Standart test problemi… İmtahanların forması dəyişdiriləcəkmi? Ekspert açıqladı
Icma.az, Tribuna portalına istinadən məlumat verir.
Ali məktəblərə qəbul imtahanları, zamanla dəyişən cəmiyyətlərin təhsil sisteminə olan baxışını əks etdirən ən həssas göstəricilərdən biridir. Amma sual açıq qalır: “Biz bu imtahanlarla nəyi ölçürük?”. Britaniyalı təhsil tədqiqatçısı Ken Robinsonun dediyi kimi standart testlər uşaqların müxtəlif zəka formalarını deyil, yalnız yaddaşı və sürətli cavabvermə qabiliyyətini ölçür.
Tribunainfo.az xəbər verir ki, bu sözləri mövcud imtahan problemindən danışan təhsil eksperti Kamran Əsədov bildirib. Onun fikrincə, imtahan mərkəzləri və təhsil qurumları bir sualı cavablamalıdır ki, bu testlər şagirdin potensialını, yoxsa sistemin mexaniki məntiqini ölçür?:
“Yapon təhsil sistemini araşdıran professor Makoto Kobayashi qeyd edir ki, ali məktəblərə qəbul imtahanları əslində təhsil sisteminin yaralarına plastır yapışdırmaq cəhdidir, çünki məktəb müddətində əldə edilən bacarıqları deyil, imtahan üçün öyrədilmiş davranışları ölçür.
UNESCO-nun 2022-ci il hesabatında da vurğulanır ki, ali təhsil müəssisələrinə qəbul meyarları daha inklüziv və çoxölçülü olmalıdır. Tək imtahanla tələbənin potensialını müəyyən etmək qeyri-mümkündür.
Bildirmək istəyirəm ki, Əgər biz ali təhsil sistemində ədalət, şəffaflıq və potensiala uyğun seçim istəyiriksə, imtahanları yenidən düşünməliyik – ölçmək üçün deyil, dəyərləndirmək üçün”.
Nigar İxtiyarqızı


