Çinlə rəqabətə baxmayaraq, Volkswagen Qrupunun 9 aylıq qlobal satışları 1,2% artıb
Icma.az, Marja.az saytına istinadən bildirir.
Çinin avtomobil istehsalçıları ilə artan rəqabət Almaniyanın Volkswagen Qrupunun satışlarına mənfi təsir göstərsə də, elektrikli avtomobillərdə müşahidə olunan güclü artım sayəsində şirkətin 2025-ci ilin yanvar-sentyabr dövründə qlobal satışları ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,2% yüksəlib.
Marja.az xəbər verir ki, Audi, Bugatti, Seat, Skoda və Porsche kimi brendləri birləşdirən Volkswagen Qrupu ilin üçüncü rübü və yanvar-sentyabr dövrü üzrə satış göstəricilərini açıqlayıb.
Hesabata əsasən, konsernin ümumi avtomobil satışları ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 1,2% artaraq 6 milyon 524 min 400 ədədə çatıb. Qrupun əsas markası olan Volkswagen-in satışları isə 2,8% artaraq 3 milyon 492 min 500 ədəd olub.
Elektrikli modellərdə güclü artım
Volkswagen Qrupu 2025-ci ilin 9 ayı ərzində elektrikli avtomobil satışlarını ötən ilin eyni dövrünə nisbətən 42% artıraraq 717 min 500 ədədə çatdırıb.
Bununla belə, şirkətin ən böyük bazarı olan Çində satışlar 4% azalaraq 1 milyon 974 min avtomobilə enib. Çin bazarında yerli elektrikli avtomobil istehsalçıları ilə sərt qiymət rəqabəti satışlara mənfi təsir edən əsas amillərdən biri olaraq qalır.
Həmçinin oxu Porsche-nin Çində satışları kəskin azalıb - Qlobal satış son 3 ilin ən aşağı səviyyəsindədir

Üçüncü rübdə qarışıq mənzərə
Volkswagen Qrupunun satışları 2025-ci ilin iyul-sentyabr aylarında ötən ilin eyni dövrünə nisbətən 1% artaraq 2 milyon 198 min 800 ədədə yüksəlib. Qrupun əsas markası Volkswagen-in satışları üçüncü rübdə 0,4% azalaraq 1 milyon 172 min 200 avtomobilə düşüb.
Şimali Amerikada artan ABŞ idxal tarifləri nəticəsində Volkswagen Qrupu 9,8% daha az yeni avtomobil satıb.
Çin bazarında isə vəziyyət zəif olaraq qalır. Üçüncü rübdə burada satışlar 7,2% azalaraq 660 min 300 avtomobil təşkil edib.


