Icma.az
close
up
RU
Bakıda mikromobillik infrastrukturunun İNKİŞAFI: Yeni addımlar və GƏLƏCƏK PERSPEKTİVLƏR

Bakıda mikromobillik infrastrukturunun İNKİŞAFI: Yeni addımlar və GƏLƏCƏK PERSPEKTİVLƏR

Oxu.az portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.

Müasir dövrün çağırışları şəhər mühitinin daha insanyönümlü, ekoloji təmiz və əlçatan olmasını tələb edir. Bu məqsədlə şəhərlərdə ictimai nəqliyyatın inkişafı, şəxsi nəqliyyat vasitələrindən imtina edilməsi və alternativ nəqliyyat növlərinə keçid ön plana çıxır. Gündəlik həyatın təbii bir hissəsi olan nəqliyyatın təkmilləşdirilməsi həm şəhər sakinlərinin rahatlığı üçün, həm də ətraf mühitin qorunması baxımından vacibdir.

Ekspertlərin fikrincə, əksər şəhərlərdə insanların gündəlik səyahətlərinin 60%-dən çoxu 3-5 km-lik məsafələrə edilir. Bu məsafələr avtomobilyönümlü şəhərlərdə çox vaxt şəxsi minik avtomobilləri ilə qət edilir. Bakı kimi iri şəhərlərdə bu, yollarda sıxlıq və tıxaclar yaratmaqla yanaşı, həm də infrastrukturun yüklənməsinə səbəb olur. Bu, nəqliyyat sisteminin funksionallığını zəiflədir.

Bu problemləri həll etmək üçün şəhər mobilliyinin inkişafı istiqamətində müxtəlif addımlar atılmalıdır. Ən vacib məsələlərdən biri ictimai nəqliyyat və piyada infrastrukturunun təkmilləşdirilməsi, həmçinin velosiped və digər alternativ nəqliyyat vasitələri üçün uyğun şəraitin yaradılmasıdır. Bu tədbirlər dayanıqlı şəhər mobilliyinin tətbiqinin əsasını təşkil edir.

Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyinin (AYNA) mikromobillik şöbəsinin müdiri Coşqun Məmmədovun Oxu.Az-a verdiyi məlumata görə, mikromobillik adətən 25 km/saatdan aşağı sürətlə işləyən və istifadəçilər tərəfindən idarə olunan yüngül nəqliyyat vasitələrini əhatə edir:

"Bu cür nəqliyyat növləri - velosipedlər, elektrik skuterləri və skeytbordlar şəhər mühitinə bir çox üstünlüklər gətirir. Bunlar arasında sıxlıq və tıxacların azalması, zərərli qazların emissiyasının endirilməsi, sağlam və ekoloji təmiz şəhər mühitinin formalaşması və sosial aktivliyin artması əsas yer tutur. Həmçinin, mikromobillik turizm sektorunun inkişafına da müsbət təsir göstərir", - deyə C.Məmmədov bildirib.

Şöbə müdiri qeyd edib ki, şəhərsalma praktikasında velosiped yollarının mövcudluğu və bu növ nəqliyyatın təşviqi önəmli rol oynayır:

"Məsələn, Amsterdam velosipedlər üzrə dünya lideri sayılır. 1970-ci illərdə Niderlandda motorlu nəqliyyatın artması səbəbindən ciddi yol-nəqliyyat hadisələri və uşaqların ölüm halları artdı. Yaranan vəziyyət şəhər əhalisinin velosipedlə hərəkət etməyə yönəlməsinə səbəb oldu. 1980-ci illərdə velosiped yollarının salınması və bu nəqliyyat növünün təşviqi üçün müxtəlif tədbirlər həyata keçirilməyə başlandı. Hazırda Amsterdamda bütün səyahətlərin 38%-i velosipedlə həyata keçirilir və şəhər 35 400 km-lik velosiped yoluna malikdir.

Fransanın paytaxtı Parisdə də oxşar bir inkişaf prosesi yaşandı. 1974-cü ildə Parisdə velosipedlə hərəkət etmək qadağan edilmişdi, amma 1990-cı illərdən sonra bu qərar ləğv edilərək velosipedçilərin sayında artım müşahidə olundu. Hazırda Parisdə ümumi velosiped yolu uzunluğu 1000 km-dən artıqdır və şəhərdəki səyahətlərin təxminən 15%-i velosipedlə edilir.

Bununla yanaşı, Hindistanın Dehli şəhəri avtomobilləşmənin səbəb olduğu ciddi problemlərlə üzləşmiş bir şəhərdir. 1963-cü ildə tramvay şəbəkəsinin ləğv edilməsi və yol genişləndirilməsi nəticəsində yaranan tıxaclar və sıxlıqlar indi şəhər rəhbərliyinin avtomobilləşməni məhdudlaşdırmaq üçün yeni tədbirlər görməsinə səbəb olub. Həyata keçirmək istədikləri ilk tədbir isə Dehli şəhərinə pik saatlarında girişi ödənişli etmək olub.

Amerika Birləşmiş Ştatları isə avtomobilləşmiş şəhərləri ilə tanınır. ABŞ şəhərlərinin avtomobil istifadəsini stimullaşdıran şəhərsalma siyasəti ona gətirib çıxarıb ki, bu şəhərlərin sahəsinin 30%-dən çoxunu yollar təşkil edir.

Bu şəhərlərdə parklanma üçün geniş sahələr tələb edilir və bu, şəhərin tıxanmasına səbəb olur. Avtomobilyönümlü şəhərlərdə ictimai nəqliyyatın inkişafı çətin olsa da, yenə də tıxacların azaldılması üçün müxtəlif təşəbbüslər mövcuddur.

Bütün bu misallar göstərir ki, şəhər mobilliyinin inkişafı ictimai nəqliyyatın təkmilləşdirilməsi ilə yanaşı, alternativ nəqliyyat növlərinin də təşviqi və şəhərsalma siyasətində innovativ yanaşmaların tətbiqi ilə mümkün ola bilər. Bu, şəhərlərin daha ekoloji təmiz, sağlam və yaşayış üçün əlverişli yerlər olmasına zəmin yaradacaq", - deyə C.Məmmədov vurğulayıb.

Bakıda mobilliyin transformasiyası proqramı çərçivəsində mikromobillik infrastrukturunun qurulması, inkişafı və təşviqi üzrə həyata keçirilən işlərə gəlincə isə C. Məmmədov qeyd edib ki, AYNA Bakı şəhərində mikromobillik zolaqlarının salınması istiqamətində araşdırmalara 2023-cü ilin ortalarından etibarən başlayıb, araşdırmalara bu sahədə ixtisaslaşmış beynəlxalq mütəxəssislər də cəlb ediliblər və təhlillər nəticəsində konseptual plan hazırlanıb:

"Üç mərhələdən ibarəti olan sözügedən plana əsasən, şəhərin mərkəzi hissəsini və mərkəz ətrafı əraziləri əhatə edən 100 km uzunluğunda mikromobillik zolaqları şəbəkəsinin formalaşdırılması hədəflənir. Planda əsas məqsəd mikromobillik zolaqlarının cəlbetmə məntəqələri dediyimiz, insanların gündəlik olaraq daha çox səfər etdiyi əraziləri (metro stansiyaları, avtobus dayanacaq məntəqələri, təhsil müəssisələri, ictimai iaşə obyekləri, iri ticarət mərkəzləri, iş yerləri, ofislər və.s) əlaqələndirməsi və davamlı olmasıdır. Artıq 2023-cü ilin sonlarından etibarən konseptual planın icrası istiqamətində işlərə başlanıldı. Hazırda birinci mərhələ və ikinci mərhələ üzrə 35 km uzunluğunda mikromobillik zolaqları təşkil edilib", - deyə C.Məmmədov bildirib.

Təhlükəsizliyin təmin edilməsi məsələsinə gəldikdə isə qurum rəsmisi vurğulayıb ki, Bakı şəhərində ilk dəfə olaraq nizamlanan yol kəsişmələrində mövcud işıqfor dirəklərinin üzərinə 25 ədəd velosiped bölmələri quraşdırılıb, digər nəqliyyat vasitələrinin mikromobillik zolaqlarına daxil olmasının qarşısını almaq və mikromobillik istifadəçilərinin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə "bufer zona"lara 2000-dən artıq təhlükəsizlik sədləri yerləşdirilib:

"Hazırda da bu istiqamətdə işlər davam etdirilir. Növbəti addımlarda planda əksini tapmış digər küçə və prospektlərdə də mikromobillik zolaqlarının salınması və həmin zolaqların bir-biri ilə əlaqələndirilmə prosesinin tamamlanması nəzərdə tutulur.

Ötən il ilk dəfə olaraq Bakı şəhərində "Bikesharing" dediyimiz velosipedlərin kirayəsi xidməti fəaliyyətə başlayıb. Bu sistemin əsas üstünlüklərindən biri odur ki, insanlar velosipedləri kirayə götürdükləri məntəqələrə deyil, səfər etdikləri əraziyə ən yaxın məsafədə yerləşən parklanma məntəqələrinə təhvil verə bilirlər. Bunun üçün, Azərbaycan Yerüstü Nəqliyyat Agentliyi tərəfindən 70 məntəqədə velosiped konstruksiyaları quraşdırılıb, həmin parklanma məntəqələrinə velosipedlərin kirayə qaydalarını özündə əks etdirən məlumat lövhələri yerləşdirilib. Yaxın günlərdə bu tip parklanma məntəqələrinin sayı daha da artırılacaq.

AYNA tərəfindən təşkil edilmiş mikromobillik zolaqları "Pop up" tipli mikromobillik zolaqları adlandırılır ki, burada söhbət mövcud zolaqların ölçülərinin standartlara uyğunlaşdırılaraq, yolun kənarında ayrılmış mikromobillik zolaqlarının təşkilindən gedir. Bu təcrübə İspaniyanın Barselona, Portuqaliyanın Braqa, ABŞ-nin Nyu-York, Mayami kimi bir çox şəhərlərdə mövcuddur. Bakı şəhərində əksər küçə və prospektlərdə mikromobillik zolaqları digər zolaq sayları sabit saxlanılmaqla təşkil edilib", - deyə C.Məmmədov bildirib.

Əzizə İsmayılova

Sonrakı hadisələr barədə daha çox məlumat almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:124
embedMənbə:https://oxu.az
archiveBu xəbər 03 Fevral 2025 15:00 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

İrəvan separatçıları və qanuni hədəfimiz

31 May 2025 09:09see145

Ruslar bu yay uğursuz olsa, üsyan başlayacaq Xarebin

30 May 2025 09:01see126

Xaricdə Azərbaycan əleyhinə çıxışlar edən mühacirlərin ölkəyə ekstradisiyası yalnız bu yolla mümkündür VACİB AÇIQLAMA KONKRET

30 May 2025 18:04see124

Çelsi Joao Feliksdən qurtulmağın yollarını axtarır

31 May 2025 01:21see123

Kürdəmirdə 32 yaşlı qadının körpəsi ölü doğulub

30 May 2025 14:54see123

İran şahının sevimlisi olan Xalq artisti niyə yük maşınında qaçmışdı?

31 May 2025 09:00see122

Sizi varlı göstərəcək 3 çanta modeli FOTO

31 May 2025 18:46see120

Musiqinin beyinə təsiri: Stressi cəmi 8 dəqiqəyə azaldan mahnı açıqlandı (VİDEO)

31 May 2025 20:03see119

Milan Reyndersi rekord qiymətə sata bilər

30 May 2025 18:31see118

İspaniya təmsilçisi Fernando Torreslə müqavilə müddətini uzadıb

31 May 2025 02:02see118

İşğaldan azad edilən ərazilərə daşınan sərnişin sayı...

30 May 2025 18:36see117

Asim Mollazadə: Azərbaycan və müttəfiqləri qitələrarası sistem yaradır

30 May 2025 18:33see117

Zelenski birbaşa danışıqlar arzusu ilə seçkiləri təxirə salmaq istəyir

30 May 2025 14:08see116

Maqnit qasırğası 24 saatdan çoxdur davam edir

30 May 2025 10:03see116

Gürcüstan Milli Kitabxanasında “Azərbaycan ədəbiyyatı guşəsi” yaradılıb

30 May 2025 13:42see115

Sağlamlıq imkanları məhdud uşaqlara hədiyyələr verilib

30 May 2025 20:40see115

Daxildə Birlik, Xaricdə Etibar Azərbaycanın Müstəqillik Formulu

30 May 2025 11:45see115

Bərdəni dəfələrlə “Smerç”lərlə vurdular Zərərçəkmiş

30 May 2025 15:00see114

Koronavirusun yeni ştammının “imza” simptomunun adı açıqlanıb

30 May 2025 21:37see114

Qatara biletsiz minənlərə pis xəbər

30 May 2025 18:41see113
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri