Qaynaqlı saçlar, uzun dırnaqlar, taxma kirpiklər... Müəllimin geyimi, xarici görünüşü peşəsinə hörməti göstərir
Icma.az, Bizimyol portalına istinadən məlumatı açıqlayır.
Müəllim peşəkar imicini qorumaq, geyim qaydalarına riayət etmək və həddindən artıq açıq-saçıq, səliqəsiz və ya təxribat xarakterli geyim kimi uyğun olmayan geyimlərdən çəkinmək zərurətindədir. Heç bir vahid qanun tələbi olmasa da, məktəblər öz qaydalarını müəyyən etməkdə sərbəstdirlər. Müəllimin şagirdlər, valideynlər və həmkarlar üzərində yaratdığı ilk təəssürat, öyrənmənin effektivliyi və məktəb mühitində münasibətlər üçün çox vacibdir. Bu da ilk təəssüratın formalaşmasında geyim əsas rol oynayır. Bu, müəllimin şəxsiyyəti, iş tərzi və peşəsinə yanaşması haqqında əhəmiyyətli məlumatları çatdıran vizit kartıdır.
Geyimin üslub və rəng seçimi müəllimin peşəkarlığını diqqətlə əks etdirir. Məsələn; müəllim nüfuzlu müəllim kimi görünürsə, onun geyimi uyğun olmalıdır. Bu, onun peşəsinə ciddilik və bağlılıq təəssüratını yaradır. Müəllimin geyimi onların pedaqoq roluna uyğun nüfuzlu və hörmətli obrazı əks etdirməlidir.
Dünyanın əksər məktəblərində iş geyimləri, o cümlədən qapalı ayaqqabılar, dizə qədər ətəklər və şalvarlar, rəsmi koftalar və gödəkçələr tələb olunur. Azərbaycan qanunvericiliyi müəllimlər üçün aydın geyim qaydaları müəyyən etmir, buna görə də hər bir məktəb öz qərarlarını verməkdə sərbəstdir.
Müəllim geyimi uşaqların psixoloji rifahına, nizam-intizamına, motivasiyasına və öyrənməyə münasibətinə təsir göstərə bilər. Məktəb müəllimi satıcı, həkim, siyasətçi, aktyor və ya teleaparıcı deyil. Geniş kütləyə sirayət etməsə belə, xarici görünüşünə çox diqqətlə yanaşmalıdır. Çünki müəllimlər “uyğun olmayan” imic yaratmaqla uşaqlara mənfi nümunə ola bilərlər.
Unutmamaq lazımdır ki, uşaq günün çox hissəsini məktəbdə keçirir. Və gördüyünü, sözün əsl mənasında götürür. Müəllimin geyimi şagirdlərin psixikasına da təsir edir. Eyni zamanda onların emosiyalarına və konsentrasiyasına, eləcə də onların təhsil prosesini və müəllimi şəxsiyyət kimi ümumi qavrayışına təsir edir.
Müəllimin ciddi və peşəkar görünüşü daha yaxşı nizam-intizam və akademik performansı təşviq edərək, ciddi atmosfer yaratmağa kömək edir. Ciddi geyim kodu sərhədləri müəyyən edir və nizam-intizamı qoruyur, bu da tələbələrə öyrənmə prosesinə daha yaxşı diqqət yetirməyə imkan verir.
Ümumiyyətlə, müəllimin geyim tərzini və rəngini seçmək onların şəxsiyyətini ifadə etmək, peşəkarlığı vurğulamaq, hörmətli və etibarlı imic yaratmaq üçün başqa bir yoldur. Düzgün seçilmiş geyim müəllimlərin özlərini inamlı və rahat hiss etmələrinə kömək edə bilər ki, bu da tələbələr və həmkarları ilə uğurlu qarşılıqlı əlaqə üçün vacibdir. Peşəkar və baxımlı imicinin saxlanması müəllimlərə şagirdlər, valideynlər və həmkarları ilə etibarlı münasibətlər qurmağa kömək edir ki, bu da öz növbəsində uğurlu tədrisə və məktəbdə müsbət təhsil mühitinin yaradılmasına kömək edir.
Müəllimin geyim seçimində üslub və rahatlıq arasındakı tarazlıq mühüm rol oynayır. Müəllimin iş günü adətən dərslərdən və valideynlərlə görüşlərdən tutmuş dərsdənkənar fəaliyyətlərə qədər müxtəlif fəaliyyətlərlə dolu olur. Buna görə də müəllimlərin istənilən vəziyyətdə özlərini rahat və inamlı hiss etmələrinə imkan yaradacaq geyim seçmək vacibdir. Nəzərə almaq lazımdır ki, geyim tərzi və rəngi sinif atmosferinə və tələbələrlə münasibətlərə təsir edə bilər. Məsələn; qeyri-adi və klassik geyim tərzlərinin seçilməsi müəllimin peşəkar imicini yaratmağa kömək edir və onların tələbələr qarşısında mövqeyini yüksəldə bilər.
Etiraf edək ki, ən az 20-30 il əvvəl müəllim bizim üçün çox müqəddəs idi. Hörmətimiz, çəkingənliyimiz var idi. Müəllimlərimiz də klassik geyimlər geyinərdi. Bəzən düşünürdük ki, müəllim bizdən üstün varlıqdır. Bu gün taxma kipriklər, qaynaq saçlar dövründə yaşayırıq.
Bəs bu gün necə müəllimlərin geyimi qanedicidirmi? Məktəbə və ya ali təhsil müəssisəsinə gedən bir şagirdin fikri dərsdə olur, yoxsa müəllimin geyimində? Bu sualların da cavaba ehtiyacı var...
İradə Cəlil, Bizimyol.info
Azərbaycan Respublikasının Medianın İnkişafı Agentliyi (MEDİA)
Məqalə, Medianın İnkişafı Agentliyinin onlayn media subyektlərinə (veb-saytlara) maliyyə dəstəyi əsasında hazırlanıb.
İstiqamət: 6.3.16. elmi-kütləvi, mədəni-maarif, təhsil proqramlarının hazırlanması.
Məqalə, Medianın İnkişafı Agentliyinin onlayn media subyektlərinə (veb-saytlara) maliyyə dəstəyi əsasında hazırlanıb.
İstiqamət: 6.3.16. elmi-kütləvi, mədəni-maarif, təhsil proqramlarının hazırlanması.


