Yeni təmayül tədris modeli, təhsilimizdə narahatlıq doğuran repetitorluq problemini az da olsa yumşaldacaq
Icma.az bildirir, Bizimyol portalına istinadən.
Məsələ ilə bağlı Bizimyol.info xəbər portalına Təhsil İşçilərinin Həmrəyliyi Alyansının (TİHA) sədri, təhsil eksperti Əmrah Həsənli bildirib ki, bu modelin tətbiqi həm vaxt itkisinin qarşısını alınır, həm də əlavə hazırlıq ehtiyacı müəyyən qədər azalır: “Yeni təmayül tədris modelinin tətbiqi, əslində, təhsilimizin çoxdan ehtiyac duyduğu bir yanaşmadır. Çünki illərdir orta məktəbin X–XI sinif şagirdləri eyni fənləri eyni dərinlikdə öyrənməyə məcbur olurdu. Nəticədə bir çox şagird ya maraq göstərmədiyi fənlərə vaxt sərf edirdi, ya da seçmək istədiyi ixtisasa hazırlığı məktəbdən deyil, repetitor yanında aparmalı olurdu. Bu model isə şagirdlərə maraqlarına uyğun istiqamətdə dərin öyrənmə imkanı verir. Beləliklə, həm vaxt itkisinin qarşısı alınır, həm də əlavə hazırlıq ehtiyacı müəyyən qədər azalır. Bu da uzun illərdir təhsilimizdə narahatlıq doğuran repetitorluq problemini az da olsa yumşaldacaq”.
Əmrah Həsənli
Əmrah Həsənli vurğulayıb ki, pedaqoji təcrübəyə malik müəllimlərin cəlb olunması tədrisin keyfiyyətini artıracaq: “Pilot layihə olması çox vacibdir. Dövlət bu yolla yeniliyin tətbiqində çətinlikləri əvvəlcədən müşahidə edir, nəticələrə əsasən modeli təkmilləşdirir və gələcəkdə bütün məktəblərdə daha sağlam şəkildə tətbiq edir. Təhsil sahəsində hər hansı islahatın mərhələli aparılması uğur üçün əsas şərtdir. Ona görə də bu yanaşma həm çevik, həm də rasional qərar kimi dəyərləndirilə bilər.
Burada müəllim faktoru da xüsusi önəmlidir. Təmayül siniflərinə yalnız bilik və bacarığı imtahan nəticələri ilə təsdiqlənmiş, həm də pedaqoji təcrübəyə malik müəllimlərin cəlb olunması tədrisin keyfiyyətini artıracaq. Bu, müəllimlər üçün də məsuliyyəti və motivasiyanı yüksəldir. Nəticədə şagirdlər daha səmərəli təhsil alır, məktəbin nüfuzu isə artır”.
Təhsil eksperti qeyd edib ki, bu addım təhsilin inkişafına ciddi töhfə verəcək: “Bu gün təhsilimizin qarşısında duran əsas vəzifə XXI əsrin çağırışlarına uyğun gənc nəsil formalaşdırmaqdır. Təmayül sinifləri şagirdə seçim azadlığı və müəllimə peşəkar mühit, məktəbə isə nəticəyönümlü fəaliyyət imkanı yaradır. İstər dövlət siyasəti baxımından, istərsə də pedaqoji nəzəri-praktik yanaşma baxımından bu addım təhsilin inkişafına ciddi töhfə verəcək. Ən əsası isə, bu modelin geniş tətbiqi gələcəkdə repetitorluğa ehtiyacı minimuma endirəcək, məktəbin əsas rolunu daha da gücləndirəcək”.
Günel Həsənova, Bizimyol.info


