Avropa Komissiyası “TikTok”u rəqəmsal reklam qaydalarını pozmaqda ittiham edir
Azertag saytından əldə olunan məlumata görə, Icma.az məlumat yayır.
Berlin, 15 may, AZƏRTAC
Avropa Komissiyası sosial media platforması “TikTok”un Avropa İttifaqının rəqəmsal reklam qaydalarını pozduğunu bəyan edib.
AZƏRTAC Almaniyanın “Welt” televiziyasına istinadla xəbər verir ki, Komissiyanın açıqlamasında “TikTok”un Aİ qanunvericiliyinin tələblərinə zidd olaraq istifadəçilərə təqdim olunan reklamlarla bağlı şəffaflıq prinsiplərinə əməl etmədiyi bildirilib. Həmçinin qeyd olunub ki, şirkət indiyədək reklam elanlarına dair kifayət qədər ətraflı və funksional məlumat bazası təqdim etməyib. Məlumatların məhdudluğu səbəbindən hansı reklamın kim tərəfindən maliyyələşdirildiyi və hansı istifadəçi qruplarının hədəf alındığı qeyri-müəyyən qalır.
Avropa Komissiyası, həmçinin “TikTok”un reklam arxivindəki axtarış sisteminin zəif olduğunu və bu səbəbdən alətin ictimai və elmi dəyərinin azaldığını vurğulayıb. Rəqəmsal məsələlər üzrə komissar Henna Virkkunen bildirib ki, vətəndaşların sosial mediada qarşılaşdıqları mesajların arxasında kimin dayandığını bilməsi onların fundamental hüququdur. Komissiya hesab edir ki, funksional reklam bazası saxta və manipulyativ məzmunun aşkara çıxarılması, o cümlədən seçkilər dövründə dezinformasiyanın qarşısının alınması baxımından həyati əhəmiyyət daşıyır.
Qeyd edək ki, Avropa Komissiyası “TikTok” qarşı ötən il Rumıniyada keçirilən prezident seçkiləri zamanı seçki qanunvericiliyinin pozulması, eləcə də azyaşlıların platformada zorakı və asılılıq yaradan məzmunlardan qorunması ilə bağlı paralel araşdırmalar aparır. Bu ittihamlar təsdiqini taparsa, “TikTok”a qarşı ciddi maliyyə sanksiyaları tətbiq oluna bilər.
Elvin Mövsüm
AZƏRTAC-ın xüsusi müxbiri
Berlin


