Baku Electronic in müştəri məmnuniyyəti yoxsa müştəri məmnuniyyətsizliyi xidməti?
Newscenter.az saytına istinadən Icma.az xəbər verir.
Hər halda 2-ci ad bu xidmətə daha çox uyğun gəlir.
#Baku #Electrinics bərbad xidmət mədəniyyətinə malik şirkətdir.
İndiyə qədər belə bir bərbad xidmətlə qarşılaşmamışam desəm yanılmaram. İlk gündən bu şirkət xidmətində, sənədləşdirməsində ciddi qüsurları ilə yadda qaldı. Əvvəlcə Yasamalda (İnşaatçılar metrosu istiqamətində) yerləşən filiallarında sənədləşmədə yaratdıqları texniki səhvləri ucbatından mənim 2-dəfə ora qayıtmağıma səbəb oldular.
Daha sonra isə aşağıdakı problemləri mənə yaşatdılar.
1. Texniki avadanlığı alarkən sənədləşmə qüsurları;
2. Daha sonra mənim adıma olmayan telefonun zəmanət talonunun mənim adıma rəsmləşdirilməsi.
3. Avadanlığın (konkret olaraq isə apple note book) ilk gündən zavod istehsalında yaranmış problemlər (donmalar).
4. Sonda isə ekranda mövcud olan boşluqdan sonra ekranın görüntüsünün pozulması halı....
Avadanlıq yerə düşməyib, zədələnməyib niyə avadanlıqda ekran boşluğu olmalıdır?
5. Müştəri məmnuniyyət şöbəsinin əməkdaşlarının şikayətimi tam dinləmədən yersiz replikalarla cavab verməsi, izahatımı tam dinləmədən mövqe bildirilməsi.....
Hazırda isə Baku Servis Company hansı ki, qarantiya əsasında yaranmış nasazlığı aradan qaldırmalıdı mənə əlavə olaraq ödəniş etməyi təklif edir. 1700 AZN .
Note Bookun yenisi 2900 AZN ancaq sırf ekranın təmiri 1700 manat.
Qeyd edim ki, qarantiya – alıcının hüquqlarını qoruyan, istehsal qüsurları zamanı cihazın ödənişsiz təmiri və ya dəyişdirilməsidir. Mən bildirirəm ki zavod detallarında qüsurlar mövcud olub. Bu haqda faktım da var.
Hansı ki, problem ilk vaxtlardan var zamanlar həll olunacağını düşünsəm də olmadı. Birmənalı olaraq bu istehlakçı hüququnun pozulması halıdır və BAKU Elektronics əməkdaşlarının səriştəsizliyidir.
Rəşad Quliyev
Bu mövzuda digər xəbərlər:“Baku Electronic”sdə müştəriyə xarab telefon satdılar Foto
12 Avqust 2025 13:46
Azercell in müştəri məmnuniyyəti indeksi 95% ə çatıb
04 Aprel 2025 14:33
“Azərişıq” Müştəri Məmnuniyyəti Sorğusunda yüksək nəticə əldə edib
06 Yanvar 2025 16:22
Ətçəkən qalmaqalı: Müştəri Baku Electronics servisindən narazıdır
27 May 2025 10:17
ADSEA da “Keyfiyyəti idarəetmə: Müştəri məmnuniyyəti” üzrə təlim keçirildi
25 Sentyabr 2025 12:10
Baxış sayı:23
Bu xəbər 25 Noyabr 2025 16:53 mənbədən arxivləşdirilmişdir



Daxil ol
Online Xəbərlər
Xəbərlər
Hava
Maqnit qasırğaları
Namaz təqvimi
Kalori kalkulyatoru
Qiymətli metallar
Valyuta konvertoru
Kredit Kalkulyatoru
Kriptovalyuta
Bürclər
Sual - Cavab
İnternet sürətini yoxla
Azərbaycan Radiosu
Azərbaycan televiziyası
Haqqımızda
TDSMedia © 2025 Bütün hüquqlar qorunur







Günün ən çox oxunanları



















