Icma.az
close
up
RU
Yerli brendlər niyə markalaşa bilmir? Marketoloq Manaf Namazov açıqladı

Yerli brendlər niyə markalaşa bilmir? Marketoloq Manaf Namazov açıqladı

Moderator.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

Marketinq müasir dövrün ən vacib və dinamik sahələrindən biridir. Təəssüf ki, ölkəmizdə marketinqin inkişafı bəzi çətinliklərlə üzləşir. Həm beynəlxalq təcrübə, həm də yerli bazarın tələbləri, həmçinin sosial və iqtisadi amillər bu sahənin sürətli inkişafını çətinləşdirir. Yeniliklərə və dəyişikliklərə uyğunlaşmaq bəzən kifayət qədər çətin olur. Buna görə də marketinqin daha da inkişaf etməsi üçün bu sahədəki inkişafın qarşısındakı maneələri aşmaq vacibdir.

Moderator.az-a danışan marketoloq Marketoloq Marat Namazov  Azərbaycanda marketinqin inkişafına mane olan bir çox səbəbləri sadalayıb.

Marketoloqun fikirincə, marketinqin inkişafına mane olan əsas səbəb şirkətlərin marketinqə yetərincə dəyər verməməsidir:

 “Bunun da  başlıca səbəbi marketinqin işinin əslində nədən ibarət olduğunu bilməmələridir. Bir çox yerli şirkətlər elə başa düşür ki, marketinq sadəcə sosial media paylaşımlarından ibarətdir. Marketinqə kifayət qədər büdcə ayırmırlar və buna bir xərc olaraq yanaşırlar. Halbuki, doğru marketinqə ayrılan büdcə xərc yox, investisiyadır. Rəhbərlik marketinqin uzunmüddətli təsirlərini dərk etmir və ani nəticə gözləyir. Bundan əlavə, təcrübəli marketoloqların sayı azdır, çünki bazar hələ tam inkişaf etməyib. Bu səbəbdən də marketinq sahəsində akademik təhsil və praktiki biliklər arasında böyük uçurum var. Xaricdə təhsil almış və ya təcrübə qazanmış peşəkarlar üçün yerli bazar yetərincə cəlbedici deyil. Başqa bir səbəb bəzi sahələrin rəqabətsiz olmasıdır və rəqabət olmadığı üçün marketinqə ehtiyac duyulmur. Bu tip şirkətlər daha çox dövlət sifarişlərinə və tanışlığa əsaslanaraq işləyir, bu da marketinqə ehtiyacı azaldır. Bəzi hallarda istehlakçı davranışlarının düzgün analiz edilməməsi, müştəri məmnuniyyəti və bazar araşdırmalarının yetərincə aparılmaması,  şirkətlərin müştəri ehtiyaclarını deyil, sadəcə öz məhsullarını tanıtmağa fokuslanması, doğru atılmayan addımlar sahənin inkişafını geri salır. Müstəqillik əldə etməyimizdən çox qısa zaman keçdiyi üçün yerli brendlərin inkişafı da ləngiyir. İstehlakçılar yerli brendlərə yox, xarici brendlərə üstünlük verirlər. Yerli brendlərdə isə markalaşma strategiyası zəif qurulur və emosional bağ yaratmaqda çətinlik çəkirlər”.

 Marketoloq hesab edir ki, problem varsa,  təbii ki, onun həlli də var. Həll yolu olaraq şirkət rəhbərləri marketinqin əhəmiyyətini başa düşməli və bu sahəyə daha çox investisiya qoymalıdırlar:

“ Yerli brendlərin tanınması və inkişafı üçün dövlət və özəl sektor birgə təşəbbüslər yaratmalıdır. Dijital marketinqin potensialı maksimum istifadə olunmalı, müştəri analitikası və data-driven strategiyalar tətbiq edilməlidir”.

Mehin Mehmanqızı

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:82
embedMənbə:https://moderator.az
archiveBu xəbər 30 Yanvar 2025 16:29 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Azərbaycanlı rəssam ABŞ də yenidən birinci oldu

13 Aprel 2025 16:02see126

Somalilend ABŞ dan tanınma qarşılığında liman və hava bazası təklif edir

13 Aprel 2025 12:26see126

Van Damm istintaq altında: Kannda 10 il əvvəl baş verən insan alveri haqqında YENİ FAKTLAR

13 Aprel 2025 06:33see124

“Yeganə məxluqam ki, özümdən başqa heç kimə...”

13 Aprel 2025 00:29see123

Suriyada silahlı qruplaşmalar silahlarını təhvil verir

12 Aprel 2025 21:19see123

Premyer Liqa: Araz Naxçıvan Kəpəz lə heç heçəyə razılaşdı

13 Aprel 2025 19:17see123

İtkin düşən azyaşlı tapıldı FOTO

12 Aprel 2025 23:13see120

Fransa 2026 cı il büdcə kəsirindən 40 milyard avro qənaət edəcək

13 Aprel 2025 17:12see120

Real Madrid 3 futbolçusunu göndərməyə qərar verdi ADLAR

13 Aprel 2025 00:00see117

Vətəndaş həkimə, yoxsa bahalı xidmətə gedir? Özəl klinikalarda qəbul qiymətləri

12 Aprel 2025 22:23see116

DOGE səmərəliliyi qeyd ediləndən aşağı ola bilər

13 Aprel 2025 23:11see116

Nazirlərin aylar sonra ilk görüşü: İrəvan nəyə çalışır?

13 Aprel 2025 09:02see116

İran AES lərin istifadəyə verilməsi prosesini sürətləndirəcək Vitse prezident

12 Aprel 2025 20:52see115

AMEA nın yubileyinə həsr olunmuş konfrans

13 Aprel 2025 04:16see114

Şirvanda 36 yaşlı qadın özünü bıçaqlayıb

13 Aprel 2025 02:16see114

Bu il əhali geyimə 2,2 milyard manat xərcləyib

12 Aprel 2025 20:46see114

Dublyor olmadan əfsanəyə çevrildi: Ölümə meydan oxuyan Cüneyt Arkın

13 Aprel 2025 02:32see113

Bu bürclər yaxın zamanda varlanacaq ÇOX AZ QALDI

13 Aprel 2025 09:18see113

Elektrikli avtomobillər qlobal istiləşmə ilə mübarizədə faydasızdır

14 Aprel 2025 07:57see112

Çində küləklə bağlı narıncı xəbərdarlıq elan edilib

14 Aprel 2025 05:53see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri