Nestlé satışların zəifləməsi fonunda 16 min iş yerini ixtisar edəcək
Marja.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Nestlé SA cümə axşamı bildirib ki, şirkət qlobal miqyasda təxminən 16 000 iş yerini ixtisar edəcək və 2027-ci ilə qədər xərclərə qənaət hədəfini 3 milyard İsveçrə frankı səviyyəsinə qaldıracaq. Bu qərar, 2025-ci ilin ilk doqquz ayında satışların azalması fonunda verilib.
Satışları azalıb
Marja xəbər verir ki, hesabat dövründə şirkətin ümumi satışları keçən ilin analoji dövrü ilə müqayisədə 1,9% azalaraq 67,1 milyard İsveçrə frankından 65,9 milyar İsveçrə frankına enib. Bu azalma əsasən 5,4%-lik mənfi valyuta məzənnəsi təsiri ilə bağlı olub.
Bununla yanaşı, üzvi satış artımı (organic growth və ya üzvi artım — şirkətin satış və ya gəlirindəki artımın yalnız mövcud biznes fəaliyyətlərindən qaynaqlanan hissəsini ifadə edir) 3,3% təşkil edib ki, bu da 0,6% real daxili artım və 2,8% qiymət artımı hesabına baş verib. Üçüncü rübdə üzvi artım 4,3%-ə, real daxili artım isə 1,5%-ə yüksəlib.
Nestlé-nin baş direktoru Filipp Navratil bildirib ki, şirkətin əsas prioriteti böyüməni gücləndirmək və resurslardan daha intizamlı istifadə etməkdir:
“RIG-yönümlü (real daxili artım) böyüməni davam etdirmək bizim bir nömrəli prioritetimizdir. Dünya dəyişir və Nestlé daha sürətli dəyişməlidir,” – deyə Navratil vurğulayıb.
Qlobal restrukturizasiya və qənaət planı
Şirkətin restrukturizasiya planı 12000 ofis, 4000 istehsal və təchizat işçilərinin ixtisarını əhatə edir. Tədbirlərin 2027-ci ilə qədər illik 1 milyard İsveçrə frannkı qənaət təmin edəcəyi gözlənilir.
Nestlé bildirib ki, bu dəyişikliklər genişləndirilmiş “Fuel for Growth” proqramının bir hissəsidir. Proqramın məqsədi əməliyyat səmərəliliyini artırmaq və biznes transformasiyasını sürətləndirməkdir.
Nestlé 2025-ci il üçün proqnozunu təsdiqləyib. Şirkət üzvi satış artımının 2024-cü ilə nisbətən yaxşılaşacağını, əməliyyat mənfəət marjasının isə 16%-ə çatacağını və ya onu keçəcəyini gözləyir.
Navratil bildirib ki, Nestlé bundan sonra ən yüksək gəlir potensialı olan biznes sahələrinə fokuslanacaq və innovasiyalara daha cəsarətli sərmayə yatıracaq:
“Biz daha böyük miqyasda sərmayə qoyacaq və innovasiyaları irəli apararaq sürətli böyümə və dəyər yaratmağa çalışacağıq,” – deyə o əlavə edib.


