“Riyaziyyat tədrisində xüsusi proqram və maliyyə dəstəyi vacibdir” Elçin Əfəndi
Icma.az bildirir, Gununsesi saytına əsaslanaraq.
Şagirdlər arasında riyaziyyat fənninin öyrənilməsində ciddi çətinliklər müşahidə olunur. 2025-ci ildə Avstraliyada keçirilən 66-cı Beynəlxalq Riyaziyyat Olimpiadasında şagirdlərimizin medal qazana bilməməsi isə hər kəsi məyus etdi.
Bütün bunların fonunda, riyaziyyat kimi vacib bir fənnin daha dərindən tədrisi üçün xüsusi dövlət proqramının qəbul olunmasına və maliyyə vəsaitinin ayrılmasına ehtiyac varmı?
Gununsesi.info-ya danışan təhsil eksperti Elçin Əfəndi mövzunu belə şərh edib:
“Təəssüf ki, ölkə üzrə riyaziyyat fənninə biganəlik müşahidə olunur. Şagirdlər riyaziyyatı öyrənməkdə çətinlik çəkir və bunun nəticəsi olaraq humanitar yönümlü ixtisaslara üz tuturlar. Əsasən 2-ci və 3-cü, yaxud 2 və 5-ci ixtisas qruplarına maraq daha çoxdur, texniki istiqamətlər üzrə gedən abituriyentlərin sayı isə azalır. Daha çox plan yerləri olsa da, riyaziyyat təfəkkürünün zəifliyi nəticəsində aşağı keçid balları formalaşır. Bu səbəbdən də 66-cı Olimpiadada şagirdlər uğur qazana bilmədi və bu, təbii ki, xoş məqam deyil”.
Elçin Əfəndi vurğulayıb ki, riyaziyyat fənninin daha geniş tədrisi və ya xüsusi riyaziyyat məktəbinin yaradılması vacibdir:
“Hazırda riyaziyyat-fizika temayullu lisey fəaliyyət göstərir və yalnız bu iki istiqamətdə şagirdlərə dərs keçirilir. Lakin görünür ki, bu kifayət etmir.
Biz əlavə yeni riyaziyyat istiqamətində, riyaziyyat profilli təhsil müəssisələri yaratmalı və respublikanın müxtəlif bölgələrindən bu sahəyə daha bilikli şagirdləri cəlb etməliyik”.
Eyni zamanda bölgələrə yüksək riyazi biliklərə malik müəllimlərin göndərilməsi və onların əmək haqlarının artırılması vacibdir ki, savadlı müəllimlərin tədrisi ilə bölgələrdə şagirdlərin məşğuliyyəti təmin edilsin. Bunun üçün dövlət proqramının qəbuluna və müvafiq maliyyənin bu istiqamətdə xərclənməsinə ehtiyac var”.
Şəbnəm Rəhimova


