Yutuber müəllimlər: Təhsilin yeni üzləri
Icma.az bildirir, Sherg.az portalına istinadən.
Qara lövhə yox, ağ ekran uşaqların həyatının lap dərinliyindədir
“Sosial şəbəkələrdə dolaşan öyrədənlər daha çox xarici həmkarlarını imitasiya edir və bu lazımsız imitasiyaları məktəb mühitinə, sinif otağına qədər gətirib çıxarırlar”
Ağlayan şagird, bullinq görüntüləri, sinifdə oyunbazlıq edən məktəbli, qəzəbli, şagirdə zor tətbiq edən müəllim, “arxalı” direktor… Son illər bu kimi görüntülər sosial şəbəkələrin “bəzəyi”nə çevrilib. Nümunəvi, tərbiyəvi xarakterli görüntülər də olur. Məsələn, 8 martda müəllimə təndirdə bişmiş çörək hədiyyə edilməsi, müəllimin də çörəyi bölərək sinif şagirdlərinə paylamasını əsk etdirən görüntülər izləyicidə xoş təəssürat yaradır. Yaxud müəllimin gözləmədiyi halda şagirdlərinin ona gül buketi hədiyyə etməsi və sair. IX sinif şagirdlərinin buraxılış imtahanından sonra da bəzi videolar yayılıb. Maraq doğuran məktəbli 3 qızın imtahandan arzuladıqları balı toplaya bilmədikləri üçün ağladıqları görüntülərdir. Müəllim şagirdləri sakitləşdirməyə çalışır, qızlarsa ağlaya-ağlaya “müəllim, biz qarşımıza məqsəd qoymuşduq ki, maksimum 300 bal toplayacağıq, buna əmin idik. Amma 300-ə çatmadı ballarımız…” deyir. Müəllim yenə də onları sakitləşdirməyə çalışır və bildirir ki, 297, 296 bal toplamaq da hər şagirdin hünəri deyil. Toplanmış bu balla istədikləri ixtisasa yiyələnə biləcəklər. Qarşıda hələ 2 illik təhsil də var. Bu cür videogörüntülər şagirdlərin çalışqanlığının, hədəfə can atmalarının göstəricisidir. Belə nümunəvi paylaşımlar müsbət tendensiya formalaşdırır.
Təhsil eksperti Elmin Nuri hesab edir ki, təhsil verənlər də, təhsil alanlar da sosial şəbəkələrdə paylaşım edərkən ehtiyatlı və diqqətli olmalı, paylaşımın hansı effekti yaradacağını əvvəlcədən düşünüb-daşınmalıdırlar:

