Icma.az
close
up
RU
Alimlər kökün ömrü uzatdığını sübut etdilər

Alimlər kökün ömrü uzatdığını sübut etdilər

Icma.az, Lent az saytına istinadən bildirir.

Kökün qida liflərinin tərkibindəki polifenollar insan ömrünün uzanmasına kömək edə və yaşa bağlı dəyişiklikləri ləngidə bilər.

Lent.az xəbər verir ki, bu qənaətə tədqiqatın nəticələrini "Food & Function" jurnalında dərc edən alimlər gəliblər.

Təcrübələr qocalma proseslərinin öyrənilməsi üçün ən çox istifadə olunan model orqanizmlərdən olan "Caenorhabditis elegans" nematodları (qurdlar) üzərində aparılıb. Tədqiqatçılar kök sellülozasından xüsusi polifenolları ayıraraq onları qurdların yaşadığı mühitə əlavə ediblər. Nəticədə canlıların orta ömür uzunluğu 25.6% artıb.

Bundan əlavə, qurdların hərəkətliliyi yaxşılaşıb, hüceyrələrin qocalması ilə əlaqəli piqment olan lipofussinin toplanması azalıb və orqanizmdəki piy qatları əriyib.

Analizlər göstərib ki, bu birləşmələr orqanizmin stresə reaksiyası və uzunömürlülüyü ilə bağlı siqnal yollarına təsir göstərir, həmçinin enerji resurslarından daha səmərəli istifadə etməyə imkan verərək maddələr mübadiləsini nizamlayır.

Tədqiqat müəllifləri qeyd edirlər ki, burada əsas diqqət çəkən məqam kökün özü deyil, məhz qida lifləri ilə bağlı olan polifenollardır. Əvvəllər bu maddələrin sərbəst formaları ilə müqayisədə lifə bağlı formaları daha az öyrənilib. Alimlərin fikrincə, sağlam qocalma strategiyalarının hazırlanmasında belə birləşmələr kifayət qədər qiymətləndirilməmiş effektiv vasitə ola bilər.

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:115
embedMənbə:https://lent.az
archiveBu xəbər 26 İyun 2026 08:15 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see290

Ölkənin taleyini dəyişə biləcək tapıntı 6 kilometr boyunca qızıl aşkarlanıb

13 Avqust 2026 00:53see265

Livitt istefa verdi

13 Avqust 2026 00:16see229

Əmlak bazarı ilə bağlı proqnoz: Bahalaşma gözlənilir

12 Avqust 2026 12:01see224

Rusiyanın sıxılmış karbohidrogen qazı istehsal edən zavodu zədələndi

12 Avqust 2026 03:42see218

Limonlu su arıqlamağın möcüzəvi yolu deyil

12 Avqust 2026 23:23see213

Fazil Mustafa Əlövsət Əliyevin iradına cavab verib: “Tamamilə uyğunsuz bir iraddır”

12 Avqust 2026 02:00see196

“Korintians” Depayla müqaviləni yeniləməmək qərarına gəlib

12 Avqust 2026 04:10see195

Yer 7 saniyəlik cazibə qüvvəsini itirəcək Alimlər həqiqəti açıqladı

12 Avqust 2026 04:42see185

Tramp: ABŞ Ukraynaya hərbi dəstək verə biləcək AB ölkələrinə silah satır

12 Avqust 2026 04:53see182

Rumıniya kömürlə işləyən İES ləri bağlamadığı üçün Avropa fondlarını itirə bilər

12 Avqust 2026 05:17see182

İtlərin insanları necə “oxuduğu” məlum oldu

12 Avqust 2026 06:28see176

İqtisadiyyatda kim qazandı, kim uduzdu? 7 aylıq rəqəmlər

12 Avqust 2026 10:54see174

Politoloq: Naxçıvanın qarşısında böyük inkişaf imkanları açılır

12 Avqust 2026 18:18see170

57 yaşlı Ceylo yataq geyimində görüntülərini yaydı (Foto)

13 Avqust 2026 01:01see157

Avtomobil almaq istəyən şəxsi belə aldatdılar (Video)

13 Avqust 2026 01:31see152

Ulduz futbolçu ondan ötrü 1 ci arvadını boşayıb yenidən evlənib (Fotolar)

13 Avqust 2026 03:06see150

Günəş tutulmasından fərqli görüntülər FOTOLAR

13 Avqust 2026 02:53see149

Nazir: ABŞ “Amerika Qalxanı” müttəfiqlərinin hərbi potensialının gücləndirilməsinə kömək etməyə hazırdır

13 Avqust 2026 05:12see148

İraq Baş naziri ölkədə silahların yayılmasının məhdudlaşdırılmasını tapşırıb

12 Avqust 2026 03:56see146
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri