Icma.az
close
up
RU
Menu

Təcili: İrəvanda fəlakət xəbərdarlığı edildi Təhlükəli vəziyyət

Vəkil siyasətə yox, hüquqa əsaslanıb qərar verməlidir

Bakı 23° C USD 1.700 EUR 1.968 TRY 0.041 GEL 0.627 RUB 0.021 UAH 0.041 Əsas xəbərlər Son xəbərlər Siyasət İqtisadiyyat Cəmiyyət İdman Mədəniyyət Dünya Analitika Multimedia Türkiyə və Suriya təhlükəsizlik sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edəcək

Mədəniyyət Nazirliyində yoxlamalar: 8 milyon vəsait...

MDB üzvləri Azərbaycan təcrübəsindən yararlanmalıdır ŞƏRH

PSJ yenidən vahid lider oldu

Qadınlar 50 yaşdan sonra niyə boşanır? Səbəb məlum oldu

Ukrayna 1400 km dən neft emalı zavodunu vurdu KONKRET

Kişilərdə cinsi zəifliyin səbəbləri bunlardır Seksoterapevt AÇIQLADI

Media: Pakistan ordusu Əfqanıstanla sərhəddə 19 nəzarət buraxılış məntəqəsini ələ keçirib

Toral Bayramov: “Əlimizdən gələni etməyə çalışdıq” MÜSAHİBƏ

Nigeriya millisini daşıyan təyyarə Anqolaya məcburi eniş edib

Pəhriz beyin sağlamlığını qorumağa kömək edir

Rusiyada Türkiyə təyyarəsi ilə mikroavtobus toqquşdu

“Slow Food International”ın prezidenti: “Terra Madre” təşəbbüsü qlobal hərəkatın bir hissəsidir

Taliban milyardlarla dollarlıq hərbi texnikanı ələ keçirib

Hava ilə bağlı xəbərdarlıq edildi: Leysan, dolu...

Amerika qoşunları birbaşa Fələstin anklavına yerləşdirilməyəcək

Sükut andı : Bəşər Əsəd saatlarla “Moskva Siti”də onlayn oyunlar oynayır

Təkcə gənclər yox: Yaşlılar da ölümcül dozadan ÖLÜR

Az istifadə edənlər 1 manat, çox istifadə edənlər 25 qəpik gedişhaqqı ödəsin Yeni təklif

Az istifadə edənlər 1 manat, çox istifadə edənlər 25 qəpik gedişhaqqı ödəsin Yeni təklif

Yeniavaz saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.


Son zamanlar mediada və sosial şəbəkələrdə Bakıda ictimai nəqliyyatda gediş haqlarının dəyişdirilməsi ilə bağlı müzakirələr aparılır.
Yeniavaz.com
xəbər verir ki, müzakirələr zamanı bir çox insan hazırda tətbiq olunan sabit tarif sisteminin dəyişdirilməsini təklif edir.
Qeyd edək ki, hazırda metro və avtobuslarda sabit tarif tətbiq olunur. Sərnişinlər ictimai nəqliyyatdan çox, ya da az istifadə etməsindən asılı olmayaraq 50 qəpik gedişhaqqı ödəyirlər.
Onu da bildirək ki, hazırda dünyanın əksər ölkələrində, o cümlədən də region ölkələrində ictimai nəqliyyatda diferensial tariflər tətbiq olunur. Sabit tarifdən fərqli olaraq diferensial tariflərdə sərnişinlər gediş sayına görə fərqli ödənişlər edirlər.
Mövzu ilə bağlı Yeniavaz.com-a açıqlama verən iqtisadçı-ekspert Allahverdi Aydın bildirir ki, hazırkı 50 qəpiklik sabit gedişhaqqı sadə olsa da, həm sərnişinlərin, həm də daşıyıcı şirkətlərin maraqlarına tam cavab vermir:
“Diferensial tarif isə həm səmərəli olması, həm də ədalətli ödəniş prinsipi baxımından daha uyğun görünür. Əgər diferensial tarifə keçmək qərarı verilərsə, birdəfəlik gedişhaqqını 1 manata qaldırmaq olar. Əvəzində aylıq, illik kartlar, həmçinin tələbə və şagirdlər üçün güzəştli tariflər müəyyən etmək mümkündür. Məsələn, ayda 120 gedişə imkan verən kartı 48 manata təklif etmək olar. Belə olarsa, bir gedişin qiyməti 40 qəpik olacaq. Yaxud ildə 1 100 gedişə imkan verən kartı 330 manata təklif etmək olar ki, bu zaman hər gediş 30 qəpiyə bərabər olacaq. Tələbə və şagirdlər üçün isə ildə 800 gedişə imkan verən karta təxminən 200 manat qiymət təyin etmək olar. Bu zaman bir gedişin qiyməti təxminən 25 qəpik olacaq. Belə olarsa, aylıq kartla gündə 4 dəfə, illik kartla isə gündə 3 dəfə ictimai nəqliyyatdan istifadə etmək olar. Tələbə və şagirdlər isə 9 ay ərzində 25 qəpiklik gedişhaqqı ilə gündə 3 dəfə avtobus və metroya minə bilərlər”.

Allahverdi Aydın
Ekspert bildirir ki, son rəsmi açıqlamalar Bakıda ictimai nəqliyyatdan il ərzində 1,1 milyard sərnişinin istifadə etdiyini göstərir:
“Mövcud sabit tariflərlə hesablayanda, bu, daşıyıcı şirkətlər üçün təxminən 550 milyon manat illik gəlir deməkdir. Sərnişinlərin təxminən 60 faizinin ictimai nəqliyyatdan gündəlik istifadə etdiyini nəzərə alsaq, onlar əsasən aylıq və illik kartlara üstünlük verəcək. Nəticədə onlar daha ucuz qiymətə gediş imkanı əldə edəcəklər. Məsələn, bir vətəndaş hazırda gündə 4 dəfə avtobus və metroya minirsə, 50 qəpiklik tariflə ayda 60 manat ödəyir. Yeni sistemdə isə 48 manat ödəyəcək və ildə 144 manat qənaət etmiş olacaq. Digər tərəfdən, ictimai nəqliyyatdan vaxtaşırı istifadə edən vətəndaşlar əsasən birdəfəlik ödəniş edəcək. Onlar üçün qiymət 50 qəpikdən 1 manata qalxacaq. Əgər kimsə ayda cəmi 10 dəfə minirsə, indiki halda 5 manat ödəyir, amma yeni sistemdə bu, 10 manat olacaq”.
Allahverdi Aydın bildirir ki, diferensial tarifə keçilərsə, daşıyıcı şirkətlərin də ümumi gəliri artacaq:
“Çünki vaxtaşırı istifadə edən sərnişinlər əvvəlkindən iki dəfə çox ödəyəcəklər. Gündəlik istifadəçilər isə ucuzlaşmadan faydalansa da, onların sabit müştəri olması şirkətlər üçün sabit gəlirlər deməkdir. Diferensial tarif tətbiq olunarsa, daşıyıcı şirkətlərin illik gəlirləri təxminən 650 milyon manata çata bilər. Bu, indiki 550 milyon manatdan ən azı 100 milyon manat çoxdur”.
Ekspert onu da əlavə etdi ki, diferensial tarif sistemi ədalət prinsipinə daha uyğundur:
“Kim bir xidmətdən daha çox istifadə edirsə, o, bu xidməti daha ucuz qiymətə əldə etməlidir. Kim az istifadə edirsə, o, daha çox ödəməlidir. Bu, dünyada tətbiq olunan diferensial nəqliyyat tariflərinin əsas məntiqidir”.
Elnur Əli
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:99
embedMənbə:https://yeniavaz.com
archiveBu xəbər 28 Avqust 2025 12:20 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Təcili: İrəvanda fəlakət xəbərdarlığı edildi Təhlükəli vəziyyət

11 Oktyabr 2025 13:01see758

Vəkil siyasətə yox, hüquqa əsaslanıb qərar verməlidir

11 Oktyabr 2025 12:04see559

Bakı 23° C USD 1.700 EUR 1.968 TRY 0.041 GEL 0.627 RUB 0.021 UAH 0.041 Əsas xəbərlər Son xəbərlər Siyasət İqtisadiyyat Cəmiyyət İdman Mədəniyyət Dünya Analitika Multimedia Türkiyə və Suriya təhlükəsizlik sahəsində əməkdaşlığı müzakirə edəcək

11 Oktyabr 2025 17:27see422

Mədəniyyət Nazirliyində yoxlamalar: 8 milyon vəsait...

12 Oktyabr 2025 08:18see263

MDB üzvləri Azərbaycan təcrübəsindən yararlanmalıdır ŞƏRH

11 Oktyabr 2025 08:35see202

PSJ yenidən vahid lider oldu

11 Oktyabr 2025 16:12see189

Qadınlar 50 yaşdan sonra niyə boşanır? Səbəb məlum oldu

12 Oktyabr 2025 00:17see160

Ukrayna 1400 km dən neft emalı zavodunu vurdu KONKRET

11 Oktyabr 2025 16:01see149

Kişilərdə cinsi zəifliyin səbəbləri bunlardır Seksoterapevt AÇIQLADI

11 Oktyabr 2025 12:32see147

Media: Pakistan ordusu Əfqanıstanla sərhəddə 19 nəzarət buraxılış məntəqəsini ələ keçirib

12 Oktyabr 2025 06:59see144

Toral Bayramov: “Əlimizdən gələni etməyə çalışdıq” MÜSAHİBƏ

11 Oktyabr 2025 14:06see133

Nigeriya millisini daşıyan təyyarə Anqolaya məcburi eniş edib

12 Oktyabr 2025 02:10see130

Pəhriz beyin sağlamlığını qorumağa kömək edir

11 Oktyabr 2025 09:33see129

Rusiyada Türkiyə təyyarəsi ilə mikroavtobus toqquşdu

12 Oktyabr 2025 19:48see129

“Slow Food International”ın prezidenti: “Terra Madre” təşəbbüsü qlobal hərəkatın bir hissəsidir

11 Oktyabr 2025 17:29see128

Taliban milyardlarla dollarlıq hərbi texnikanı ələ keçirib

12 Oktyabr 2025 02:49see127

Hava ilə bağlı xəbərdarlıq edildi: Leysan, dolu...

12 Oktyabr 2025 17:28see125

Amerika qoşunları birbaşa Fələstin anklavına yerləşdirilməyəcək

11 Oktyabr 2025 18:23see123

Sükut andı : Bəşər Əsəd saatlarla “Moskva Siti”də onlayn oyunlar oynayır

11 Oktyabr 2025 23:40see121

Təkcə gənclər yox: Yaşlılar da ölümcül dozadan ÖLÜR

12 Oktyabr 2025 17:00see121
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri