Icma.az
close
up
RU
Bu üsul maşınların sayını azaldır Bakıda mikromobillik niyə vacibdir?

Bu üsul maşınların sayını azaldır Bakıda mikromobillik niyə vacibdir?

Qafqazinfo saytından verilən məlumata əsasən, Icma.az məlumatı açıqlayır.

Bir müddətdir Bakıda şəhər nəqliyyatı və mobilliyi sahəsində ciddi proseslər gedir. 

“Qafqazinfo” xəbər verir ki, bəzi işlər daha əvvəldən başlasa da, hazırda geniş vüsət alaraq paytaxtın böyük ərazisini əhatə edir. Xüsusilə Bakının mərkəzini avtomobilləşmənin mənfi təsirlərindən qorumağa, mikromobilliyin dayanıqlılığının artırılması və sabitlənməsinə hesablanmış layihələr müsbət nəticələr verməkdədir.

Müasir dövrdə şəhər nəqliyyatının əsas məqsədi şəhərin iqtisadiyyatını, sosial rifahını və ətraf mühitinin dayanıqlığını təmin etməkdir. Şəhərdaxili kiçik məsafələrə gediş-gəliş isə artıq demək olar ki, avtonəqliyyat növlərindən kənarda baş verir.

Son illərdə Avropa və Asiyanın əksər müasir şəhərlərində mikromobilliyin inkişafı dünya tendensiyasını təşkil etməkdədir. Bu proses Bakıdan da yan keçmir.

Piyada və velosiped səfərləri bəzi şəhərlərdə mobilliyin əsasını təşkil edir. Velosipeddən geniş istifadə bütün dünyaya yayılmasa da, ildən-ilə genişlənir. Dünyanın bir çox iri şəhərləri aktiv səfər növlərinə daha çox önəm verir, çünki şəhər daxilində edilən səfərlərin əhəmiyyətli hissəsi 3-4 km-dən daha azdır, bu  məsafələri isə piyada və ya velosipedlə qət etmək daha rahatdır və sağlamlıq üçün faydalıdır. Piyadaların rahat və təhlükəsiz hərəkəti isə ümumiyyətlə, şəhərlərin bütün nəqliyyat sistemi üçün vacibdir, çünki ictimai nəqliyyatla edilən hər bir səfər məhz piyada olaraq başlanılır.

Qısa məsafələri qət etmək üçün yeni innovativ nəqliyyat vasitələri peyda olmaqdadır. Bu sırada ilk yeri skuterlər tutur. Artıq skuter şirkətləri, skuter park və dayanacaqları şəhərimizdə adi hala çevrilib və insanlar ləng də olsa bu yeniliklə tanış olmaqda və istifadə etməkdədir. Elektrik skuterlərinin bir üstünlüyü də onların rahatlıqla velosiped zolaqlarından istifadə edə bilməsidir.

Proseslər göstərir ki, Bakıda da mikromobilliyə transformasiya üçün dövlət iradəsi formalaşıb və zamanın tələbi olan addımlar ardıcıl atılmaqdadır. Mobilliyin transformasiyası proqramı çərçivəsində mikromobillik infrastrukturunun qurulması, inkişafı və təşviqi üzrə həyata keçirilən işlər də bunun əyani sübutudur.

Belə ki, velosipedçilər, elektrik mühərrikli kiçik nəqliyyat vasitələri və digər yol istifadəçilərinin təhlükəsizliyini təmin etmək məqsədilə “Yol hərəkəti haqqında” Qanun və İnzibati Xətalar Məcəlləsinə dəyişikliklər edilib. Qanunvericiliyə mikromobilliyə dair yeni anlayışlar, yol nişanları və nişanlanma xətti daxil edilib.

Həmçinin Bakı şəhərində 31 küçə və prospektdə mikromobillik zolağı təşkil edilib. Əhalinin mikromobillik vasitələrindən təhlükəsiz və əlverişli formada istifadəsi üçün zolaqların əlaqəliliyi təmin edilir və zolaqların 100 km-ə çatdırılması nəzərdə tutulur. Bununla yanaşı, xüsusi yol nişanları, zolaqlar arasındakı bufer zonalarda təhlükəsizlik sədləri quraşdırılır. Bakıda ilk dəfə işıqforlara mikromobillik istifadəçiləri üçün bölmələr əlavə edilir, kiçik elektrik nəqliyyat vasitələri və velosipedlər üçün  parklanma yerləri təşkil edilir. Parklarda, piyada zonalarında (Dənizkənarı Milli Park, metronun “28 May” stansiyasının qarşısındakı meydan və s.) mikromobillik vasitələrindən istifadə edilməsi üçün infrastruktur yaradılır.

Mikromobilliyin əhəmiyyətini çox qısa vaxtda dərk etmək üçün kifayət qədər nümunələr var. Şəhərdəki hava çirkliliyi və səs kirliyindən tutmuş, dözülməz tıxacların yaratdığı stressədək hər gün yaşadığımız hallar transformasiyanın labüdlüyünü ortaya qoyur. Ən azından şəhərin mərkəzinin avtomobilləşmənin kobud fəsadlarından qorumaq dövrün yumşaq desək, humanist tələbidir.

Paytaxtımızda mikromobilliyin əhəmiyyətini və bu istiqamətdəki yenilikləri aşağıdakı bəndlərlə də sadalaya bilərik:

- Bakı şəhərində operatorlar tərəfindən 4760 ədəd mikromobillik vasitəsi icarəyə verilir;

- Sentyabr-dekabr ayları ərzində operatorlar tərəfindən 850 944 sifariş qəbul olunub;

- Mikromobillik vasitələri ilə 2.244.302 km məsafə qət edilib; 

- Qısa məsafələrdə alternativ nəqliyyat vasitəsidir;

- Mikromobilllik şəbəkəsinin genişləndirilməsi ümumilikdə şəhərdə vətəndaşların mobilliyini artırır;

- Ekoloji mühitə və əhalinin sağlamlığına müsbət təsir edir. 

- Mikromobillikdən istifadə mərkəzdə avtomobillərdən istifadəni və sıxlığı azaldır. Mikromobillik vasitələri ilə qət edilmiş km-lər əks halda avtomobillərlə ediləcəkdir.

- Əvvəlcədən infrastruktur yaradılmadan mikromobilliyin inkişafı mümkün deyil. Bütün ölkələrdə bu belə olub.

- Zolaqlar çəkilərkən əksər hallarda mütləq avtomobil zolaqları azaldılmayıb. Nümunələr: Parlament prospekti, Mikayıl Müşfiq küçəsi, 28 May, Dilarə Əliyeva küçəsi və s.

- Velosiped və skuterlərin vahidə düşən istifadəsi beynəlxalq göstəricilərdən yüksəkdir. Belə ki, beynəlxalq göstəricilərə əsasən 1 velosiped gün ərzində 4-5 dəfə istifadə olunursa, Bakıda bu say 12-dir.  Bu da mikromobillik vasitələrinin artırılmasına tələbatın olduğunu göstərir.

- Yolların genişləndirilməsi ilə mərkəzdə sıxlığın azaldılması mümkün deyil. Bu yalnız mərkəzdə avtomobillərin istifadəsinin azaldılması, əvəzində ictimai nəqliyyatın (metro, avtobus) inkişaf etdirilməsi, onlara üstünlük verilməsi və alternativ mobillik imkanları ilə  mümkündür: mikromobillik və piyada səfərlərinə imkan yaradılması.

Bakının sosial-mədəni mühitinin yaxşılaşması üçün mikromobilliyin inkişafının bundan sonrakı dövrdə də dəstəklənməsi hər bir şəhər sakini və şəhərin qonağı üçün əhəmiyyətlidir.

Ən son xəbərləri və yenilikləri almaq üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:64
embedMənbə:https://qafqazinfo.az
archiveBu xəbər 10 Fevral 2025 15:01 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Dünya siyasətində sabitlik pozulub

01 Sentyabr 2025 08:07see351

Araz Bağırovun ardınca Difai ni 2 futbolçu da tərk etdi

01 Sentyabr 2025 22:59see187

Rusiyada saxlanılan miqrant futbolçuları deportasiya gözləyir

01 Sentyabr 2025 01:13see141

Türk qəhvəsi sevənlər OXUSUN Sən demə...

01 Sentyabr 2025 01:45see139

İsrail Rusiyaya səfir təyin etdi

01 Sentyabr 2025 00:02see136

Bakıda zəncirvari qəza: İki KamAZ və dörd minik avtomobili toqquşub

01 Sentyabr 2025 01:01see133

La Liqa: Barselona dan xal itkisi

01 Sentyabr 2025 01:40see132

Avropa Komissiyası: Gürcüstanın cavabı alınıb, qiymətləndiriləcək

01 Sentyabr 2025 19:54see129

Suriya son 14 ildə ilk dəfə neft ixrac etdi

02 Sentyabr 2025 01:54see126

Teleqramda möhtəşəm yenilik...

01 Sentyabr 2025 01:17see126

İsrail ordusu HƏMAS ın xaricdəki liderlərini hədəf alacaq

31 Avqust 2025 22:01see126

Şirvanda toyda kütləvi dava 2 nəfər həbs edildi

02 Sentyabr 2025 02:01see124

“Nüvə məsələsi üçün diplomatik pəncərə açıqdır”

02 Sentyabr 2025 02:31see123

Moskvada müəllim şantaja görə həbs olundu

02 Sentyabr 2025 04:00see120

Ər arvad bir birinə psixi pozğunluq yoluxdura bilərlər Təsir nəsillərə ötürülür

02 Sentyabr 2025 05:47see119

Biz çox böyük iş görmüşük İmişli nin baş məşqçisi

31 Avqust 2025 22:12see119

Flamingo nun təqdimatı ilk dəfə onlayn nümayiş olunub...

01 Sentyabr 2025 00:05see118

“Tyançjin Bəyannaməsi” qəbul olunub ŞƏT bütün münaqişələri pislədi, amma...

01 Sentyabr 2025 14:46see114

Azər Həşimov: Məğlub olsaq da...

31 Avqust 2025 20:24see114

“Atletiko” “Mançester Siti”nin futbolçusunu istəyir

01 Sentyabr 2025 05:39see114
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri