Icma.az
close
up
RU
Qəhvə bu xəstəliyi azalda bilər

Qəhvə bu xəstəliyi azalda bilər

Icma.az, Cebheinfo portalına istinadən məlumat yayır.

Gündə bir fincan qəhvə şəkərli diabetin inkişaf riskini 10% azalda bilər, ancaq içki şəkərsiz hazırlanmlıdır. 

Bunu Harvard T. H. Çan İctimai Sağlamlıq Məktəbinin alimləri müəyyən ediblər.

“Cerbheinfo.az” xəbər verir ki, tədqiqatın nəticələri “American Journal of Clinical Nutrition” (AJCN) jurnalında dərc olunub.

Tədqiqatda 290 minə yaxın tibb işçisi iştirak edib. Alimlər öz təhlillərində istehlak edilən qəhvənin miqdarına xüsusi diqqət yetiriblər. Könüllülərdən içkiyə şəkər və ya süd əlavə edib etmədiklərini də dəqiqləşdirmələri istənilib.

34 illik təqib zamanı 13 281 nəfər 2-ci tip diabet inkişaf etdirib. 

İştirakçıların 60%-ə qədəri təmiz qəhvə içməməyə üstünlük verib. Üstəlik, könüllülərin 42%-ə qədəri şəkər əlavə edib.

Təhlil müəyyən edib ki, bir fincan şəkərsiz qəhvə (istər kofeinli, istərsə də kofeinsiz) fiziki aktivlik, oturaq həyat tərzi və ailədə xəstəlik tarixi kimi digər faktorları nəzərə aldıqdan sonra tip 2 diabet riskini 10% azaldır. Məlum olub ki, süni dadlandırıcılar olan qəhvə şəkərli diabet xəstəliyinə tutulma ehtimalını 7% azaldıb, süd isə bu göstəriciyə heç bir təsir göstərməyib.

Xəzər
“Cebheinfo.az”

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:195
embedMənbə:https://cebheinfo.az
archiveBu xəbər 07 Fevral 2025 11:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

“Torqovı”da göbək rəqsi: “Çılğın dondurmaçı” gündəm yaradır VİDEO

15 Avqust 2026 11:32see400

BİZİM TƏQVİM: 15 avqustda baş vermiş tarixi hadisələr

15 Avqust 2026 08:01see248

Gökhan Özen ikinci dəfə evləndi (Foto)

15 Avqust 2026 00:27see241

Maşında ürəkbulanma niyə yaranır?

15 Avqust 2026 01:56see207

“Komo” “Çelsi”nin hücumçusunu hədəfə alıb

15 Avqust 2026 03:06see205

İndoneziya sahillərində 7,5 bal gücündə zəlzələ olub, sunami gözlənilir

15 Avqust 2026 03:36see202

Masazırda bayquş ulayırdı!

16 Avqust 2026 00:07see188

Cəlal Hüseynov oynadı, komandası qalib gəldi

15 Avqust 2026 01:46see180

Hörmüzdən 13 gəmi keçib

15 Avqust 2026 01:14see179

Qalatasaray 10 nömrə mövqeyinə onu gətirir

16 Avqust 2026 01:18see176

Bu səfirin ölkəmizdəki diplomatik fəaliyyəti başa çatdı

15 Avqust 2026 09:38see175

Bu ölkə ilə əlaqələri gücləndirəcəyik Pezeşkian

16 Avqust 2026 00:20see174

Avropada Məhşər: Dəhşətli meşə yanğınları VİDEO

15 Avqust 2026 03:41see172

Bakı Qazax yolunda iki yük maşını toqquşdu, ölənlər var

15 Avqust 2026 22:40see172

Gecələr güclü ürək döyüntüsünün səbəbi nədir? Kardioloqlardan açıqlama

15 Avqust 2026 08:07see171

La Liqa 2026/27 mövsümü: 15 16 avqust matçlarının təqvimi və rəqabət in TƏHLİLİ

15 Avqust 2026 16:26see169

Almaniyanın Baltik dənizi sahillərində zəhərli yosunlar yayılıb

16 Avqust 2026 02:25see165

Bu qidalar prostat xərçəngi riskini artırır

15 Avqust 2026 02:03see162

Kəpəz Sabah ın qonağıdır Heyətlər

15 Avqust 2026 19:52see161

Bədəninizdə su çatışmazlığını göstərən 5 gizli əlamət

16 Avqust 2026 04:05see155
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri