AQTA nın yaradılması qida təhlükəsizliyi ilə bağlı vəziyyəti niyə dəyişmədi? EKSPERT AÇIQLADI
Sia Az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.
“Ümumiyyətlə son dövrlər qida təhlükəsizliyi sahəsində Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinin yaranması istər struktur baxımından, istərsədə qanunvericilik baxımından irəliləyişlərin olduğunu görsəkdə və bu sahəyə istər maliyyə vəsaitlərinin ayrılması, işçi heyəti, eləcədə AQTA ilə yanaşı, Qida Təhlükəsizliyi İnistutunun yaranması bu sahədə irəliləyişlərin olduğunu göstərir”. Bu sözləri SİA-ya açıqlamasında qida eksperti Məhsəti Hüseynova bildirib.

Onun sözlərinə görə, ancaq bu sahədə çatışmazıqlar çoxdur: “Çünki bizə Qida Təhlükəsizliyi Hərəkatı olaraq hər gün müxtəlif şikayətlər daxil olur. Bu şikayətlər əsasən qida məhsullarının vaxtının keçməsi, etiket məlumatlarında bəzən məhsulun tərkibinin doğru şəkildə göstərilməməsi, eyni zamanda allergen maddələrin göstərilməməsi və ictimai iaşə obyektlərində, xüsusi ilədə küçə yeməklərinin satışını təşkil edən dönərxanalarda və böyük restoranlarda kütləvi şəkildə zəhərlənmələrin sayının çoxalması bu sahədə boşluqların olduğunu göstərir.
Qida təhlükəsizliyi ilə bağlı görülən işlər intensiv aparılmalıdır. Zəhərlənmə halının baş verdiyi restoranlarla bağlı tədbirlər görülsədə, qısa zaman ərzində həmin restoranlarda eyni hal təkrar baş verir. Hesab edirəm ki, cərimələr mütləq artırılmalıdır və həmin müəssisə yenidən açılmadan öncə bütün qaydalara uyğun olmadan açılmasına icazə verilməməlidir. Əks halda təbiiki insanların sağlamlığı təhlükə altında olur. AQTA tərəfindən mütamadi monitorinqlər aparılsada, təssüfki bu monitorinqlər bütün məhsulları əhatə etmir. Məsələn, satışda olan su məhsulları və ət və ət məhsulları və s. məhsullardan götürülən analizlərin nəticələri özünü doğrultmur. Analizlərdə insan sağlamlığına zərər vura biləcək hallar aşkarlanır.
Agentlik tərəfindən həmin məhsulların partiyası və istehsal tarixləri açıqlansada, müəyyən bir vaxtdan sonra həmin hallar yenidən təkrarlanır. Bütün bunlar nəzarətin yetərli olmadığını göstərir. İctimai nəzarət və ictimai şuralarında fəaliyyəti çox zəifdir. Hər bir istehlakçı xoşagəlməz hallarla qarşılaşdıqda həm hərakatın qaynar xəttinə, həmdə AQTA-nın qaynar xəttinə müraciət etməlidir. Hər bir şikayət öz həllini tapdıqda sahibkarlarda belə halların olmamasına çalışacaq”.
İlkin Məmmədkərimov


