Icma.az
close
up
RU
Alimlər ömrü uzadan məhsulu AÇIQLADI

Alimlər ömrü uzadan məhsulu AÇIQLADI

Icma.az, Saglamolun saytından verilən məlumata əsaslanaraq xəbər yayır.

Britaniya və Yeni Zelandiya alimləri müəyyənləşdirib ki, sellülozla zəngin məhsulların istifadəsi ürək-damar, diabet, xərçəng, insult və digər bir çox xəstəliklərin inkişaf riskini xeyli azaldır.

Publika.az xəbər verir ki, tədqiqatçılar tərkibi sellülozla zəngin olan məhsulları açıqlayıb.

Yeni Zelandiyanın Otaqo Universiteti ilə Britaniyanın Dandi Universitetinin ekspertləri məlumat verib ki, gün ərzində 25-30 qram sellüloza qəbulu ürək və daxili orqanlarla bağlı bir çox xəstəliklərin inkişaf riskini azaldır.

“Lancet” elmi jurnalda qeyd edilib ki, insanlar gündəlik qida rasionunda lifli məhsullara az yer verdiyi üçün əziyyət çəkir. Bu da aşağı kalorili pəhrizlərin dəbdə olması və müasir dövrün qidalanması ilə bağlıdır.

Sellüloz mürəkkəb karbohidratdır. Daha çox yulaf, qara çörək, kartof, kök, mərci və almada var. Qeyd olunur ki, həmin məhsulları təzə və ya suda az bişirilmiş halda yemək olar, amma heç bir halda qızartmaq olmaz. Həm də vurğulanıb ki, bütün taxılları yemək faydalıdır, nəinki lopa və digər emal olunmuş dənli bitkilər.

Alimlərin nəticələri 58 klinik sınaq, 185 analiz və 4635 iştirakçı üzərində aparılan elmi təhlil əsasında əldə edilib. Araşdırma nəticələrinə görə, sellüloza ölüm riskini 15-30% aralığında azaldıb.

Saglamolun.Az


Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:147
embedMənbə:https://saglamolun.az
archiveBu xəbər 17 Noyabr 2024 06:04 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Trampa sui qəsd planı Pərdəarxasında kim var?

12 Avqust 2026 20:34see299

Ölkənin taleyini dəyişə biləcək tapıntı 6 kilometr boyunca qızıl aşkarlanıb

13 Avqust 2026 00:53see295

Livitt istefa verdi

13 Avqust 2026 00:16see240

Əmlak bazarı ilə bağlı proqnoz: Bahalaşma gözlənilir

12 Avqust 2026 12:01see231

Limonlu su arıqlamağın möcüzəvi yolu deyil

12 Avqust 2026 23:23see220

İqtisadiyyatda kim qazandı, kim uduzdu? 7 aylıq rəqəmlər

12 Avqust 2026 10:54see183

Politoloq: Naxçıvanın qarşısında böyük inkişaf imkanları açılır

12 Avqust 2026 18:18see180

57 yaşlı Ceylo yataq geyimində görüntülərini yaydı (Foto)

13 Avqust 2026 01:01see176

Avtomobil almaq istəyən şəxsi belə aldatdılar (Video)

13 Avqust 2026 01:31see166

Atletiko Alvaresi əvəz etmək üçün namizəd tapıb

13 Avqust 2026 00:14see163

Günəş tutulmasından fərqli görüntülər FOTOLAR

13 Avqust 2026 02:53see162

Ulduz futbolçu ondan ötrü 1 ci arvadını boşayıb yenidən evlənib (Fotolar)

13 Avqust 2026 03:06see162

Bel ağrısının səbəbi bu xəstəlik ola bilər

12 Avqust 2026 23:29see161

Nazir: ABŞ “Amerika Qalxanı” müttəfiqlərinin hərbi potensialının gücləndirilməsinə kömək etməyə hazırdır

13 Avqust 2026 05:12see158

“Apache” qəzaya uğradı Ölənlər var Video

13 Avqust 2026 04:14see157

İdman qidalarının yalançı reklamları: Təsir və fəsadları

13 Avqust 2026 04:05see156

Trampın kürəkəni Qəzza ilə bağlı danışıqlar üçün İsrailə gedir

14 Avqust 2026 01:50see156

Mahirin komandası pley offda

14 Avqust 2026 02:18see156

Toya çatmaq üçün təyyarənin arxasınca qaçdılar Video

14 Avqust 2026 03:48see154

ABŞ ın Texas ştatında hərbi helikopter qəzasında 2 nəfər ölüb

13 Avqust 2026 03:06see150
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri