Aşıq sazı köynəyindən çıxardı, döyrə vurub girdi meydana...
Aznews.az saytından alınan məlumata görə, Icma.az bildirir.

"Aşıq sazı köynəyindən çıxardı, döyrə vurub girdi meydana..." Heykəldə "donan" an budur". Bu barədə Aznews.az analitik-informasiya portalının baş redaktoru Taleh Şahsuvarlı öz Facebook səhifəsində yazıb. Aşıq Ələsgərə qoyulan heykəllə bağlı müzakirələrə qoşulan Baş redaktor bir neçə məqama diqqət çəkib:
- "Ələsgərəm, hər elmdən halıyam" deyən Aşıq yazıb-oxumaq bilmirdi. Onun elmi güclü hafizəsi hesabına xalqın şifahi yaddaşı hesabına formalaşmışdı.
- Aşıq Ələsgər xaraktercə mətin, görkəmcə xarizmatik, auraca güclü, iri cüssəli bir insan idi. Açıq sözlü idi.
- Solaxay idi.
- Doğulduğu Ağkilsə kəndinin əhalisi Güney Azərbaycan mənşəli idi.
- Gec evlənmişdi, həyat yoldaşı Kəlbəcərin Yanşaq kəndindən idi. Daha sonra bir neçə il bu kənddə yaşadı, amma sonra öz obasına döndü.
- Şaman idi. Ona görə də "haqq aşığı" hesab olunurdu.
- Heykəldə sazın sinəsi səmaya baxır. Bu sazın və aşığın səmaviliyini simgələyir.
- Aşıq sazın bütün simlərinə toxunur. Bu, "Dilqəmidən Müxəmməsə" anlamı verir və Aşıq Ələsgərin məharətinə, ustadlığına işarə edir.
- Aşığın siması oğlu Aşıq Talıba bənzədilib, bu, Ələsgərin gerçək fiziki görsənişinə ən yaxın olan versiyadır.
- Simada aşıq özünə qapanıb, bu aşığın öz dünyasında olduğunu əks etdirir.
- Aşığın ayaqları yerə bərk basılıb, eyni zamanda, irəli dirəklənib. Bu, torpağa bağlılıq və qayıdışı simgələyir".


