Trampı qəzəbləndirəcək statistika: Çin avtomobilləri ABŞ bazarını istila edir
Olke.az saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
ABŞ-da avtomobil alıcılarının seçimlərində diqqətçəkən dəyişiklik müşahidə olunur.
Ölkə.az xəbər verir ki, "AutoPacific” tədqiqat şirkətinin illik sorğusuna görə, amerikalıların yarıdan çoxu (%51) növbəti avtomobillərini Çin markaları arasından seçməyi düşündüyünü bildirib. Bu, cəmi bir il ərzində təxminən 25 faizlik artım deməkdir.
Maraqlıdır ki, sorğuda iştirak edənlər Çin markaları ilə bağlı məxfilik və təhlükəsizlik narahatlıqlarından xəbərdardırlar. Lakin bu narahatlıqlar, texnoloji üstünlüklər və daha sərfəli qiymətlər qarşısında geri planda qalır.
Texnologiyaya tələbat dəyişir
18 min nəfərin iştirak etdiyi "Gələcək Avtomobil Tələbi 2025” araşdırmasının nəticələrinə əsasən, ABŞ avtomobil bazarında tendensiyalar sürətlə dəyişir. Əvvəllər az maraq görən yarı-avtonom idarəetmə sistemləri bu il alıcıların ən çox istədiyi xüsusiyyətlər siyahısında ilk sıraya yüksəlib. Respondentlərin 43 faizi "əllər sərbəst idarəetmə” funksiyasını istəyir. Keçən ilin birincisi olan naqilsiz enerji doldurma sistemi isə bu il ilk 15-likdə belə yer almayıb.
Çin markalarına maraq sürətlə artır
2024-cü ildə respondentlərin yalnız 53 faizi Çin avtomobil markaları haqqında məlumatlı olduğunu bildirmişdisə, bu göstərici 2025-ci ildə 65 faizə yüksəlib. Çin markasından avtomobil almağı düşünənlərin payı isə 41 faizdən 51 faizə qalxıb.
Ən çox maraq doğuran markalar sırasında "Huawei” 27 faizlə ilk yerdədir. Onu "Xiaomi” 23 faizlə, "BYD” isə 19 faizlə izləyir. Xüsusən də elektrikli nəqliyyat bazarında sürətlə böyüyən "BYD”, "Tesla”ya ciddi rəqib kimi göstərilir.
"Telefon təcrübəsi” avtomobilə daşınır
Avtomobil mütəxəssisləri Çin istehsalçılarının populyarlığının əsas səbəbini onların yüksək səviyyəli rəqəmsal inteqrasiya imkanlarında görür. Avtomobil jurnalisti Kevin Uilyams qeyd edir ki, "Çin avtomobillərində təqdim olunan istifadəçi təcrübəsi həm funksionallıq, həm də populyar tətbiqlərlə tam uyğunluq baxımından ABŞ modellərindən daha üstündür”.
"Süni intellekt və ekran texnologiyalarında təcrübəsi olan "Huawei” və "Xiaomi” kimi şirkətlərin bu bilikləri avtomobil sistemlərinə tətbiq etməsi, istifadəçilərin təcrübəsini daha intuitiv və cəlbedici edir”, deyə Uilyams vurğulayıb.
Təhlükəsizlik narahatlığına baxmayaraq tələb artır
Çin markalarına maraq artsa da, amerikalı istehlakçılar milli təhlükəsizlik və məxfilik mövzularında ehtiyatlıdır. Sorğuda iştirak edənlərin 77 faizi şəxsi məlumatların qorunması, 79 faizi isə Çin mənşəli avtomobillərin milli təhlükəsizlik riski yarada biləcəyi barədə narahat olduğunu bildirib.
ABŞ Senatında iki partiyanın dəstəklədiyi təşəbbüslər və Ağ Evin mövqeyi Çin istehsalı avtomobil proqram və avadanlıqlarının gələcəkdə məhdudlaşdırılması istiqamətində addımların atılmasına səbəb olub. Bundan əlavə, Çin mənşəli elektrikli avtomobillərə tətbiq edilən gömrük rüsumları artırılıb.
İqtisadi səbəblər və rəqabət gücü
Çin daxilində avtomobil satışlarının yavaşıması nəticəsində istehsalçılar ixracı artırmaqla bazar paylarını genişləndirir. Məsələn, "BYD Seagull” modelinin təxminən 10 min dollarlıq satış qiyməti, ABŞ-da orta avtomobil qiymətinin 50 min dolları keçdiyi bir vaxtda, amerikalı alıcılar üçün cəlbedici alternativ sayılır. Bundan əlavə, Çin hökumətinin tətbiq etdiyi subsidiyalar, bu avtomobillərin xaricdə daha rəqabətli qiymətlərlə satılmasına şərait yaradır.
Görünən odur ki, Çin markalarının ucuz qiymət və inkişaf etmiş texnologiya üstünlüyü, amerikalıların təhlükəsizlik və məxfilik narahatlıqlarını arxa plana atacaq qədər güclü təsir göstərir.(qaynarinfo)


