Bakı Quba yolunun təmiri necə və niyə yaddan çıxdı: sürücülər ödənişli yoldan istifadəyə məcbur olur
Bizimyol.info xəbər verir ki, ödənişli avtomobil yolunda tariflər hələ 2022-ci ildə müzakirə olunmağa başlayanda daha kiçik rəqəmlərdən danışılırdı. Sürücülərin hər kilometr üçün təxminən 4 qəpik ödəyəcəyi deyilirdi. Amma yolun açılışından bir neçə gün əvvəl qiymətin gözləniləndən 2,3-2,4 dəfə baha olması üzə çıxdı.
Bakı-Quba-Rusiya yolu 2010-cu ildə istifadəyə veriləndə 800 milyon dolların xərcləndiyi açıqlanmışdı. Sonradan yenə xərc çıxıb. Ümumi xərc yükü milyard dolları keçib. Nəticədə ənənəvi yol sıradan çıxdı, xüsusilə Bakıya istiqamətlənən tərəfin böyük hissəsi təmir edildi. Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi yolun Rusiya Federasiyasına istiqamətlənən tərəfi barədə hələ o vaxt həvəslə danışmırdı. Hiss olunurdu ki, həmin istiqamətdə təmir işləri aparılmayacaq. Həqiqətən də, elə oldu. Yerli sürücülər Qubaya istiqamət alanda çox böyük əziyyət çəkirlər. Çünki yol tam yararsız vəziyyətə düşüb.
Ənənəvi yolun digər tərəfi niyə təmir olunmur? Çünki bu halda ödənişli yolun bazarı "ölə" bilər. Sürücülərin əksəri Bakıya istiqamətlənəndə ödənişli yola daxil olmağı artıq sayırlar. Çünki ənənəvi yolun təmir olunmuş hissəsi qənaətbəxşdir. Hətta istirahət zonalarından gələnlər də pulunu havaya sovurmur, ödənişli yola çox ehtiyac duyulmur. Məhz buna görə ənənəvi yolun digər tərəfinin təmiri “yaddan çıxıb”.
Bunu əvvəllər də yazmışıq. Niyə məhz şimal camaatı doğma yerlərə gedib-gəlmək üçün pul ödəməlidir? Sürücülərə seçim imkanı verilməlidir. Onlar məhz ödənişli yolla hərəkət etməyə məcbur qalmamalıdırlar.
Aytən, Bizimyol.info
![see](https://icma.az/template/assets/see.png)