Britaniyalı maqnatın yaxtada dəhşətli ölümünün səbəbi məlum olub
Azpost portalından alınan məlumata görə, Icma.az xəbər verir.
Mərhum texnologiya maqnatı Mayk Linçə məxsus Bayesian super yaxtasında dəhşətli ölümünün səbəbi açqılanıb. AzPost bildirir ki, yaxta İtaliya sahillərində 117 km/saat sürətlə əsən külək nəticəsində batıb.
Müstəntiqlər bildiriblər ki, Bayesian yaxtası mühərriki işlədərkən güclü küləklərə qarşı həssas ola bilər və bu “zəifliklər” gəmidəki sabitlik məlumatı kitabına daxil edilmədiyi üçün “həm sahibinə, həm də heyətə məlum deyil”.
The Guardian bildirir ki, 75 metrlik dirəyi olan dəbdəbəli gəmi 19 avqust 2024-cü ildə Palermo əyalətindəki Porticello limanı yaxınlığında sahildə lövbər salmışdı. Güclü fırtına səhərə yaxın onu vurub və 7 nəfər, o cümlədən Mayk Hannanın özü və 18 yaşlı qızı həlak olub. Linçin həyat yoldaşı Angela Bacares də daxil olmaqla 15 nəfər xilas edilib.
Yaxtanın dayanıqlığını, o zaman ehtimal edilən yerli hava şəraitini və yaxtaya təsirini təhlil edən MAIB araşdırması, Sauthempton Universitetinin Wolfson Dəniz Texnologiyası və Sənaye Aerodinamika Bölməsi tərəfindən həyata keçirilən Bayes sabitlik tədqiqatını tapşırıb.
Tədqiqatçılar yaxtanın “təsdiqlənmiş sabitlik məlumat kitabçasındakı məlumatları əks etdirən” sabitlik modelini qurdular və sonradan gəminin batdığı gecə, güc altında olarkən və mərkəzi hissə qaldırılarkən şərtləri təkrarlamaq üçün düzəldilib.
Hesabatda deyilir ki, sürətlə hərəkət edən mezosiklonik tufan 15 saniyədən az müddətdə Bayesian 90 dərəcə fırlanan qısa qasırğalı külək küləkləri yaradıb və onun çevrilməsinə səbəb olub.
Müstəntiqlər bildiriblər ki, su sancak bortundan daşana və bir neçə saniyə ərzində pilləkən boşluqlarından içəri daxil olana qədər yaxtada daşqın əlaməti olmayıb.
MAIB bildirib ki, onun hesabatı “məhdud miqdarda təsdiqlənmiş sübutlara” əsaslanır, çünki İtaliya rəsmilərinin cinayət araşdırması qəza yerinə və digər fiziki sübutlara məhdud giriş imkanına malikdir.
MAIB gəmiyə giriş əldə etdikdən sonra “qaçış yolları” kimi əlavə təfərrüatlar yekun hesabata daxil ediləcək.
Tam araşdırma hesabatı ən azı 12 ay ərzində dərc olunmayacaq.
Batan gəmi hazırda Porticello körfəzində 50 metr dərinlikdə yerləşir. Mayın əvvəlində Bayesianı qaldırmaq üçün başlayan bərpa işləri hollandiyalı dalğıcın sualtı işləri zamanı ölməsindən sonra dayandırılıb. Bərpa işlərinin davam etdirilməsi üçün saytda hazırlıq işlərinin cümə axşamı başlaması gözlənilir.
Paylaş


