Qara cümə yoxsa, fırıldaq? Marketoloq: Məhsulların qiymətini əvvəlcə 70 80% qaldırıb, sonra guya...
Icma.az, Redaktor.az saytına istinadən bildirir.
""Qara cümə"nin fəlsəfəsi sadəcə endirim deyil. "Qara cümə" ilin sonuna doğru Amerikada başlamış, stokların yenidən yenilənməsi üçün bundan öncəki passiv məhsulların sürətli satışını təmin etmək üçün atılmış bir addımdır. Bu addımın təməli ilin sonuncu ayına qalmış ayın, yəni noyabrın sonuncu həftəsində qoyulub və bundan sonra çox ciddi nəticələr əldə edilib".
Bu fikirləri Redaktor.az-a "Qara cümə" haqqında danışan marketoloq Müşviq İskəndərov bildirdi.
Onun sözlərinə görə, burada məsələ daha çox dünya trendlərinin dəyişməsi fonunda öz mahiyyətini dəyişib:
"Bu nə deməkdir? Məsələn, əvvəllər bu yalnız Amerika təcrübəsində 11-ci ayın sonuncu cüməsində baş verirdi. Müasir dövrdə isə artıq cümədən əvvəl və sonrakı günlərə də şamil olunur. Amma endirim məhsulun 50% və ya 70% olması ilə önəmli deyil; məsələ məhsul markasının keçə bildiyi dəyərdən gedir. Məsələn, 70%-lik endirim müşahidə olunursa, bu bütün məhsul kateqoriyasına aid deyil. Bütün istehlakçılara, istifadəçilərə və xidmət alanlara aydındır ki, 70% endirim edən ticarət markası həmin məhsuldan 300%-dən yuxarı marj qazanır. Və yaxud onlar stok sıxlığını aradan qaldırmaq üçün 100%-dən yuxarı dəyəri olan məhsulları 70% endirimə sala bilərlər və bu tamamilə normaldır.
Amma çox təəssüflər olsun ki, bütün hallarda olduğu kimi, bu proseslərdə də dələduzluq və hiylə hallarına rast gəlinir. Məhsulların qiymətini əvvəlcə 70-80% qaldırıb, sonra guya 70-80% endirim etmək halları da mövcuddur. Bu isə təəssüf ki, müasir marketinqin tələblərinə ziddir. Çünki biz müştərini satışdan sonra xidmət (after sales) modeli ilə özümüzdə saxlamağa, müştərini qorumağa çalışırıq. Amma nəticədə belə hallar yaşandıqda müştəri həmin ticarət nöqtəsi ilə təkrar əməkdaşlıq etmir, onun daimi müştərisi olmur və bir günlük endirimlə satış edən marka sonrakı dövrlərdə öz müştərisini itirmiş olur. Bu kimi hallara diqqət edilməlidir və müştərilərin loyallığı qorunmalıdır. Hal-hazırda marketinqin əsas prioritetlərindən biri də məhz budur".
Nuriyyə NATİQQIZI
Baxış sayı:24
Bu xəbər 28 Noyabr 2025 13:20 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
Əlaqə
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















