Icma.az
close
up
RU
Menu

Gözəllik: Keçmişdən bu günə, əbədi axtarış Məryəm Bağırova yazır

Qarabağ la matçda adi vəziyyətdən qol buraxdıq Robbi Kin

“İşğaldan azad olunmuş ərazilərdə şəhərsalma məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2021 ci il 12 avqust tarixli 1423 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi barədəAzərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

Bu şəhərdə heyvanlar insanlardan yaxşı yaşayır...

Smartfonlar təhlükəli mikrobların mənbəyidir Ehtiyatlı olun

Çin avtomobilləri hansı yanacaqla sürülməlidir? Yaranan problemlərin səbəbləri

Dünya Bankı yenidənqurma üçün Livana 250 milyon dollar kredit ayırır

Xocalı sakinlərinə əkin üçün torpaq icarəyə verilib

Xəstəlikdən əziyyət çəkən məşhur aktyor Bryus Uillis ailəsindən ayrıca evə yerləşdirildi

Şəhid media nümayəndələrinin medalları ailələrinə təqdim edildi

Kolumbiyada insan nəslinin əvvəllər məlum olmayan qolu aşkar edilib

Komitə sədrindən Zatulinə SƏRT CAVAB

MY nin ulduzu “Çelsi”yə keçir

Ruben Vardanyanın məhkəməsinin növbəti iclasının vaxtı açıqlanıb

Xaricdə təhsil elanları ilə bağlı rəsmi XƏBƏRDARLIQ

Leyla və Arzu Əliyevalar Şamaxıda olublar

Çempionlar Liqasının 3 debütantı: onlar kimlərdir və Avropada necə sensasiya yaratdılar?

Hacıqabulda sakinlər qurdlu su içirlər? ŞİKAYƏT

Bu il Azərbaycanda sahələr üzrə verilmiş lisenziyaların sayı açıqlanıb

Enrikenin dördüncü övladı olacaq

Az istifadə edənlər 1 manat, çox istifadə edənlər 25 qəpik gedişhaqqı ödəsin Yeni təklif

Az istifadə edənlər 1 manat, çox istifadə edənlər 25 qəpik gedişhaqqı ödəsin Yeni təklif

Yeniavaz saytından verilən məlumata görə, Icma.az xəbər verir.


Son zamanlar mediada və sosial şəbəkələrdə Bakıda ictimai nəqliyyatda gediş haqlarının dəyişdirilməsi ilə bağlı müzakirələr aparılır.
Yeniavaz.com
xəbər verir ki, müzakirələr zamanı bir çox insan hazırda tətbiq olunan sabit tarif sisteminin dəyişdirilməsini təklif edir.
Qeyd edək ki, hazırda metro və avtobuslarda sabit tarif tətbiq olunur. Sərnişinlər ictimai nəqliyyatdan çox, ya da az istifadə etməsindən asılı olmayaraq 50 qəpik gedişhaqqı ödəyirlər.
Onu da bildirək ki, hazırda dünyanın əksər ölkələrində, o cümlədən də region ölkələrində ictimai nəqliyyatda diferensial tariflər tətbiq olunur. Sabit tarifdən fərqli olaraq diferensial tariflərdə sərnişinlər gediş sayına görə fərqli ödənişlər edirlər.
Mövzu ilə bağlı Yeniavaz.com-a açıqlama verən iqtisadçı-ekspert Allahverdi Aydın bildirir ki, hazırkı 50 qəpiklik sabit gedişhaqqı sadə olsa da, həm sərnişinlərin, həm də daşıyıcı şirkətlərin maraqlarına tam cavab vermir:
“Diferensial tarif isə həm səmərəli olması, həm də ədalətli ödəniş prinsipi baxımından daha uyğun görünür. Əgər diferensial tarifə keçmək qərarı verilərsə, birdəfəlik gedişhaqqını 1 manata qaldırmaq olar. Əvəzində aylıq, illik kartlar, həmçinin tələbə və şagirdlər üçün güzəştli tariflər müəyyən etmək mümkündür. Məsələn, ayda 120 gedişə imkan verən kartı 48 manata təklif etmək olar. Belə olarsa, bir gedişin qiyməti 40 qəpik olacaq. Yaxud ildə 1 100 gedişə imkan verən kartı 330 manata təklif etmək olar ki, bu zaman hər gediş 30 qəpiyə bərabər olacaq. Tələbə və şagirdlər üçün isə ildə 800 gedişə imkan verən karta təxminən 200 manat qiymət təyin etmək olar. Bu zaman bir gedişin qiyməti təxminən 25 qəpik olacaq. Belə olarsa, aylıq kartla gündə 4 dəfə, illik kartla isə gündə 3 dəfə ictimai nəqliyyatdan istifadə etmək olar. Tələbə və şagirdlər isə 9 ay ərzində 25 qəpiklik gedişhaqqı ilə gündə 3 dəfə avtobus və metroya minə bilərlər”.

Allahverdi Aydın
Ekspert bildirir ki, son rəsmi açıqlamalar Bakıda ictimai nəqliyyatdan il ərzində 1,1 milyard sərnişinin istifadə etdiyini göstərir:
“Mövcud sabit tariflərlə hesablayanda, bu, daşıyıcı şirkətlər üçün təxminən 550 milyon manat illik gəlir deməkdir. Sərnişinlərin təxminən 60 faizinin ictimai nəqliyyatdan gündəlik istifadə etdiyini nəzərə alsaq, onlar əsasən aylıq və illik kartlara üstünlük verəcək. Nəticədə onlar daha ucuz qiymətə gediş imkanı əldə edəcəklər. Məsələn, bir vətəndaş hazırda gündə 4 dəfə avtobus və metroya minirsə, 50 qəpiklik tariflə ayda 60 manat ödəyir. Yeni sistemdə isə 48 manat ödəyəcək və ildə 144 manat qənaət etmiş olacaq. Digər tərəfdən, ictimai nəqliyyatdan vaxtaşırı istifadə edən vətəndaşlar əsasən birdəfəlik ödəniş edəcək. Onlar üçün qiymət 50 qəpikdən 1 manata qalxacaq. Əgər kimsə ayda cəmi 10 dəfə minirsə, indiki halda 5 manat ödəyir, amma yeni sistemdə bu, 10 manat olacaq”.
Allahverdi Aydın bildirir ki, diferensial tarifə keçilərsə, daşıyıcı şirkətlərin də ümumi gəliri artacaq:
“Çünki vaxtaşırı istifadə edən sərnişinlər əvvəlkindən iki dəfə çox ödəyəcəklər. Gündəlik istifadəçilər isə ucuzlaşmadan faydalansa da, onların sabit müştəri olması şirkətlər üçün sabit gəlirlər deməkdir. Diferensial tarif tətbiq olunarsa, daşıyıcı şirkətlərin illik gəlirləri təxminən 650 milyon manata çata bilər. Bu, indiki 550 milyon manatdan ən azı 100 milyon manat çoxdur”.
Ekspert onu da əlavə etdi ki, diferensial tarif sistemi ədalət prinsipinə daha uyğundur:
“Kim bir xidmətdən daha çox istifadə edirsə, o, bu xidməti daha ucuz qiymətə əldə etməlidir. Kim az istifadə edirsə, o, daha çox ödəməlidir. Bu, dünyada tətbiq olunan diferensial nəqliyyat tariflərinin əsas məntiqidir”.
Elnur Əli
Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:83
embedMənbə:https://yeniavaz.com
archiveBu xəbər 28 Avqust 2025 12:20 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Gözəllik: Keçmişdən bu günə, əbədi axtarış Məryəm Bağırova yazır

28 Avqust 2025 09:03see1098

Qarabağ la matçda adi vəziyyətdən qol buraxdıq Robbi Kin

26 Avqust 2025 21:16see255

“İşğaldan azad olunmuş ərazilərdə şəhərsalma məsələləri haqqında” Azərbaycan Respublikası Prezidentinin 2021 ci il 12 avqust tarixli 1423 nömrəli Fərmanında dəyişiklik edilməsi barədəAzərbaycan Respublikası Prezidentinin Fərmanı

28 Avqust 2025 13:12see223

Bu şəhərdə heyvanlar insanlardan yaxşı yaşayır...

28 Avqust 2025 07:31see193

Smartfonlar təhlükəli mikrobların mənbəyidir Ehtiyatlı olun

27 Avqust 2025 09:01see167

Çin avtomobilləri hansı yanacaqla sürülməlidir? Yaranan problemlərin səbəbləri

27 Avqust 2025 00:13see146

Dünya Bankı yenidənqurma üçün Livana 250 milyon dollar kredit ayırır

27 Avqust 2025 00:25see141

Xocalı sakinlərinə əkin üçün torpaq icarəyə verilib

27 Avqust 2025 12:17see136

Xəstəlikdən əziyyət çəkən məşhur aktyor Bryus Uillis ailəsindən ayrıca evə yerləşdirildi

28 Avqust 2025 05:47see135

Şəhid media nümayəndələrinin medalları ailələrinə təqdim edildi

27 Avqust 2025 13:55see130

Kolumbiyada insan nəslinin əvvəllər məlum olmayan qolu aşkar edilib

27 Avqust 2025 03:04see129

Komitə sədrindən Zatulinə SƏRT CAVAB

27 Avqust 2025 19:29see128

MY nin ulduzu “Çelsi”yə keçir

28 Avqust 2025 06:02see125

Ruben Vardanyanın məhkəməsinin növbəti iclasının vaxtı açıqlanıb

26 Avqust 2025 20:31see125

Xaricdə təhsil elanları ilə bağlı rəsmi XƏBƏRDARLIQ

27 Avqust 2025 19:24see123

Leyla və Arzu Əliyevalar Şamaxıda olublar

28 Avqust 2025 08:52see122

Çempionlar Liqasının 3 debütantı: onlar kimlərdir və Avropada necə sensasiya yaratdılar?

27 Avqust 2025 19:22see119

Hacıqabulda sakinlər qurdlu su içirlər? ŞİKAYƏT

28 Avqust 2025 02:16see118

Bu il Azərbaycanda sahələr üzrə verilmiş lisenziyaların sayı açıqlanıb

27 Avqust 2025 15:44see118

Enrikenin dördüncü övladı olacaq

27 Avqust 2025 20:02see115
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri