlk dəfə sizdən alış-veriş edənlər üçün endirimlər təşkil etmək müştəri cəlb etmək baxımından əhəmiyyətlidir. Məsələn, 5 dəfə alış-veriş edənlərə endirim və ya hədiyyə təqdim edə bilərsiniz.
Broşür paylayın
İnsanlara məhsullarınızı tanıdan broşürlər verin. O an alış-veriş etməsələr belə, broşürü evə aparıb başqaları ilə paylaşa bilərlər. Peşəkar dizayn edilmiş broşürlər hazırlatdırmaq daha yaxşı nəticə verə bilər.
Pulsuz içkiyə, qidaya qonaq edin
Mağazada şirniyyat, içki, çay, qəhvə kimi pulsuz məhsullar təqdim etmək çox effektivdir. Soyuq havalarda isti içkilər təqdim etməyiniz insanları içəri girməyə təşviq edə bilər. Əksər insanlar bu mehribanlıq qarşısında nəzakət xatirinə də olsa, bir şey alır.
Qarajlarda reklam yerləşdirin
Xüsusilə ticarət mərkəzlərində, qarajların girişində yerləşən reklam lövhələrindən yararlanın. Ən maraqlı məhsullarınızın fotosunu və mağazanın mərtəbəsini əlavə edin. İnsanlar daha içəri girmədən sizi tanısın.
İnternet resurslarından istifadə edin
Rəqəmsal dövrdə internetə qarşı çıxan şirkətlərin gələcəyi yoxdur. İş yalnız vebsayt yaratmaqla bitmir. Onu optimallaşdırmaq (SEO), xəritələrdə qeyd olunmaq, sosial media hesabları açmaq və aktiv istifadə etmək vacibdir. Məsələn internetdən mağazamıza gələnlərə 10% endirim kampaniyası edin. Mobil tətbiq yaradıb, tətbiqi yükləyənlərə endirim verin. "Google My Business" profili yaradaraq mağazanıza rəy və reytinq toplamağa başlayın. QR kodlar istifadə edin – kodu oxudanlar saytınıza yönlənsinlər və ya məhsul sifariş edə bilsinlər.
Qeyd edək ki, bu gün insanları mağazaya cəlb etmək 10-15 il əvvəllə müqayisədə daha çətindir. Ancaq yuxarıda sadalanan üsullarla həm fiziki mağazanıza, həm də onlayn platformanıza daha çox insan cəlb edə bilərsiniz. Əzmli olmaq, yaradıcı ideyalar və düzgün internet istifadəsi ilə bu mümkündür.


