Meta Sİ reklamlarına başlayır: vasitəçilər işsiz qala bilər
Bizimyol saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Bizimyol.info xəbər verir ki, bu barədə "The Wall Street Journal" məlumat yayıb.
"Meta"nın yeni Sİ sistemi bütün reklam məzmununu – şəkillər, mətnlər və videolar – yaradacaq, habelə avtomatik şəkildə hədəf auditoriyanı seçəcək. Burada büdcə, coğrafi yerləşmə və istifadəçilərin maraqları nəzərə alınacaq.
“Bu, reklam anlayışını kökündən dəyişir”, – deyə "Meta"nın rəhbəri Mark Zukerberq bildirib.
Əvvəllər kampaniyaya başlamaq üçün agentlikdən kreativ sifariş etmək, analitika üçün ödəniş etmək və A/B testləri aparmaq lazım idisə, indi bütün bunları "Meta"nın süni intellekti avtomatik rejimdə həyata keçirəcək. Sİ yalnız banner və ya video çarx yaratmaqla kifayətlənməyəcək, eyni zamanda onu kimə, nə vaxt və harada göstərməyin daha uyğun olduğuna özü qərar verəcək.
"Meta" bunu reklamı demokratikləşdirməyin bir yolu kimi təqdim edir, xüsusən də peşəkar marketinqə vəsait ayıra bilməyən kiçik bizneslər üçün.
Xəbərin yayımlandığı andan etibarən dünyanın ən böyük reklam holdinqlərinin – "WPP", "Publicis" və "Havas" – səhm dəyərləri 3–4% azalıb. İnvestorlar ciddi şəkildə narahatdırlar ki, "Meta"nın süni intellekti ənənəvi agentlikləri bazardan sıxışdıra bilər.
Reklam sənayesinin bir nümayəndəsi "WSJ"yə: “Əgər "Meta" bunu geniş miqyasda həyata keçirə bilsə, bu, reklam biznesinə son onilliklərin ən güclü zərbəsi olacaq”, - deyə bildirib.
"Meta" artıq öz süni intellekt infrastrukturunun – məlumat mərkəzləri, sürətləndiricilər və modellərin təlimi daxil olmaqla – inkişafına 72 milyard dollara qədər sərmayə yatırır. Məqsəd – hər hansı bir agentlikdən daha sürətli, ucuz və dəqiq işləyən tamavtomatlaşdırılmış reklam ekosistemi yaratmaqdır.
Qadir, Bizimyol.info


