TikTok Azərbaycanın yaradıcı iqtisadiyyatı üçün hansı imkanlar açır? MÜSAHİBƏ
Apa.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Bakıda keçirilən son INMerge İnnovasiya Sammitində "APA-Economics", TikTok-un Türkiyə, Azərbaycan, Mərkəzi və Cənubi Asiya üzrə Qlobal Biznes Həlləri departamentinin rəhbəri Barış Aldanmaz ilə görüşüb.
Geniş mövzuları əhatə edən müsahibə zamanı Aldanmaz TikTok-un qlobal inkişafı, Azərbaycanın rəqəmsal mühitində artan təsiri, həm bizneslər, həm də kontent yaradıcıları üçün təqdim etdiyi unikal imkanlar barədə fikirlərini bölüşüb. İnnovativ marketinq alətlərindən tutmuş mədəni təsirə və brend təhlükəsizliyinə qədər müzakirə olunan mövzular göstərdi ki, TikTok artıq təkcə əyləncə platforması deyil, həm də iqtisadi və yaradıcılıq inkişafının mühüm hərəkətverici qüvvəsinə çevrilib.
- Gəlin əvvəldən başlayaq: TikTok-un dünyanın hər yerində sürətlə populyarlıq qazandığı aydındır. Sizcə, bu platformanı qlobal miqyasda və xüsusilə Azərbaycanda bu qədər uğurlu edən nədir?
- TikTok-un yüksəlişi vaxt və innovasiyanın nə qədər vacib olduğunu göstərən əla nümunədir. Platforma media mühitində böyük bir dəyişimin baş verdiyi dövrdə — “sosial qrafik”dən “kontent qrafik” dövrünə keçid zamanı — bazara daxil oldu. Bu yeni mərhələdə kontent artıq kimin izləyicisi olduğuna görə deyil, fərdi maraqlara əsasən təqdim olunur. TikTok-un alqoritmi isə bu fürsətdən mükəmməl şəkildə yararlandı və istifadəçilərə onların maraqlarına uyğun, cəlbedici və fərdiləşdirilmiş videolar təqdim edərək onları platformaya yenidən qayıtmağa vadar etdi.
Qlobal miqyasda TikTok fərqli bir yanaşma ilə seçildi — burada diqqət süni şəkildə qurulmuş, influenser yönümlü paylaşımlara deyil, səmimi və orijinal özünüifadəyə yönəldildi. Platforma elə bir məkana çevrildi ki, hər kəs burada öz yaradıcılığını göstərə, kəşf edilə və digərləri ilə əlaqə qura bilərdi — yəni əyləncə, yaradıcılıq və kəşf hissi bir təcrübədə birləşdi. Bu yenilikçi yanaşma sayəsində TikTok qısa müddətdə 1 milyarddan çox istifadəçi qazandı.
Azərbaycanda TikTok təkcə əyləncə platforması kimi deyil, həm də mədəni və maarifləndirici bir platforma kimi geniş yayılmağa başladı. Məsələn, #Novruz2025 kampaniyası istifadəçiləri ölkənin ən mühüm bayramlarından biri ətrafında birləşdirdi, minlərlə insan adət-ənənələr, yeməklər və bayram ab-havası haqqında videolar paylaşdı. Digər bir təşəbbüs — Mədəniyyət Nazirliyi ilə birgə həyata keçirilən #TikTokdanÖyrən layihəsi isə istifadəçiləri Azərbaycan teatrını, muzeylərini və mədəni irsini kəşf etməyə təşviq etdi. Nəticədə 24 mindən çox maarifləndirici video yaradıldı.
Nəticə etibarilə, TikTok-un uğuru doğru məzmunu doğru zamanda doğru insanlara çatdırmaq bacarığından irəli gəldi — eyni zamanda istifadəçilərə öz fikirlərini paylaşmaq və həm yerli, həm də qlobal miqyasda başqaları ilə əlaqə qurmaq imkanı təqdim etdi.
- Hazırda TikTok-da Azərbaycanlı istifadəçilərlə ən çox rezonans doğuran məzmun hansı növdədir?
- Azərbaycanda TikTok-da çoxşaxəli və sürətlə inkişaf edən bir məzmun mühiti müşahidə olunur. Əyləncə, yemək bişirmə, təhsil, idman, oyun, səyahət və incəsənət kimi kateqoriyalara böyük maraq var — amma ən çox seçilən və diqqət çəkən sahə milli mədəniyyətin qeyd olunmasıdır.
Ümumilikdə, müşahidə etdiyimiz budur ki, Azərbaycan TikTok istifadəçiləri yalnız məzmun istehlak etmir — o, onu aktiv şəkildə formalaşdırır və eyni zamanda milli mədəniyyətin və istedadın zənginliyini nümayiş etdirir.
- Əyləncədən kənarda, siz TikTok-un yaradıcılıq iqtisadiyyatına hansı töhfəni verdiyini necə görürsünüz?
- Bunu iki əsas baxış bucağından nəzərdən keçirə bilərik: sosial və iqtisadi.
Sosial baxımdan, TikTok-un ən böyük töhfəsi məzmun yaradılmasının demokratikləşdirilməsidir. Bu gün hər kəsin paylaşacaq bir hekayəsi varsa, artıq potensial yaradıcıdır — və TikTok ona bunu təqdim edir. Platforma demək olar ki, belə deyir: “İdman, şəxsi inkişaf və ya yemək bişirməyə həvəsiniz varsa, burda paylaşın. Əgər buna maraq göstərən bir auditoriya varsa, onu tapacaqsınız.” Bu yanaşma ilə TikTok insanlara səs verərək onların güclənməsinə imkan yaradır.
Bundan əlavə, insanlar öz maraqları ətrafında həm məzmun istehsal etdikləri, həm də istehlak etdikləri üçün TikTok təbii olaraq istifadəçilərin yaranmasına şərait yaradır. Əsas məzmun kateqoriyaları ən çox görünürlük qazanır, amma platforma həmçinin çox spesifik nişlər və mikro-istifadəçilərlə zəngindir; burada insanlar ortaq maraqlar ətrafında bir araya gəlirlər.
Məsələn, qida və qonaqpərvərlik kateqoriyasını götürək. Mən Türkiyənin Adana şəhərindəndəyəm və TikTok-da hətta Adana kababına həsr olunmuş bir icma belə mövcuddur. Burada bu yeməyin həvəskarları videolar paylaşır, şərh yazır və yerli ləzzətə olan ortaq sevgiləri ətrafında bir araya gəlirlər. İstər trendlərin zirvəsində olun, istərsə də daha kiçik, spesifik bir icmanın üzvü — TikTok hər kəsə səmimi mənada aidlik hissi yaşadır.
Kəşf anlayışı da mühüm məqamlardan biridir. TikTok yalnız mövcud maraqları gücləndirmir — eyni zamanda insanları yeni şeyləri kəşf etməyə təşviq edir. Platformanın tövsiyə alqoritmi istifadəçiləri bəzən özləri axtarmadıqları yeni hobbilər, baxış bucaqları, məhsullar və icmalarla tanış edir. Bu gözlənilməz və təsadüfi kəşf elementi isə TikTok-un sosial təsir dairəsini daha da genişləndirir.
İqtisadi baxımdan TikTok yerli və qlobal iqtisadiyyatda getdikcə daha əhəmiyyətli rol oynayır. Fərqli regionlardan bir neçə nümunə:
Səudiyyə Ərəbistanı: Bir neçə həftə əvvəl dərc etdiyimiz hesabat göstərdi ki, 2024-cü ildə TikTok təxminən 1 milyard ABŞ dolları (3,8 milyard SAR) iqtisadiyyata töhfə verib. Platforma 25,000-dən çox iş yerini dəstəkləyib və 170,000-dən çox kiçik və orta sahibkarlığın TikTok-da fəaliyyətini davam etdirməsinə imkan yaradıb. 2023-cü ildə TikTok ABŞ-ın ÜDM-nə 24,2 milyard dollar töhfə verib. 2024-cü ilə qədər platformadan faydalanan təxminən 7,5 milyon ABŞ biznesində 28 milyon işçi çalışıb və ümumilikdə 5 milyonadək iş yeri müsbət şəkildə təsirlənib. Avropada isə TikTok 2023-cü ildə Almaniya, Fransa, İtaliya, Niderland və Belçika üzrə ümumilikdə 4,8 milyard avro dəyərində ÜDM yaradıb. Bu ölkələrdə platformadan inkişaf məqsədilə istifadə edən kiçik və orta sahibkarlıqlar vasitəsilə 51 000-dən çox iş yeri dəstəklənib.Qısaca desək, TikTok təkcə əyləncə platforması deyil — iqtisadi fəallığı stimullaşdıran, yaradıcılıq ifadəsini, icma quruculuğunu və biznes innovasiyalarını gücləndirən güclü bir platformadır.
- TikTok Azərbaycandakı bizneslər üçün hansı imkanlar təqdim edir və onlar bu sahədə hansı məqsədlərə nail ola bilərlər?
- Hazırda sürətli rəqəmsal transformasiya dövrünü yaşayırıq və bu prosesdə ən mühüm dəyişikliklərdən biri istehlakçı ehtiyaclarını daha dərindən anlamaq və həmin ehtiyacları mənalı, yaradıcı yollarla qarşılamaq bacarığıdır. TikTok sadəcə əyləncə platforması deyil — məzmunun, icmaların və kommersiyanın qovuşduğu dinamik bir ekosistemdir. Azərbaycan biznesləri üçün bu, ölçüsündən və fəaliyyət sahəsindən asılı olmayaraq böyük bir imkan deməkdir. Platformanı həqiqətən unikal edən məqam isə onun brendlərə yalnız görünürlük qazandırmaqla kifayətlənməməsi, eyni zamanda onları marketinq huni boyunca — tanınmadan satışa qədər — real biznes nəticələrinə çatmaqda dəstəkləməsidir.
Əvvəlcə görünürlük və çatma imkanlarından danışaq. TikTok-un dünyada bir milyarddan çox aktiv istifadəçisi var və bu icma ənənəvi demoqrafik bölgülərdən deyil, ortaq maraq və ehtiraslar üzərində formalaşır. Bu isə o deməkdir ki, Azərbaycan brendləri həm yerli, həm də qlobal səviyyədə çoxşaxəli və aktiv auditoriya ilə əlaqə qurmaq imkanı əldə edirlər. Məsələn, TikTok istifadəçilərinin 74%-i bildirir ki, platformada özləri ilə eyni düşüncədə olan insanları asanlıqla tapa bilirlər, 55%-i isə TikTok-un onlara yeni şeylər, o cümlədən yeni məhsullar və xidmətlər kəşf etməyə kömək etdiyini bildirir.
TikTok-un ən böyük üstünlüklərindən biri də onun hər kəs üçün bərabər imkanlar yaratmasıdır. Diqqət çəkmək üçün böyük büdcəyə və ya peşəkar şəkildə hazırlanmış reklama ehtiyac yoxdur. Hətta kiçik müəssisələr də yaradıcı, əlaqələndirici məzmun hazırlayaraq və ya doğru trendə qoşularaq orqanik şəkildə böyüyə bilər. Biz bununla bağlı çoxsaylı nümunələr görmüşük, məsələn, indi məşhur olan Dubay Şokoladı hadisəsi. Sadə, amma düzgün zamanlanmış bir video istifadəçilərlə səmimi qarşılıqlı əlaqə nəticəsində böyük görünürlük qazandı.
Görünürlükdən əlavə, TikTok hərəkətə keçirmək baxımından da çox təsirlidir. Faktiki olaraq, istifadəçilərin 61%-i TikTok-da gördüklərindən sonra bir şeyi alıb, 76%-i isə həmin aldıqlarından razı qaldıqlarını bildirib. Bu isə olduqca yüksək bir göstəricidir, xüsusilə insanların tez-tez ideya və ilham axtarışı üçün platformaya müraciət etdiyini nəzərə alsaq.
TikTok-dan marketinq platforması kimi istifadə edərək uğurlu və tam huni (full-funnel) yanaşma nümayiş etdirən brendlərdən biri Türkiyənin ev məhsulları pərakəndəçisi Karacadır. Şirkət iki yeni məhsulunu tanıtmaq üçün kampaniya başladaraq orqanik məzmunu, yaradıcılarla əməkdaşlığı və tətbiq açıldıqda brendin videosunu dərhal göstərən TopView kimi premium reklam formatlarını birləşdirdi. Bununla yanaşı, hədəflənmiş performans reklamları da həyata keçirildi. Nəticələr isə təsirli oldu: demək olar ki, 100 milyon video baxışı, əməliyyat başına xərclərin 23% azalması və konversiya göstəricisinin 30% artımı əldə olundu.
TikTok həmçinin müəssisələrə məlumat əsaslı analiz vasitəsilə daha ağıllı marketinq qərarları verməyə dəstək olur. “TikTok Creative Center” kimi alətlər brendlərə trenddə olan məzmunu izləmək, performansı ölçmək və öz bazarına və ya sənayesinə uyğun yeni imkanları müəyyən etmək imkanı verir.
- Marketinq baxımından bir TikTok kampaniyasını fərqləndirən nədir? Hansı amillər müəyyən bir məhsulun və ya brendin trend olmasına kömək edir və bunu nə təsirləndirir?
- TikTok-da reklam kampaniyalarının uğuru iki əsas amildən asılıdır: məzmun və media yanaşması.
Məzmun baxımından baxdıqda, autentiklik – yəni təbii və səmimi olmaq həlledici rol oynayır. Hər bir brendin özünəməxsus hekayəsi, mesajı və tonallığı var, lakin ən uğurlu kampaniyaları birləşdirən əsas cəhət istifadəçilərlə “danışmaq” bacarığıdır, onlara “danışmaq” deyil. TikTok-un özünəməxsus üslubunu mənimsəyən, yəni platformanın icmalarının dili ilə ünsiyyət quran brendlər, digər kanallardan uyğunlaşdırılmış və ya həddindən artıq cilalanmış ənənəvi reklamlar paylaşan brendlərlə müqayisədə daha yüksək qarşılıqlı əlaqə və təsir əldə edirlər.
Media strategiyası baxımından, uğur çox vaxt tam hunili yanaşmadan gəlir. Çox brendlər yalnız görünürlüyə və ya yalnız satışların artırılmasına fokuslanır və hər iki yanaşma işləyə bilər. Lakin bu məqsədlər birləşdirildikdə — yəni həm brend haqqında məlumat yaratmaq, həm də bu diqqəti satışa çevirmək — nəticələr əhəmiyyətli dərəcədə artır. Burada yalnız fərqli kampaniya növlərini seçmək deyil, həm də brendin TikTok-da düzgün və məqsədəuyğun məzmun vasitəsilə həm brend quruculuğunu, həm də performans məqsədlərini dəstəkləməsi vacibdir.
Uğurlu TikTok kampaniyaları səmimi, icma yönümlü məzmunu tam hunili media strategiyası ilə birləşdirir — mesajları TikTok-un yerli dili və mədəniyyəti ilə çatdırır. Bu yanaşma yalnız etimad və qarşılıqlı əlaqə yaratmır, həm də görünürlüyü konkret biznes nəticələrinə çevirir.
- Azərbaycan brendlərinin TikTok-dan marketinq məqsədilə istifadə edərək əldə etdikləri uğurlu nümunələr varmı? Onlar bunu necə düzgün şəkildə həyata keçiriblər?
- TikTok For Business həlləri Azərbaycanda nisbətən yaxın müddətdə istifadəyə verilsə də, artıq müxtəlif sahələrdə təsirli uğur hekayələri formalaşmaqdadır. İstər e-ticarət, FMCG, telekommunikasiya, moda, maliyyə, istərsə də daha ənənəvi sahələr olsun — hər bir biznesin TikTok platformasında inkişaf və böyümə üçün öz yeri var. Davamlı və yerli auditoriyaya uyğunlaşdırılmış məzmun həm görünürlüyü, həm də brendə sadiqliyi gücləndirir.
Maraqlıdır ki, ənənəvi olaraq daha konservativ hesab olunan sahələr – məsələn, bankçılıq və maliyyə sektoru da TikTok-da güclü nəticələr göstərir. Bunun bariz nümunəsi Azərbaycanın ilk rəqəmsal bankı olan Birbank-dır. Bank 18–44 yaş arası, maliyyə xidmətlərinə maraq göstərən istifadəçilərə yönəlmiş potensial müştəri toplama hədəfləri həyata keçirib. TikTok-un reklam həllərindən istifadə etməklə, Birbank təkcə öz hədəflərini aşmaqla kifayətlənməyib, həm də TikTok-un ənənəvi rəqəmsal marketinq platformalarını necə tamamladığını göstərən dəyərli məlumatlar əldə edib.
Amma yalnız böyük şirkətlər deyil, kiçik oyunçular da diqqət çəkir. TikTok-un ən vacib rollarından biri yeni başlayan sahibkarları və kiçik biznes sahiblərini dəstəkləməkdir. Getdikcə daha çox azərbaycanlı kiçik və orta biznes (KOB) TikTok-dan istifadə edərək öz hekayələrini paylaşır və izləyicilərlə səmimi, cəlbedici şəkildə əlaqə qurur.
Əslində, keçən il biz Azərbaycan startaplarını Mərkəzi Asiyanı əhatə edən regional təşəbbüs olan TikTok StartUp Akademiyasına qatılmağa dəvət etmişdik. Seçilmiş şirkətlər ekspertlər tərəfindən aparılan təlim sessiyalarında iştirak etmək və 30,000 ABŞ dolları dəyərində promo fondu uğrunda yarışmaq imkanı əldə etmişdilər. Bu, yerli sahibkarlar üçün TikTok-un alətləri və analitik imkanlarından istifadə edərək brendlərini necə böyütmələrini öyrənmək üçün əla bir fürsət idi.
Nəhayət, bölgənin yaradıcılıq potensialını ön plana çıxaran çox maraqlı bir təşəbbüsü qeyd etmək istərdim — TikTok Ad Awards. Artıq ikinci il keçirilən bu regional müsabiqə Azərbaycan, Türkiyə, MENA regionu, Afrika və Cənubi Asiya kimi bazarlardan ən yaradıcı və yüksək nəticə göstərən brend kampaniyalarını tanıyır və mükafatlandırır. 31 oktyabr 2025-ci ilədək müraciətlər açıqdır. Biz bu təşəbbüsü innovasiyanı qeyd edən, yeni yaradıcılıq dalğasına ilham verən və brendləri TikTok-un unikallığını tam şəkildə qəbul etməyə təşviq edən güclü bir platforma kimi görürük.
- TikTok innovasiyalar sahəsində daim ön sıralarda olması ilə tanınır. Bəs hazırda Azərbaycandakı şirkətlər üçün mövcud olan ən müasir və qabaqcıl reklam alətləri hansılardır?
- TikTok Azərbaycandakı şirkətlər üçün daim inkişaf edən reklam həlləri təqdim edir. Təklif etdiyimiz ən qabaqcıl alətlərdən biri – TikTok-un generativ süni intellektlə dəstəklənən performans həlli Smart+dır. Smart+ reklam prosesinin bütün mərhələlərini – hədəfləmədən və təklif vermədən yaradıcı seçiminə qədər – avtomatlaşdırma vasitəsilə ən yaxşı nəticələri təmin edir. Reklam verənin etməsi lazım olan yeganə şey aktivlərini, büdcəsini və kampaniya məqsədlərini daxil etməkdir. Smart+ qalanını özü həyata keçirir, ən yaxşı nəticə verən yaradıcı materialları seçir və ya hətta yaradır, onları ən uyğun auditoriyaya təqdim edir.
Bunun real həyatda əla bir nümunəsi Türkiyənin ən böyük e-ticarət brendlərindən biri olan Trendyol-dur. Körfəz regionunda satışları artırmaq üçün onlar Smart+dan istifadə edərək kampaniyalarını avtomatlaşdırdılar və performansı optimallaşdırdılar. Nəticələr olduqca təsirli idi: əldə etmə xərci (CPA) 21% azaldı, konversiya dərəcəsi 26% artdı və reklam xərclərinin geri dönüşü (ROAS) 89% yaxşılaşdı. Bu, TikTok-un hədəfləmə və optimallaşdırma imkanlarının gücünü göstərir və Trendyol-un rəqəmsal strategiyası üçün əhəmiyyətli səmərəlilik və böyümə təmin edir.
Məzmun yaradılması sahəsində isə biz Symphony-ni təqdim etmişik – TikTok-un generativ süni intellektlə dəstəklənən yeni yaradıcı alətlər toplusu. Symphony brendlərə və agentliklərə yüksək keyfiyyətli, platformaya uyğun məzmunu daha sürətli və effektiv şəkildə hazırlamağa kömək etmək üçün nəzərdə tutulub.
Bu alətlər Azərbaycandakı şirkətlərə yalnız rəqəmsal trendləri izləməyə deyil, həm də onlardan bir addım öndə olmağa imkan verir. Dəqiq hədəfləmə, süni intellektlə dəstəklənən məzmun və yaradıcılarla əməkdaşlıq vasitəsilə TikTok müasir brendlərin inkişafı üçün lazım olan bütün imkanları təqdim edir.
- Rəqəmsal platformalarda təhlükəsizlik mövzusunda davamlı müzakirələr aparılır. Bəs TikTok istifadəçilərin təhlükəsizliyini təmin etmək və brendlərin nüfuzunu qorumaq üçün nə edir?
- TikTok-da təhlükəsizlik hər zaman və hər zaman bizim əsas prioritetimiz olub. Missiyamız sadədir: yaradıcılığı ilhamlandırmaq və sevinc gətirmək. Amma nə yaradıcılıq, nə də sevinc etibar olmadan mövcud ola bilməz. Buna görə də biz yalnız istifadəçilər üçün deyil, həm də brendlər üçün təhlükəsiz, pozitiv və hörmətli bir mühit yaratmağa dərin şəkildə sadiqik.
Məzmun moderasiyasına gəldikdə, TikTok-a yüklənən hər video bir neçə mərhələdən keçir. Biz İcma Qaydalarımızın tətbiqi üçün texnologiya və insan moderasiyasını birləşdiririk və dünyanın müxtəlif yerlərində, o cümlədən Azərbaycan dilini bilən on minlərlə ekspertdən ibarət komandamız var ki, onlar bu iş üzərində hər gün çalışırlar.
Yalnız Azərbaycanda bu ilin ilk rübündə qaydalarımızı pozduğu üçün 1 milyondan çox video silinmişdir – və bu videoların 97%-i 24 saat ərzində çıxarılmışdır ki, bu da qlobal orta göstəricidən xeyli yüksəkdir. Bu, sistemlərimizin gücünü və məzmun təhlükəsizliyinə yanaşmamızın ciddi olduğunu göstərir.
Tətbiqdən əlavə olaraq, biz təhsil və profilaktikaya da böyük sərmayə qoyuruq. Xüsusilə qürur duyduğumuz yerli təşəbbüslərdən biri Azərbaycanda rəqəmsal savadlılıq, platforma təhlükəsizlik xüsusiyyətləri və məsuliyyətli məzmun yaradılması barədə məlumatlılığı artırmaq məqsədilə başlanan maarifləndirmə kampaniyası #ÖncəTəhlükəsizlik-dir. Yerli yaradıcıların köməyi ilə Azərbaycan dilində hazırlanan bu seriya istifadəçiləri İcma Qaydalarımızı anlamağa və onlara əməl etməyə təşviq edir.
Gənclərin təhlükəsizliyi məsələsinə gəldikdə, biz bu sahədə qabaqcıl xüsusiyyətlər və qaydalar tətbiq etmişik. 18 yaşdan kiçik istifadəçilərin LIVE yayımına və birbaşa mesajlaşmaya çıxışı məhdudlaşdırılmış, gənc auditoriyanı qorumaq üçün standart məxfilik parametrləri təqdim edilmişdir. Bundan əlavə, valideynlər üçün aktiv şəkildə resurslar, o cümlədən ailələrin platformadan inamla və təhlükəsiz istifadə etmələrinə kömək edən Qoruyucu Bələdçimiz təqdim olunur.
Brend təhlükəsizliyi də strategiyamızın mərkəzində dayanır. Biz qlobal təhlükəsizlik ekspertləri ilə əməkdaşlığı davam etdirir, siyasətlərimizi təkmilləşdirir və reklam verənlərin məzmunlarının hansı kontekstdə göründüyünü etibarlı şəkildə idarə etməsinə imkan verən innovativ alətləri inteqrasiya edirik. Belə vasitələrdən biri maşın öyrənməsi ilə təchiz edilmiş və GARM Brend Təhlükəsizliyi Mərtəbəsi və Uyğunluq Çərçivəsi ilə uyğunlaşdırılmış TikTok İnventar Filtridir. O, brendlərə reklam yerləşdirmələrini məzmun seçimlərinə əsasən fərdiləşdirməyə imkan verir, beləliklə həm platforma standartları, həm də daha geniş sənaye qaydaları ilə uyğunluq təmin olunur.
Eyni zamanda, gənc auditoriyanın görə biləcəyi reklamlar üçün əlavə tədbirlər görürük, brendli məzmunun yaşa və bütün təhlükəsizlik standartlarına uyğun olmasını təmin edən ciddi siyasətlər hazırlayırıq.
- Nəhayət, TikTok-da yeni fəaliyyətə başlayan marketoloqlara və ya şirkətlərə hansı məsləhətləri verərdiniz? Uğur qazanmaq üçün onlar nəyə diqqət yetirməlidirlər?
- TikTok-da uğur qazanmaq üçün hamıya uyğun tək bir formul yoxdur və bu, əslində yaxşıdır. Platforma müxtəliflik və yaradıcılıq üzərində inkişaf edir. Əgər hər şey eyni naxış üzrə olsaydı, TikTok-u bu qədər unikal edən orijinallıq və enerjini itirərdik.
Marketoloqlar üçün ən vacib prinsip orijinallıqdır: istifadəçilər çox işlənmiş reklamlar üçün gəlmirlər, onlar səmimi və əlaqələndirilə bilən məzmun görmək istəyirlər. Uğur qazanan brendlər isə təcrübə aparan, öz səsini tapan və insanlarla real, insani şəkildə əlaqə quran brendlərdir.
Biz brendləri yaradıcılar kimi düşünməyə və hərəkət etməyə təşviq edirik. Bu, istifadəçi ilə birbaşa əlaqə qurmaq, ardıcıl olmaq və platformadan yalnız məhsulları tanıtmaq üçün deyil, şəxsiyyətini ifadə etmək üçün istifadə etmək deməkdir. Azərbaycandakı bəzi yerli brendlərin bu yanaşmanı mənimsədiyini artıq görmüşük. Məsələn, Azerbaijan Airline (AZAL) @azerbaijanairlines TikTok-dan brendini insaniləşdirmək üçün istifadə edir: pilotları və heyət üzvlərini təqdim edir, səhnəarxası görüntülər göstərir və istifadəçilərlə yeniliklər və kampaniyalar vasitəsilə əlaqə qurur. Birbank isə maliyyə məsləhətləri verərək və maliyyə savadlılığını təşviq edərək özünü faydalı və əlçatan brend kimi təqdim edir. Bu brendləri birləşdirən, müəyyən bir format deyil, platformanın dilini tapmaq və eyni zamanda brend şəxsiyyətlərinə sadiq qalmaq bacarığıdır.
Yeni başlayan marketoloqlara həmişə əsas prinsiplərə diqqət yetirməyi tövsiyə edirəm: trend olanları izləyin, amma onu öz tərzinizə uyğunlaşdırın; yalnız kampaniyalar zamanı deyil, müntəzəm və ardıcıl olaraq icma ilə əlaqə qurun; məzmundan yalnız satış üçün deyil, dialoq yaratmaq üçün istifadə edin.
Daha dərindən öyrənmək istəyənlər üçün TikTok Akademiyası əla başlanğıc nöqtəsidir. Bu, Azərbaycanda əlçatan olan onlayn təhsil platformasıdır və hər səviyyədən biznes və marketoloqlara praktik və strukturlaşdırılmış rəhbərlik təqdim edir.
Barış Aldanmazın da vurğuladığı kimi, TikTok yalnız qısa videolar üçün bir platforma deyil. Bu, məzmun, mədəniyyət, ticarət və icmanın kəsişdiyi dinamik bir məkanıdır. Siz yerli sahibkar, böyük brendin marketinq komandası və ya yeni başlayan yaradıcı olmağınızdan asılı olmayaraq, TikTok auditoriyanıza çatmaqla yanaşı, onlarla səmimi və yenilikçi yollarla əlaqə qurmaq üçün vasitələr təqdim edir. Azərbaycanda və onun hüdudlarından kənarda platforma, hər bir video vasitəsilə iqtisadi dəyər, mədəni mübadilə və rəqəmsal transformasiyanın güclü bir sürücüsü olduğunu sübut edir.


