Icma.az
close
up
RU
Attestat və imtahan arasındakı uçurum: Qiymətləndirmədəki kəskin fərq nə ilə bağlıdır?

Attestat və imtahan arasındakı uçurum: Qiymətləndirmədəki kəskin fərq nə ilə bağlıdır?

Icma.az, Sfera.az portalına istinadən məlumat yayır.

Əla attestatla məktəbi bitirən abituriyentlərin 3,95 faizinin qəbul imtahanında 200 baldan aşağı nəticə göstərməsi ictimaiyyətdə ciddi suallar doğurub. Bu nəticə məktəbdaxili qiymətləndirmə sisteminin obyektivliyi və etibarlılığı ilə bağlı yeni müzakirələrə səbəb olub.

Məsələ ilə bağlı Sfera.az-a açıqlama verən təhsil eksperti Rizvan Fikrətoğlu bildirib ki, bu göstərici məktəblərdə qiymətləndirmə sistemindəki sistematik uyğunsuzluqların əlamətidir: 


“Əgər əla attestat alan məzunların 3,95 faizi cəmi 200 baldan aşağı nəticə göstərirsə, bu, ciddi problemdir. Bu, o deməkdir ki, məktəbdə verilən qiymətlərlə real bilik səviyyəsi arasında kəskin fərq var. Belə bir vəziyyət məktəbdaxili qiymətləndirmədə obyektivlik və şəffaflığın pozulduğunu göstərir”.

Ekspertin sözlərinə görə, bu uyğunsuzluq məktəblərdə qiymətlərin şişirdilməsi, qeyri-obyektiv yanaşmalar və müxtəlif təzyiqlərin nəticəsi ola bilər:

“Məktəblərdə qiymətləndirmə hansı meyarlara əsaslanır? Əla attestat hansı kriteriyalarla verilir? Bu suallar cavabsızdır. Bəzən müəllimlərə və məktəb rəhbərlərinə müxtəlif təzyiqlər olur – valideynlərdən, statistik göstəriciləri qorumaq istəyən rəhbərlikdən və s. Nəticədə süni şəkildə qiymətlər artırılır. Bu isə sistemin etibarlılığına zərbə vurur”.

R.Fikrətoğlu hesab edir ki, bu problemi aradan qaldırmaq üçün məktəbdaxili qiymətləndirmə sistemi təkmilləşdirilməli, onun üzərində nəzarət və monitorinq gücləndirilməlidir:

“Məktəblərdə qiymətləndirmə mexanizmi yenidən qurulmalı, monitorinq sistemləri tətbiq edilməlidir. Bu prosesdə müstəqil müşahidəçilər, yaxud elektron platformalardan istifadə oluna bilər. Məktəblərin qiymətləndirmə üzrə illik hesabatları hazırlanmalıdır ki, verilən qiymətlərlə qəbul imtahanı nəticələri müqayisə edilərək obyektivlik səviyyəsi ölçülsün”.

Ekspert hesab edir ki, yalnız illik nəticələrə əsaslanan qiymətləndirmə sistemi kifayət etmir və attestat qiymətləri daha geniş qiymətləndirmə modellərinə əsaslanmalıdır:

“Attestat qiymətləri yalnız il ərzindəki şagirdin dərsə davamiyyəti və müəllim rəyi ilə deyil, yekun və diaqnostik imtahanlarla ölçülməlidir. Eyni zamanda, məktəblər üzrə "obyektivlik indeksi" tərtib olunmalıdır. Bu indeks məktəbin verdiyi qiymətlərlə həmin şagirdlərin dövlət imtahanlarında əldə etdiyi nəticələrin uyğunluğunu göstərə bilər”.

Mütəxəssis müəllim və məktəb rəhbərlərinin bu sahədə məsuliyyətini də artırmağın vacib olduğunu vurğulayır:

“Əgər bir məktəbdə mütəmadi olaraq yüksək qiymətlər verilir, amma həmin məktəbin məzunları qəbul imtahanında zəif nəticə göstərirsə, bu, ciddi inzibati və peşəkar qiymətləndirməyə səbəb olmalıdır. Müəllimlər və rəhbərlər bilirlər ki, qiymətləndirmə həm də şagirdin haqqıdır. Bu haqq heç bir halda kəsilməməli, əksinə qorunmalıdır”.

Ekspert əlavə edib ki, bəzi hallarda əks situasiyalar da olur, yəni şagird məktəbdə zəif qiymət alır, lakin qəbul imtahanında yüksək nəticə göstərir. Bu da məktəblərdəki subyektiv yanaşmanın başqa bir formasıdır:

“Bəzən müəllimlər şəxsi münasibətlərə görə qiymətləri kəsə bilər. Məsələn, əgər şagird həmin müəllimin hazırlığına getmirsə, qiymətdə qərəz ola bilir. Bu hallar da araşdırılmalıdır. Qiymətləndirmə şəxsi münasibətə deyil, şagirdin real bilik və bacarığına əsaslanmalıdır”.

R.Fikrətoğlu onu da qeyd edib ki, qiymətləndirmə sistemindəki bu nöqsanlar təkcə ayrı-ayrı şagirdlərə yox, ümumilikdə təhsil sisteminin etibarlılığına zərbə vurur:

“Əgər məktəbdaxili qiymətləndirmə ilə qəbul imtahanı nəticələri arasında fərq varsa, bu, təhsil sistemində saxta uğur görüntüsü formalaşdırır. Təhsil yalnız statistika üçün deyil, real bilik və bacarığa əsaslanmalıdır”.

Bəsti Rəfizadə

Sfera.az

Hadisənin gedişatını izləmək üçün Icma.az saytında ən son yeniliklərə baxın.
seeBaxış sayı:43
embedMənbə:https://sfera.az
archiveBu xəbər 04 İyun 2025 11:20 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Ukraynadakı müharibə heç kimin vecinə deyil Conson

20 İyul 2025 01:14see123

Zuğulba şosesində avtomobildə baş verən yanğın sıxlığa səbəb olub

20 İyul 2025 00:19see121

Konqo hökuməti ilə M23 qruplaşması sülh sazişi ilə bağlı razılığa gəlib

20 İyul 2025 02:30see117

Enerji içkiləri canlandırır, lakin nəticəsiz deyil...

19 İyul 2025 20:05see116

Gürcüstanda üç Türkiyə vətəndaşı saxlanılıb Qırmızı bülletenlə axtarışda olublar

19 İyul 2025 16:28see116

Böyük Britaniyada Qanqster nənə həbs edildi: 100 milyon dollar, bir tondan artıq narkotik İTTİHAMI

20 İyul 2025 01:49see116

20 il komada qalan şahzadə öldü FOTOLAR

20 İyul 2025 09:29see115

Rusiyanın strateji səhvi: Bakı da uzaqlaşır Vaşinqton Post

20 İyul 2025 08:02see113

ABŞ konqresmeni ofisində infarktdan öldü

19 İyul 2025 23:54see113

Prezident: Azərbaycan ekoloji baxımdan çox düzgün mövqe seçmiş ölkədir

19 İyul 2025 17:40see113

“Ölkəmizdə risklərin daxili mənbələri yoxdur”

19 İyul 2025 23:24see113

32 kilometrdə toqquşan MARAQLAR

20 İyul 2025 15:01see113

Sabahın havası meteohəssas insanlar üçün əlverişsizdir

20 İyul 2025 14:05see112

Rusiyada avtobusun uçuruma yuvarlanması nəticəsində 14 nəfər ölüb

21 İyul 2025 02:29see112

Reytinq turnirində daha 2 medal

20 İyul 2025 00:18see112

Bakıda möcüzəli göl insanlar axın edir VİDEO

20 İyul 2025 21:54see112

Atletiko nun qapıçısı növbəti mövsümə bu klubda başlayacaq RƏSMİ

20 İyul 2025 17:02see111

Əli Laricani Kremldə: Putinlə söhbətin mövzusu nə olub?

20 İyul 2025 17:47see110

Ukraynada hökumət dəyişikliyi ABŞ ın istəyi ilə olub

20 İyul 2025 10:10see110

800 illik əfsanəni bir sözün düzəldilməsi tamamilə dəyişdi

20 İyul 2025 21:48see110
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri