“Velosiped zolağına daxil olan avtomobilin sürücüsü sürücülük hüququndan məhrum edilməlidir” Ekspert
Pravd.az-dan alınan məlumata görə, Icma.az bildirir “Velosiped zolağına daxil olan avtomobilin sürücüsü sürücülük hüququndan məhrum edilməlidir” Ekspert.
Paytaxtda şəkilən velosiped zolaqları ilə bağlı tənqidlər var. Velosiped zolaqlarının enli olması səbəbindən tıxac zamanı sürücülər avtomobilləri ilə zolaqlara rahat daxil ola bilirlər. Bu barədə sosial şəbəkələrdə yayılan görüntülər mövzunu aktuallaşdırıb.
Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Rauf Ağamirzəyev Pravda.az-a açıqlamasında deyib ki, velosiped yolları ilə bağlı optimal həll variantı seçilib.
“Bildiyiniz kimi, 1 ildir ki, Bakıda velosiped zolağı şəbəkəsi yaradılır. Bundan əvvəl də cəhd olunmuşdu, amma şəbəkə halında deyildi. Normalda velosiped zolaqlarının küçənin hər iki istiqamətində təşkili daha məqsədəuyğundur, lakin Azərbaycanda ilk dəfə çəkildiyindən müəyyən optimal variantlara gedərək hər iki hərəkəti bir istiqamətdə təşkil etdilər. Zolaqların enli olması da məhz bununla bağlıdır, yəni onların standartı var - ikitərəfli hərəkət olan velo-zolaqlar necə olmalıdır, bufer zonası, qorunması təşkil olunmalıdır”, - o bildirib.
Ekspertin sözlərinə görə, velosiped zolaqlarına sərt nəzarət çox önəmlidir: “Biz velo-zolaq şəbəkəsini, velo icarə, dayanacaqları təşkil ediriksə, mikromobillik vasitəsilə hərəkət edənlərin sayı artırsa, onların təhlükəsizlik təminatı da, sərt nəzarət də eynilə təşkil olunmalıdır. Zolağa avtomobil daxil olduqda sürücülük hüququndan məhrumetmə ilə nəticələnməlidir. Birincisi, sürücü birbaşa kobud surətdə qaydanı pozub, ikincisi, mikromobilliklə hərəkət edənlərin həyatı üçün təhlükə yaradıb. Hər hansı vərdişlərdən danışırıqsa, hər kəsin öz yolu olmalıdır. Piyadanın yolu yoxdursa, onda sürücünün öz həyatına da, digərlərinin həyatına da təhlükə yaradacaq vərdiş formalaşacaq. Bir sözlə, mikromobillik üçün şərait yaradılmalı, bu yol da şəbəkələşib, daha təhlükəsiz olmalıdır. Əgər bunu pozurlarsa, başqa vərdişlər formalaşacaq. Bu növlərdə şərait varsa, insanlar daha çox piyada, qısa məsafəni məhz mikromobilliklə hərəkətə meyl edəcəklər. Bu da küçə-yol şəbəkəsində qısa məsafədə avtomobillə səfər etməkdən çəkindirib, alternativlərə yönləndirəcək. Biz şərait yaratmaqla yanaşı sərt nəzarəti təmin etməsək, olan infrastruktur, qaydalar da kobud sürətdə pozulacaq. Ümumiyyətlə, yol kəsmənin cəzası ağır olmalıdır. Avtomobil ona aid olmayan sahələrdə, piyada zolağında, piyada səkisində, mikrobollik, avtobus zolağında park edir və ya hərəkət edirsə, qarşısı sərt alınmalıdır. Yol kəsmək fərqli davranışların formalaşmasına bir səbəb, gələcək üçün təhdiddir”.
Aytəkin Qardaşova
![see](https://icma.az/template/assets/label.png)
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)