“Oyun texnologiyalarının inkişafında yüksəliş və əməkdaşlıq imkanları mövzusunda panel sessiya keçirilib FOTOLAR
Demokrat.az saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.
Dekabrın 9-da “İƏT Mədəniyyət Festivalı: Bakı Yaradıcı Həftə – 2025” çərçivəsində "Oyun texnologiyalarının inkişafında yüksəliş və əməkdaşlıq imkanları" mövzusunda panel sessiya keçirilib.
Demokrat.az xəbər verir ki, "Gamepons" şirkətinin təsisçisi Vüsal Kərimlinin moderatorluğu ilə keçən panel sessiyada çıxış edən Azərbaycan Respublikasının Kino Agentliyinin baş direktoru Rəşad Əzizov gənc nəsillər arasında rəqəmsal körpünün gücləndirilməsinin vacibliyini qeyd edib. Oyun sənayesi sahəsində tələblərin gücləndirməli olduğunu bildirən R.Əzizov deyib: " Oyun sənayesi gənclərin sevdiyi bir fəaliyyət sahəsidir. Həmin yaradıcı sənayenin təşviq edilməsi vacibdir. Oyun sənayesi kinematoqrafiyanın gələcəyi üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Tədbir çərçivəsində oyun sənayesinin etik aspektlərinə toxunacağıq. Biz öz irsimizi qorumağa çalışmalıyıq".
İslam Əməkdaşlıq Gənclər Forumunun baş direktoru Rəsul Ömərov festivalın regionda ən mühüm platformaları və mədəni tədbirləri bir araya gətirdiyini bildirib.
"Oyun sənayesi bütün dünyada vüsət alıb ki, bu da gənclərin düşüncələrinə təsir edir. Biz düşünməliyik ki, oyun sənayesini necə edək ki, ədalətli və məsuliyyətli olsun. Sağlam və inklüziv oyun sənayesinin yaradılmasına dəstək göstərməliyik. Gənclər rəqəmsal mediada mühüm rol oynamağa çalışırlar. Oyun sənayesi mühüm frazaya daxil olur. İnkişaf aydın dəyərlərlə dəstəklənməlidir. Bugünkü müzakirələr əməkdaşlığı inkişaf etdirəcək ki, bu da regional və qlobal bazarlara çıxmağa kömək edəcək", - deyə R.Ömərov qeyd edib.
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin İnnovasiyalar departamentinin rəhbəri Taleh Kərimli oyun sənayesinin təkcə əyləncə ilə tükənmədiyini və bunun iş yerləri olduğunu deyib: "Texnoloji mərkəzlər qlobal bazara yaxşı ideyalarla daxil olur. Azərbaycanda da son bir neçə ildir ki, innovativ ekosistem oyun sənayesinin inkişafına dəstək verir. Gənc istedadlara dəstək göstərməyə çalışırıq. İƏT ölkələrinin bir sıra güclü tərəfləri vardır. Burada potensial böyükdür. İnanıram ki, bölüşəcəyimiz ideyalar gələcək əməkdaşlıq üçün fürsət yaratmaqla mədəni ekosistemimizə töhfə verəcək".
Qazaxıstanda yaradıcı sənayelər üzrə hüquq və strategiya məsləhətçisi Aygül Maratqızı , "Ərtoğrul Ulukayın" oyununun sənət direktoru Hande Karagüzel
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin oyun ekosistemi qurucusu Nikita Yudin və Özbəkistanın "East Games" oyun studiyasının biznesin inkişafı üzrə direktoru Akmal Salixov təmsil etdikləri ölkələrin təcrübəsini bölüşüb, dünyadakı tendensiyaların öyrənilməsinin vacibliyini qeyd ediblər.
Tədbir sual-cavab və müzakirələrlə davam edib.







Ən son yeniliklər və məlumatlar üçün Icma.az saytını izləyin, biz hadisənin gedişatını izləyirik və ən aktual məlumatları təqdim edirik.
Demokrat.az xəbər verir ki, "Gamepons" şirkətinin təsisçisi Vüsal Kərimlinin moderatorluğu ilə keçən panel sessiyada çıxış edən Azərbaycan Respublikasının Kino Agentliyinin baş direktoru Rəşad Əzizov gənc nəsillər arasında rəqəmsal körpünün gücləndirilməsinin vacibliyini qeyd edib. Oyun sənayesi sahəsində tələblərin gücləndirməli olduğunu bildirən R.Əzizov deyib: " Oyun sənayesi gənclərin sevdiyi bir fəaliyyət sahəsidir. Həmin yaradıcı sənayenin təşviq edilməsi vacibdir. Oyun sənayesi kinematoqrafiyanın gələcəyi üçün mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Tədbir çərçivəsində oyun sənayesinin etik aspektlərinə toxunacağıq. Biz öz irsimizi qorumağa çalışmalıyıq".
İslam Əməkdaşlıq Gənclər Forumunun baş direktoru Rəsul Ömərov festivalın regionda ən mühüm platformaları və mədəni tədbirləri bir araya gətirdiyini bildirib.
"Oyun sənayesi bütün dünyada vüsət alıb ki, bu da gənclərin düşüncələrinə təsir edir. Biz düşünməliyik ki, oyun sənayesini necə edək ki, ədalətli və məsuliyyətli olsun. Sağlam və inklüziv oyun sənayesinin yaradılmasına dəstək göstərməliyik. Gənclər rəqəmsal mediada mühüm rol oynamağa çalışırlar. Oyun sənayesi mühüm frazaya daxil olur. İnkişaf aydın dəyərlərlə dəstəklənməlidir. Bugünkü müzakirələr əməkdaşlığı inkişaf etdirəcək ki, bu da regional və qlobal bazarlara çıxmağa kömək edəcək", - deyə R.Ömərov qeyd edib.
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin İnnovasiyalar departamentinin rəhbəri Taleh Kərimli oyun sənayesinin təkcə əyləncə ilə tükənmədiyini və bunun iş yerləri olduğunu deyib: "Texnoloji mərkəzlər qlobal bazara yaxşı ideyalarla daxil olur. Azərbaycanda da son bir neçə ildir ki, innovativ ekosistem oyun sənayesinin inkişafına dəstək verir. Gənc istedadlara dəstək göstərməyə çalışırıq. İƏT ölkələrinin bir sıra güclü tərəfləri vardır. Burada potensial böyükdür. İnanıram ki, bölüşəcəyimiz ideyalar gələcək əməkdaşlıq üçün fürsət yaratmaqla mədəni ekosistemimizə töhfə verəcək".
Qazaxıstanda yaradıcı sənayelər üzrə hüquq və strategiya məsləhətçisi Aygül Maratqızı , "Ərtoğrul Ulukayın" oyununun sənət direktoru Hande Karagüzel
İnnovasiya və Rəqəmsal İnkişaf Agentliyinin oyun ekosistemi qurucusu Nikita Yudin və Özbəkistanın "East Games" oyun studiyasının biznesin inkişafı üzrə direktoru Akmal Salixov təmsil etdikləri ölkələrin təcrübəsini bölüşüb, dünyadakı tendensiyaların öyrənilməsinin vacibliyini qeyd ediblər.
Tədbir sual-cavab və müzakirələrlə davam edib.







Bu mövzuda digər xəbərlər:COP29 çərçivəsində panel sessiya keçirilib FOTOLAR
20 Noyabr 2024 10:33
Pirallahıda intellektual oyun keçirilib FOTOLAR
24 May 2025 21:41
Gənclər arasında intellektual oyun keçirilib FOTOLAR
01 Fevral 2025 18:40
ADY ilə AİB arasında yeni əməkdaşlıq imkanları... FOTOLAR
20 Fevral 2025 17:39
“İqlim üçün mədəniyyət” adlı panel sessiya keçirilib FOTOLAR
16 Noyabr 2024 14:16
Baxış sayı:32
Bu xəbər 09 Dekabr 2025 17:58 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















