Icma.az
close
up
RU
Daha uzun yaşamaq istəyirsən?

Daha uzun yaşamaq istəyirsən?

Icma.az, Azpost portalından verilən məlumatlara əsaslanaraq xəbər verir.

Uzun, xoşbəxt və sağlam həyat yaşamaq hər bir insanın məqsədi və arzusudur. Ancaq bir uzunömürlülük tədqiqatçısı iddia edir ki, məsləhət üçün yüz yaşını ötənlər və ya Mavi Zona sakinlərinə müraciət etməməliyik.

Uzun ömür yaşamaq üçün nə etmək lazımdır?

AzPost xəbər verir ki, Brighton Universitetinin biogerontologiya professoru Richard Faragher 100-dən yuxarı yaşayanları “inanılmaz dərəcədə şanslı” adlandırır.

O, uzunömürlülüyünə mütləq pəhriz və ya həyat tərzinin deyil, şansın və ya genetikanın səbəb olduğunu söyləyib.

Əslində, 100 və ya 105 illiyini qeyd edən insanlar xəstə əcdadları olmayan insanlardır.

Faragher deyir ki, əgər qocalmağa qalib gəlmək istəyirsinizsə, araşdırmanın göstərdiyi dörd əsas amilin həyatınızı qısalda biləcəyinə baxın və onlardan qaçın.

Bu profilaktik tədbirləri görərək, genetik faktorlarınızı kompensasiya edə və ömrünüzü 14 ilə qədər artıra bilərsiniz.

Siqareti buraxın

Siqaret erkən ölüm üçün ən böyük risk faktorlarından biri olaraq qalır. Əslində, “Nature Medicine” jurnalında dərc edilən yeni bir araşdırma göstərib ki, bu, nə qədər qocaldığımıza hər hansı digər genetik və ya ətraf mühit faktorundan daha çox təsir edir.

Araşdırma nəticəsində məlum olub ki, ölüm riskinə ən çox təsir edən birinci, ikinci və dördüncü vərdişlərdir.

Xərçəng, ürək xəstəliyi və digər xəstəliklər riskinizi əhəmiyyətli dərəcədə azaltmaq üçün siqareti indi buraxın.

Müntəzəm olaraq fiziki məşqlər edin

Həkimlər həftədə 150 ​​dəqiqə orta intensivlikdə məşq etməyi məsləhət görürlər. Əsas odur ki, onları ardıcıl şəkildə yerinə yetirək.

Fiziki məşq bioloji qocalma və ölüm riskində üçüncü ən təsirli amil kimi. İstər gəzinti, istər güc məşqləri, istərsə də üzgüçülük olsun, bunu gündəlik və ya həftədə ən azı bir neçə dəfə edin.

Gündə 5 porsiya meyvə və tərəvəz yeyin

Gündə ən azı beş porsiya meyvə və tərəvəzlə zəngin bir pəhriz xroniki xəstəliklər riskinin azalması və ömrün uzaması ilə əlaqələndirilir.

İnsanların yediyi qida növlərinin ölüm riski ilə daha az əlaqəsi var.

Bununla belə, bir çox araşdırmalardan bilirik ki, meyvələr, tərəvəzlər, qoz-fındıq, toxumlar, taxıllar və yağsız zülallar kimi təbii bütöv qidalarda yüksək olan pəhrizlər, digər xroniki xəstəliklərə səbəb ola biləcək piylənmə kimi xəstəliklərin qarşısını almağa kömək edə biləcək müxtəlif yollarla ağıl və bədənə fayda verir.

Paylaş

Daha ətraflı məlumat və yeniliklər üçün Icma.az saytını izləyin.
seeBaxış sayı:120
embedMənbə:https://azpost.info
archiveBu xəbər 05 Mart 2025 15:17 mənbədən arxivləşdirilmişdir
0 Şərh
Daxil olun, şərh yazmaq üçün...
İlk cavab verən siz olun...
topGünün ən çox oxunanları
Hal-hazırda ən çox müzakirə olunan hadisələr

Qriqoryan Şirvanzadə məktəbində səs verdi Divarların vəziyyəti müzakirə mövzusu oldu

07 İyun 2026 20:15see582

Kanalda boğulan Elmir generalın qardaşı oğlu imiş

08 İyun 2026 12:45see349

Ermənistan seçicisi Paşinyanın sülh xəttinə və Avropaya inteqrasiya kursuna mandat verdi

08 İyun 2026 11:44see261

Bu şəxslərin beyni daha gec YAŞLANIR

08 İyun 2026 02:03see205

Ukrayna müharibəsi Rusiyanın təsirlərini zəiflətdi

09 İyun 2026 14:11see203

Azərbaycanda minlərlə iş yeri bağlandı Nə baş verir?

08 İyun 2026 14:16see201

Azərbaycan və Skandinaviya arasında enerji əməkdaşlığı üçün unikal imkanlar

09 İyun 2026 06:32see195

2026 cı ildə Avropa aviaşirkətlərinin mənfəəti azalacaq Uilli Uolş

07 İyun 2026 19:47see189

İmmunitetdən kənar faydalar: hanımeli bədən üçün nə edir?..

07 İyun 2026 20:44see187

Qonşulara pul verdilər, üç gün toy etdilər… Detallar

08 İyun 2026 03:07see183

Ərdoğan: Sıfır Tullantı Hərəkatı sayəsində Türkiyə iqtisadiyyatına 365 milyard lirə töhfə verilib

07 İyun 2026 19:45see180

Media sənayesində əhəmiyyətli dəyişikliklər gözlənilir...

07 İyun 2026 20:55see180

İranın hücumları zamanı vurulan sərnişin təyyarəsi deyil AÇIQLAMA

08 İyun 2026 01:29see174

Günün qoroskopu: İnsanlar sizdən ilham alacaq

09 İyun 2026 00:01see174

Tehranın İmam Xomeyni Beynəlxalq Hava Limanı fəaliyyətini DAYANDIRDI

08 İyun 2026 01:48see173

Ermənistan sülh gündəliyini fəal şəkildə davam etdirəcək Armen Qriqoryan

07 İyun 2026 19:19see172

“Mediada oxudum” Emin Ağalarov atasının ikinci evliliyi haqqında

08 İyun 2026 02:48see172

Diz ağrısı ilə xəstəxanaya getdi, rentgendə yüzlərlə qızıl aşkarlandı

09 İyun 2026 06:00see171

Azərbaycan gimnastları üç “qızıl” qazandı

08 İyun 2026 18:18see153

Gənc ana və oğulları

09 İyun 2026 03:48see153
newsSon xəbərlər
Günün ən son və aktual hadisələri