“QəpiyəQəpik” şirkəti müştərini aldadıb?
Azpost portalından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər yayır.
Azərbaycanda avtomobil sifarişi ilə bağlı daha bir narazılıq gündəmə gəlib. AzPost xəbər verir ki, Eldəniz Məmmədli adlı vətəndaş sosial şəbəkə hesabında “QəpiyəQəpik” şirkətindən şikayət edib.
Onun sözlərinə görə, şirkətin Emil adlı əməkdaşı ilə ofisdə görüşərək, xaricdən avtomobil sifarişi barədə razılığa gəliblər. Eldəniz Məmmədli bildirib ki, ona seçdiyi avtomobilin bütün xərclər daxil olmaqla, 21.000 AZN-ə gömrüyə qədər gətiriləcəyi və maşında heç bir texniki problem olmadığı deyilib. Hətta avtomobilin işlək və xodlanan vəziyyətdə olduğu da qeyd olunub.
Sifariş zamanı müştəridən 2380 AZN beh alınıb. Lakin iş bununla yekunlaşmayıb. 4-5 ay sonra avtomobil gəlib çatanda, ümumi məbləğ 22.800 AZN olub və əlavə 300-400 AZN xərclər də ortaya çıxıb. Üstəlik, avtomobilin motorunda problem aşkar edilib və maşının xodlanmadığı məlum olub.
Eldəniz Məmmədli bildirib ki, sifariş prosesindən sonra “QəpiyəQəpik” əməkdaşı Emil dəfələrlə zənglərə cavab verməyib, sorğulara gec cavab verib və düzgün məlumat təqdim etməyib. “Beh kimi verdiyim 2380 AZN sonradan xidmət haqqı kimi hesablanıb. İlk dəfə maşın alırdığım üçün bu cür aldatmaya tuş gəldim”, – deyə vətəndaş əlavə edib.
O, digər vətəndaşlara da bu şirkətə etibar etməməyi tövsiyə edib: “Heç bir vicdan sahibi bu qiymətə xidmət haqqı almaz və xarab maşını başqasına aldırmaz.”
“QəpiyəQəpik” şirkəti məsələ ilə bağlı açıqlama verməyib. Qarşı tərəfin də mövqeyi olduğu halda xəbər yenilənəcək.
Paylaş

