Nissan Motor dayanma riski ilə üzləşir…
...Beş il əvvəl Makoto Uçidanın rəhbərliyi altında Nissan elektrik avtomobil bazarında qlobal lider idi. Bu gün baş direktor ştatda ciddi ixtisar - demək olar ki, doqquz min işçi - və özünün maaşının yarıya qədər azaldılmasını elan etməyə məcbur olub.
...Şirkətin ən son maliyyə ili mübarizə ilə keçdi: Nissan 2017-ci ildəki zirvəsi olan 3,3 milyondan 40 faiz az avtomobil satdı.
SİA-nın xarici qaynaqlardan əldə etdiyi məlumata görə, şirkətin səhmləri 30 milyard dollardan çox dəyər itirdi.
...Böhranın əsas günahkarı rəhbərliyin strateji səhv hesablamalarıdır. Xüsusilə, hibridləri buraxmadan yalnız elektrik nəqliyyat vasitələrinə diqqət yetirmək qərarı yanlış çıxdı: sonuncuya tələb Uçida və komandasının proqnozlarından daha sürətli artdı.
Noyabrda Nissan narahatedici maliyyə nəticələrini bölüşdü - ilin birinci yarısında əməliyyat mənfəəti 90 faiz, xalis mənfəət isə 94 faiz azalıb, bu isə fövqəladə tədbirlər tələb edirdi: hasilatı dörddəbir azaltmaq və gəlir proqnozunu 500 milyard yendən 150-ə qədər dəyişmək.
...Yəni 2025-ci ilə qədər milyard yen. Şirkət, otuzdan çox yeni model buraxmağı planlaşdıraraq, elektrikləşdirmə planını kökündən dəyişdirdi, lakin onların demək olar ki, yarısı benzin mühərrikləri ilə təchiz ediləcək - investorları cəlb etmədən 12-14 ay proqnozlaşdırılan ömrü ilə təhlükə altında olan bir strategiyadır...
Çində Nissan əvvəlki dominantlığını itirdi: dinamik bazara uyğunlaşa bilməyən şirkət rəqibləri arasında oxşar çətinliklərlə üzləşdi. Mütəxəssislər əvvəllər sənayenin liderlərindən biri hesab edilən brendi böhrandan çıxmaq üçün cəmi bir il proqnozlaşdırırlar.
Xatırladaq ki, noyabrın sonunda Çinin Omoda C7 krossoverlərinin 2025-ci ilin birinci yarısında Rusiyada rəsmi satışa çıxarılacağı barədə məlumat yayılmışdı.
Nazlı Almuradova