Avtobus zolaqları tıxacla mübarizədə necə effekt verəcək? PLAN İŞƏ DÜŞÜB
Icma.az, Avtosfer saytına istinadən bildirir.
Bakıda avtobus zolaqlarının artırılması planlı şəkildə həyata keçirilir. Zolaqlar tıxacla mübarizənin üsullarından biridir. Bu gün zolaqlar tıxacı azalda bilməsə də, yaxın gələcəkdə effektivliyi görəcəyik. Çünki avtobuslar zolaqda daha sürətli hərəkət etdikcə tıxacda qalanlar şəxsi avtomobildən imtina edib ictimai nəqliyyata üz tutanlar çoxalacaq. O zaman görəcəyik ki, avtobus zolaqları tıxaca necə təsir etmiş oldu”.
Avtosfer.az xəbər verir ki, bu sözləri nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Elməddin Muradlı deyib.
Onun sözlərinə görə, gələcəkdə xəttə yeni avtobuslar buraxılacaqsa və sərnişinlərin rahatlığı təmin ediləcəksə, onlar istədikləri ünvana vaxtında çatacaqsa bu zaman avtobus zolaqlarının artırılması daha da geniş vüsət alacaq:
“Zolaqlar sadəcə avtobusların vaxtında fasiləsiz şəkildə ünvana çatması üçün yaradılıb. Onlar gələcəkdə tıxaca hər hansı bir təsir göstərə bilər: məsələn, insanlar baxıb görəcəklər ki, avtobusların sayı artıb, rahatdır, təzədir, yayda kondisioneri var, qışda insanlar soyuqdan əziyyət çəkmir, o zaman yavaş yavaş şəxsi avtomobillərindən imtina edib ictimai nəqliyyata üstünlük verəcəklər. Yəni maşında oturub saatlarla tıxacda qalmaqdansa, ictimai nəqliyyatı seçəcəklər. Bu, gələcəyə doğru planlanan bir strategiyadır".
Elməddin Muradlı onu da bildirib ki, hazırda bəzən avtobus zolağının çəkilməsi ilə tıxac problemini dərhal həll edilməli olduğunu düşünənlər var. Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, bütün bunlar dərhal həll ediləsi məsələ deyil. 15 ildir üst-üstə yığılan problemi 3 ilə həll etmək mümkün olmur.
“Bu, doğru anlayış deyil. Yəni fiziki olaraq da düzgün qiymətləndirilən məsələ deyil. Sadəcə ictimai nəqliyyat üçün bu zolaqlar olmalıdır, yaradılmalıdır və yaradılır da. Çünki avtobuslar kütləvi sərnişindaşıma fəaliyyəti göstərən nəqliyyat növləridir və onlar fasiləsiz hərəkət etməlidir”.
Ekspert qeyd edib ki, Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi mümkün variantlarla avtobus parkını 2200-ə çatdıra bilib. Amma onların 50 faizi yenilənməlidir. Və ən vacib məsələ budur ki, ümumi say 2800-dən yuxarı olmalıdır.
“Hazırda bu istiqamətdə müəyyən təkliflər hazırlanıb, ciddi işlər görülür. Hədəf budur ki, bütün daşıyıcılar inkişaf etsin və ölkəyə yeni avtobuslar alıb gətirə bilsinlər. Eyni zamanda, Azərbaycanda avtobus istehsalına başlanılacaq ki, bu da avtobus parkının daha sürətli yenilənməsinə təkan verəcək. Park tam formalaşandan sonra görəcəyik ki, şəhərdə şəxsi avtomobillərin sayı azalır, insanlar ictimai nəqliyyata üz tutur. Şəhər mərkəzində daha çox piyadaların və ictimai nəqliyyatın hərəkətini görmək üçün planlı işlər görülür”.

