Müəllimə düşən iş yükü həddindən artıqdır, tələblər artırsa, imkanlar da artırılsın Əməkdar müəllim
Icma.az bildirir, Redaktor.az saytına əsaslanaraq.
"Elm və təhsil nazirinin çıxışında vurğuladığı “keyfiyyətli təhsil müəllimin peşəkarlığından asılıdır” fikri əsasən doğrudur. Beynəlxalq hesabatlar da göstərir ki, məktəb daxilində şagird nəticələrinə ən güclü təsir edən amil məhz müəllimin hazırlığı və dərs prosesindəki peşəkarlığıdır. Eyni zamanda, ailənin təhsilə münasibəti və uşağa verdiyi dəstək də böyük rol oynayır".
Bu fikirləri Redaktor.az-a açıqlamasında keçmiş deputat, Əməkdar müəllim Sona Əliyeva elm və təhsil naziri Emin Əmrullayevin Milli Məclisdə çıxışı zamanı söylədiyi "keyfiyyətli təhsil birbaşa müəllimlərin peşəkarlığından asılıdır" fikrinə münasibət olaraq bildirdi.
"Nazirin ibtidai təhsili prioritet elan etməsi də səbəbsiz deyil. Çünki uşaq ibtidai mərhələdə oxu, yazı və riyazi savadı tam mənimsəmirsə, sonrakı siniflərdə uğur əldə etmə şansı ciddi şəkildə azalır.
Bu gün ibtidai sinfi bitirəndən sonra təhsildə davamlılıq problemi yaşayan şagirdlərin 40-50 faizə çatması artıq təhsil sisteminin böhran yaşadığının göstəricisidir. Planlanır ki, müəllimlər üçün yüksək təhsil standartları müəyyən edilsin. Sual yaranır ki, yüksək müəllim standartları nələri əhatə edəcək? Burada əsas məsələ müəllimin həm metodik bacarıqlarının, həm psixoloji yanaşmasının, həm də sinif idarəçiliyinin daha yüksək səviyyədə tələb olunmasıdır. Müasir müəllim sadəcə dərs keçən deyil, uşağın inkişafını izləyən, fərdi yanaşma quran, motivasiya yaradan və valideynlə əməkdaşlıq edən peşəkar mütəxəssis olmalıdır. Amma bu standartların tətbiqi avtomatik şəkildə nəticə yaratmayacaq. Hazırkı reallıqda müəllim hazırlığı istiqamətində boşluqlar var, bəzi məktəblərdə siniflər böyükdür, resurslar məhduddur və müəllimə düşən iş yükü həddindən artıqdır. Tələblər artırsa, imkanlar da artırılmalıdır, yoxsa standartlar kağız üzərində qalacaq. Müəllim çatışmazlığı riski məsələsinə gəlincə, bəli, sərt standartlar tətbiq olunarsa, müəyyən dövrdə çatışmazlıq yarana bilər. Çünki gənclər üçün müəllimlik hələ də kifayət qədər cəlbedici peşə deyil. Bu problemi həll etməyin yolu sərt filtr yox, güclü dəstəkdir: daha yaxşı hazırlıq, karyera imkanları və motivasiya mexanizmləri. Məncə, istiqamət doğrudur. Müəllim üçün standartlar yüksəlməlidir. Amma bu proses müəllimi sıxışdırmağa yox, onun peşəkarlığını gücləndirməyə xidmət etməlidir. Əks halda, tələblər artacaq, amma keyfiyyət yox", - deyə müsahibimiz yekunlaşdırdı.
Xədicə BAXIŞLI
Baxış sayı:34
Bu xəbər 14 Noyabr 2025 18:46 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















