Qəzadan əvvəl ekipajla dispetçerin DİALOQU
Xəbər verdiyimiz kimi, Qazaxıstan Nəqliyyat Nazirliyi “Azərbaycan Hava Yolları” QSC-nin “Embraer-190” təyyarəsinin qəzaya uğraması ilə bağlı aparılan araşdırma ilə bağlı ilkin məlumatı yayıb.
"Unikal" xəbər verir ki, ekipaj ilk olaraq saat 05:13:31-də problemlərlə üzləşib - zərbə olub və avtopilotun bağlanması siqnalı işə düşüb.
Saat 05:13:56-da ikinci zərbə qeydə alınır. Komandir ekipajla əlaqə saxlayır:
- Salam, nə olub?
- İki oturacaq partladı, sərnişinlər ayağa qalxdıqları üçün onlara çata bilmirəm, oturmağa kömək edirəm.
3-cü hidravlik sistemdə təzyiq dərhal aşağı düşüb.. 3-cü hidravlik sistemdə mayenin səviyyəsi 0%-ə düşüb. İdarəetmə səthlərinin mövqeyi (LİFT, AILERON, RUDDER) sıfır vəziyyətdə sabitlənmiş və uçuşun sonuna qədər orada qalıb.
Təyyarə heyəti ilə Qroznıdakı qüllə arasında növbəti danışıqlar başlayır. Pilotlar 2 zərbənin quş zərbəsi olduğunu düşünüblər.
Qroznı ilə danışıqlar zamanı ekipaj nəzarəti itirdiklərini bildirir. O, Mineralnıye Vodıda, sonra Mahaçqalada hava necə olduğunu soruşur, bundan sonra Bakıya qayıtmaq qərarına gəlir.
05:26:58-də Qroznı ilə danışıqlar dayandırılır. Saat 05:29:24-də Rostov qülləsi ilə danışıqlar başlayır.
Saat 05:42:40-da hava şəraitinin əlverişli olması ilə əlaqədar Aktauya uçmaq qərarı verilir.
Saat 06:02:47-də təyyarənin heyəti Aktau hava limanının qülləsi ilə təmasda olur. İlk dəfə beynəlxalq təhlükə siqnalını ötürür.
Ekipaj: Aktau qülləsi, gününüz xeyir, idarəetmə səthləri sıradan çıxdı və biz tənzimləmə sektorlarına nəzarət edirik, on birinci eniş zolağına təcili eniş tələb edirik.
Dispetçer: Axşamınız xeyir, müəyyən edildi, məlumat alındı, yalnız idarə olunan səthlər, təhlükə kodu 7700, 1800 fut yüksəkliyə enməyə davam edin, QNH 1025 və sizə vizual olaraq ən əlverişli yanaşma barədə məsləhət verin, bəli?
Ekipaj: Min səkkiz yüz fut yerə enərək, vizual bir yanaşma edəcəyik, Azərbaycan səkkiz on iki qırx üç, qaz sektorlarına nəzarət edəcəyik
Dispetçer: Yanaşma üçün vektorinq təmin edilir?
Ekipaj: Bəli, zəhmət olmasa, Azərbaycanı səksən iki qırx üç vektor edin
Vektorinq, radar məlumatlarından istifadə əsasında ekipajları xüsusi kurslara yönəltməklə təyyarələrə naviqasiya bələdçiliyinin təmin edilməsidir.
Nuranə Abbasova